Het is linke soep om hier al te stellige uitspraken over te doen. Er is genoeg te vinden op en buiten dit forum over de evt. werkzaamheid van IVM, Panacur maar ook HCQ bij kanker en andere ziekten.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk, Het blijft natuurlijk uitproberen. HCQ heb ik t.n.t. nooit gebruikt.Het is linke soep om hier al te stellige uitspraken over te doen. Er is genoeg te vinden op en buiten dit forum over de evt. werkzaamheid van IVM, Panacur maar ook HCQ bij kanker en andere ziekten.
Mike
Zou je mij ook die contactgegevens kunnen sturen via pm?Heb je privé berichtje gestuurd.
Het filmpje over IVM en kanker gezien? Zie topic 'Ivermectine'.Vandaag was het een heftige dag voor ons want we hebben te horen gekregen dat het zusje van mijn man leukemie heeft.
Zij staat gelukkig wel open voor de alternatieve route. Zijn hier mensen die ervaring hebben met behandelingen voor leukemie?
Het ziekenhuis pusht die shit chemo bij haar.
Vandaag was het een heftige dag voor ons want we hebben te horen gekregen dat het zusje van mijn man leukemie heeft.
Zij staat gelukkig wel open voor de alternatieve route. Zijn hier mensen die ervaring hebben met behandelingen voor leukemie?
Jodium [Dr. Sircus] [kan gelijk hoog gedoseerd], Selenium, CBD, Marihuana, IVMVandaag was het een heftige dag voor ons want we hebben te horen gekregen dat het zusje van mijn man leukemie heeft.
Sterkte gewenst voor jullie. Wellicht inzetten op hoge dosering vitamine c.Vandaag was het een heftige dag voor ons want we hebben te horen gekregen dat het zusje van mijn man leukemie heeft.
Nou het rare is dus dat ze al ruim een jaar ivermectine slikt gewoon preventief. Eerst dagelijks en toen ging ze naar een onderhoudsdosis vandaar dat het me beter lijkt om nu andere middelen in te zetten. Panacur kwam ik ook al tegen.Het filmpje over IVM en kanker gezien? Zie topic 'Ivermectine'.
Mike
Nee maar dat is ook een optie iddHeb je al aan Fenbendazole gedacht?
ThanksDie vitamine C Intraveneuze?Sterkte gewenst voor jullie. Wellicht inzetten op hoge dosering vitamine c.
Dus als je schoonzus nu ziek is terwijl ze dat spul dagelijks slikt, dan lijkt me de vraagstelling of het doorslikken van IVM wel de juiste weg is. Bedenk goed dat we helemaal niet weten wat dit spul doet, behalve alleen de informatie die internet ons gegeven heeft.Nou het rare is dus dat ze al ruim een jaar ivermectine slikt gewoon preventief. Eerst dagelijks en toen ging ze naar een onderhoudsdosis vandaar dat het me beter lijkt om nu andere middelen in te zetten. Panacur kwam ik ook al tegen.
Die informatie is ons gegeven door het internet inderdaad.IVM heeft een geachiedenus van meer dan 60 jaar en is een van de veiligste reguliere geneesmiddelen op aarde met nagenoeg geen serieuze bijwerkingen. Punt. Einde verhaal.
Mike
Volgens mijn homeopaat slik je best per twee uur een dosis vitamine C. Meer kan geen kwaad maar dan pies je de meeste C gewoon uit. Daar houd ik mij al jaren aan. Niet elke dag door, maar wanneer ik mij 'niet goed' voel.Sterkte gewenst voor jullie. Wellicht inzetten op hoge dosering vitamine c.
Wat zijn jouw ervaringen dan?Die informatie is ons gegeven door het internet inderdaad.
Nu maar eens zien of dit daadwerkelijk ook zo is.
Gezien mijn ervaringen vermoed ik dat e.e.a. toch anders ligt.
Naast een positieve werking van betere voedingopname en verdwijnende pijn in darmen wat gelinkt lijkt aan bacterie- dan wel parasietengroei, toch ook diverse vraagstukken welke opkwamen na inname IVM :Wat zijn jouw ervaringen dan?
Mike
Geen idee. Ook geen idee of er iemand is die dat doet. De k uitproberen. Vitamine c bevorderd opname van ijzer, mits je zorgt dat je dat binnen krijgt door middel van lever Mijn eigen voorkeur is acerolabes poeder. Of een hoge dosis echt uitgeplast word durf ik niet te zeggen. Vind het zelf wel fijn om het met sole te vermengen en dat meer plassen is wellicht meteen een ontgifting. Volgens mij is de regel wanneer men diarree krijgt bij een bepaalde doserinf dat je dan net onder die dosering zou moeten zitten. Ik heb nooit gemerkt dat ik meer moet plassen wanneer vitamine c in een bakje yoghurt gemengd. Volgens mij s sowieso veel water drinken zonder zout een recept voor leeglopen. Maar meeste mensen lossen de poeder op in water.ThanksDie vitamine C Intraveneuze?