Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
ALLES UIT VOORZORG.

Er bestaan verschillende soorten bobbeltjes in borsten die GEEN kanker zijn.
Maar omdat ze het dan niet weten wordt er geopereerd.
Ik heb ervaring met mijn dochter.
Ze is weggelopen op mijn advies.
Bobbeltje vanzelf weg.

Laatst bewerkt:
Ik rook zelf niet en ga die artikelen niet lezen, maar.... het zijn juist de smaakstoffen en andere ingredienten die Extra worden toegevoegd die roken verslavend maken en daardoor een verdienmodel is. Of je er kanker van krijgt weet ik niet. lijkt me niet handig want men wil verkopen.
Ik ken iemand die heeft de sigaretten vervangen door (speciale) kouwgum en raakte daar ook aan verslaafd.
Hij was daar NIET blij mee.

Laatst bewerkt:
En dan heb je nog een X aantal vrouwen dat vrijwillig de borsten laat amputeren omdat ze zich man wanen.

Wat zegt dit over de op angst en trendgevoeligheid gebaseerde volgzaamheid van vrouwen? Waarom hebben ze mannen nooit aan kunnen praten dat er een epidemie van teelbalkanker is en dat omdat ze een bepaald 'gen' hebben hun teelballen preventief moeten worden verwijderd?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal verschrikkelijk wat meisjes en vrouwen wordt aangepraat en aangedaan, maar we moeten ook een keer het gesprek voeren over waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor dit soort boosaardig bedrog en mannen niet.

Mike

En dan heb je nog een X aantal vrouwen dat vrijwillig de borsten laat amputeren omdat ze zich man wanen.

Wat zegt dit over de op angst en trendgevoeligheid gebaseerde volgzaamheid van vrouwen? Waarom hebben ze mannen nooit aan kunnen praten dat er een epidemie van teelbalkanker is en dat omdat ze een bepaald 'gen' hebben hun teelballen preventief moeten worden verwijderd?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal verschrikkelijk wat meisjes en vrouwen wordt aangepraat en aangedaan, maar we moeten ook een keer het gesprek voeren over waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor dit soort boosaardig bedrog en mannen niet.

Mike
Mee eens, maar desondanks genoeg mannen zonder ballen tegenwoordig.

Met het zoeken kwam ik hier terecht.
Misschien interessant om deze site eens te bekijken. MED.NL

Men praat vaak over DARMKANKER maar dat is dan de DIKKE DARM en geen ENDELDARM. Voor zover ik weet kun je gemakkelijker een stuk dikke darm missen dan een stuk uit de endeldarm waar vele zenuwen zitten (die men niet ziet) en ten 2e is de voorraadfunctie dan weg.
Het LAR-syndroom ontstaat door operatie aan de endeldarm en blijkbaar ook de NEUROGENE DARMEN. en die wil je NIET hebben.

Laatst bewerkt:
Gisteren terug controle gehad van bloed.
PSA waarde terug ńormaal´, zijnde 2.7, komende van 1900 verleden jaar.

Enkel waardes zijn net iets te hoog of net iets te laag zoals bv ijzer. Dit is normaliter gemakkelijk te doen

Andere bloedwaardes die niet binnen de ´normen' zijn duiden veelal of inflammatie.

Mijn vader heeft veel pijn aan de heup, daar begon destijds alles mee aangaande de controle voor een heupoperaties (kunstheup)
Wat natuurlijk door die prostaatkanker en uitzaaiingen allemaal niet kon doorgaan.

Wandelt dus intussen met een stok, maar wandelt ook verkrampt en wss hierdoor gaan nu ook andere gewrichten pijn doen, zoals de knieen.

Die inflammatiewaarden zullen hier wel op duiden vermoedelijk.

Aan die pijn moet dringend iets gedaan worden. Zonder pijnstillers kan ie niet meer.

Volgende dinsdag afspraak in privekliniek betreffende eventuele inspuiting met hyaluronisch zuur in/tussen de gewrichten. Zie zullen zie na resonantie dat die nut heeft, of wel mogelijk is.

Iemand enig ander idee ?

wordt hij wel eens gemasseerd? Voorzichtig verkrampte spieren losmaken.
Ik zelf merk verbetering met magnesium. Een idee?

Enkel waardes zijn net iets te hoog of net iets te laag zoals bv ijzer. Dit is normaliter gemakkelijk te doen

Andere bloedwaardes die niet binnen de ´normen' zijn duiden veelal of inflammatie.

Mijn vader heeft veel pijn aan de heup, daar begon destijds alles mee aangaande de controle voor een heupoperaties (kunstheup)
Wat natuurlijk door die prostaatkanker en uitzaaiingen allemaal niet kon doorgaan.

Wandelt dus intussen met een stok, maar wandelt ook verkrampt en wss hierdoor gaan nu ook andere gewrichten pijn doen, zoals de knieen.

Aan die pijn moet dringend iets gedaan worden. Zonder pijnstillers kan ie niet meer.

Volgende dinsdag afspraak in privekliniek betreffende eventuele inspuiting met hyaluronisch zuur in/tussen de gewrichten. Zie zullen zie na resonantie dat die nut heeft, of wel mogelijk is.

Iemand enig ander idee ?
Misschien eens 3 maanden carnivoor eten? Dr. Ken Berry (die ik al een tijdje volg) adviseert al zijn patienten die een nieuwe heup of knie moeten om de operatie uit te stellen en eerst 3 maanden lang carnivoor te gaan eten. De meeste mensen hoeven na die 3 maanden geen operatie meer te ondergaan.

Misschien eens 3 maanden carnivoor eten? Dr. Ken Berry (die ik al een tijdje volg) adviseert al zijn patienten die een nieuwe heup of knie moeten om de operatie uit te stellen en eerst 3 maanden lang carnivoor te gaan eten. De meeste mensen hoeven na die 3 maanden geen operatie meer te ondergaan.
Een link eventueel naar die Berry aub ?

Ik heb tientallen video's van hem bekeken/beluisterd maar weet dus niet meer in welke video hij dit zei. 🙈
Zijn YT kanaal: https://www.youtube.com/@KenDBerryMD

Paar stukjes die gaan over jointpain (beginnend op juiste tijdstip):

Op de online winkel van de Makro hiet staat ook grasgevoerd vlees van bv Argentinie en Ierland. Iemand enige ervaring daarmee ?

Nog een video @JVG

Can the carnivore diet help relieve joint pain? In this episode I had the pleasure of interviewing Shawn Baker, MD about the Carnivore Diet and joint pain. Shawn Baker is a lifelong multi-sport elite-level athlete and a medical doctor who served as a combat trauma surgeon and chief of orthopedics while deployed to Afghanistan with the United States Air Force. His focus in recent years has been on using nutrition as a tool for health, performance, and overall well-being. Through his Carnivore Training System and private consulting work, he has inspired countless thousands of others to challenge a highly flawed nutritional paradigm and to opt for a carnivorous lifestyle instead.
Hele video is de moeite waard en anders vanaf ± 14 minuten:

• Leuk
Waarderingen: JVG

Iemand enig ander idee ?
Smeerwortel-zalf of -tinctuur en traumeel S zalf of tabletten (allebei herstel van weefsel en botten)
En uiteraard cbd (tegen pijn)

• Leuk
Waarderingen: JVG
Ik rook zelf niet en ga die artikelen niet lezen, maar.... het zijn juist de smaakstoffen en andere ingredienten die Extra worden toegevoegd die roken verslavend maken en daardoor een verdienmodel is. Of je er kanker van krijgt weet ik niet. lijkt me niet handig want men wil verkopen.
Ik ken iemand die heeft de sigaretten vervangen door (speciale) kouwgum en raakte daar ook aan verslaafd.
Hij was daar NIET blij mee.
ik ken iemand die rookt als een ketter en vaped ook nog eens (vreselijk als je er naast zit, verder een aardige man hoor), maar hij wil absoluut niet stoppen en heeft dit nooit overwogen.

Mike
Borsten laten amputeren is omdat ze zich man voelen.

Mannen aanpraten dat er een epidemie van teelbalkanker is heeft niets te maken met je van het andere geslacht voelen toch.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat mannen toch ook wel gevoelig zijn voor boosaardig bedrog. Of ze voelen zich gewoon echt vrouw. Ik noem een Marilyn Monroe, misschien wel Taylor Swift.. Lady Gaga?? AL deze hermafrodiet-achtige transfiguren zien er niet echt natuurlijk uit.

Is het je per se om willen laten bouwen als man, en daarom je geslachtsdelen chirurgisch laten verwijderen met alle gevolgen van dien, dan niet gevoelig zijn voor boosaardig bedrog? Beinvloed door de media enz. Tegenwoordig allemaal maar acceptabel. Deze operaties zijn niet gezond. Wilde gewoon even mijn mening geven. Ik snap gewoon niet dat dit allemaal zo algemeen geaccepteerd is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan