Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
MSM poeder is overal verkrijgbaar. Ik zou wel even een beetje prijzen vergelijken want sommige vragen echt belachelijke prijzen. Volgens mij is deze behoorlijk goed;
eventueel kan je de msm capsules die ik heb ook openmaken en in de smoothie doen natuurlijk. Er zit 1 gram in per capsule en ik heb er nog een stuk of 70.
Hoe zit het met als je een te grote glazenpot/fles neemt bijv. een glazen pot van 5 liter en je bereid maar 1 liter waterkefir,er rest dan veel zuurstof in de glazenpot.Vraag me af of dit iets geeft.Ik gebruik geen weckfles maar een glazenpot met een schroefdeksel,sluit dit ook goed af?
Een lijstje met stammen van bacterien en gisten die gevonden zijn in kefir.
Het zijn er weliswaar geen 80, zoals Mike zei, maar het is een beginnetje.
Mike, zou je zo vriendelijk willen zijn de missende stammen aan te vullen, zodat we een mooi totaal beeld hebben van alle stammen in de kefir? Dat moet voor jou geen moeite zijn.
Heeft er iemand nog kefirkorrels? Ik kom begin september naar Nederland en kan ze wel komen ophalen. Ben nu al weken aan het zoeken hier in frankrijk en op websites en niks. Dank bij voorbaat
WOw dat is fantastisch. Ik ga naar Rotterdam. Nu weet ik niet waar Hoek van Holland is maar zal het even opzoeken. Wat bedoel je met praktisch haalbaar? Dat ik zo ver moet rijden? Ik moet in Rotterdam zijn. En voor het vervoer, ik put het in een frigobox :lol:
Opgezocht! 30 km van Rotterdam, goed te doen, na 1200km kan dat ernog wel bij
Ik zal je terug contacteren wanneer ik kom naar het Noorden. Dank je hartelijk. Droom van kefir en kan het niet maken, enkel kopen in de bioshop maar is natuurlijk niet hetzelfde. Zalig, mijn eigen kefir, eindelijk!!