klysma

Lievergezond, ik heb vannacht totaal in coma gelegen! Om half 10 kroop ik naar bed zowat en om 9 uur stond ik met moeite op. Dus de koffie heeft me de 2e x inderdaad niet meer uit mijn slaap gehouden! Vandaag heb ik het niet gedaan trouwens.

 
Rapunzel: gelukkig dat je goed geslapen hebt!

Als je te opgehitst zou zijn gebleven van de koffieklysma: dan is het een kwestie van ff wat koffie minderen.

Maar als dat niet zo is kun je beter de standaarddosis hanteren van bijv 70 gram koffie.

Het is van belang dat je je lever hoort pruttelen als je de koffieklysma doet.

Hoor je de lever niet pruttelen dan moet je er wat meer koffie bijdoen.

 
De volgende keer ga ik voor 3 eetlepels koffie! Geen idee of de lever heeft geprutteld... Als het me niet is opgevallen dan zal het wel niet. Bedankt weer voor de tip in elk geval!

 
Vanmorgen had ik koffie gezet voor 2 klysma rondes. Het is nog een beetje onwennig allemaal en toen heb ik per ongeluk de kan om laten vallen en is mijn eerste portie koffie in het ligbad verdwenen. :mrgreen:

Met de tweede portie is het gelukkig wel gelukt. Ik ben dit x maar op de badkamervloer blijven liggen al EFT doende... Zien jullie het al voor je? Na een waterklysma voelt het voor mij niet zo fijn maar zo'n koffieklysma doet wel iets positiefs met me heb ik ontdekt. Morgen een nieuwe poging.

 
Nou en of! Stel je voor! Ik ben wel blij dat jij ooit met deze tip begonnen bent Lievergezond! De natuurarts zal opkijken!

 
Ja goed he?, Rapunzel, ik mis mijn koffieklysma´s op het moment wel.

Die dame waarnaar je hierboven in de link verwees die had agressieve kanker in een arm!

Ze zeiden tegen haar in het ziekenhuis dat die arm maar geamputeerd moest worden!

Maar ze heeft met de Gersonmethode de kanker weggekregen: waaronder veel koffieklysma´s in haar geval.

En die is ook een fervent koffieklysmaliefhebber.

Dit is haar site: http://www.thewellnesswarrior.com.au/

 
Dirtsa, ik lees hier op een koffieklysma site dat je als de koffie er niet uit komt, zoals bij jou weleens gebeurt 'waar blijft de koffie?', uitgedroogd bent! Meer drinken.

 
Tja, over uitgedroogd zijn: mijn urine bijt tegenwoordig veel meer en is geuriger dan voorheen toen ik minstens 1,5 liter water per dag dronk. De klad is erin gekomen, ook omdat ik het wel altijd een gedoe vind om veel te drinken. Maar ik begin wel mijn nieren weer te voelen als ik te weinig drink. Ik ben 24 uur onder behandeling (vooral afvoeren dood microbengespuis etc.), dus mogelijk in die zin ben ik ook geen vergelijking met menigeen hier op de site in dezen.

Ik had graag gehoopt dat het toegenomen vet inclusief waterstof mijn de waterbehoefte voor een groot deel zou vervangen, maar ik vrees dat ik voorlopig toch weer meer water moet gaan drinken.

 
Lievergezond, als je meer vetten tot je neemt merk je op een gegeven moment zelf dat je minder water nodig hebt, tot die tijd zou ik goed blijven drinken, vooral met wat sole erin denk ik. Ik merk dat rauwe melk hierbij ook goed helpt. Kun je dat verdragen?

 
Hoi Dirtsa, ik verdraag rauwe melk wel hoor, maar op de 1 of andere manier vind ik melk te zoetig.

Ik neem liever nog slagroom / creme fraiche en volle zure melkproducten en kaas (alhoewel kaas niet zo goed verteert bij mij: wel erg lekker vind ik kaas!).

Maar misschien kan ik toch wel een beetje rauwe melk gaan drinken.

Het is volgens mij niet dat ik geen vet eet of binnenkrijg: ik doe hard mijn best.

Behalve roomboter en kokosolie: dat valt bij mij niet zo goed.

Wel bijv. spek en reuzel ook.

 
wat ik vooral ook bedoel is, dat ik jarenlang dorst had/droge mond. Dus ik dronk de hele dag door water. Sinds westonprice merkte ik op een gegeven moment dat ik nooit meer droog gevoel had in mijn mond of dorst. Dus ik drink gewoon minder water. Eigenlijkv valt dat pas op als iemand er iets over vraagt of schrijft, Mike, met de uitleg van waterstof en dierlijke vetten.

 
@Lievergezond,

Jij vindt de melk te zoetig, je zou er sole in kunnen doen.

@Dirtsa,

Wij drinken ook minder water sinds we meer vet eten.

We doen trouwens in de thee die we 's ochtends drinken ook sole.

En sindsdien moet mijn man minder niezen. Daar had hij vooral 's ochtends vroeg in bed last van.

 
Ik heb de afgelopen week nog elke ochtend een koffieklysma kunnen doen. Soms sta ik na afloop een beetje te tollen op mijn benen maar ik blijf het op een of andere manier prettig vinden. Prettig voor de lever denk ik. Het gaat nu ook steeds sneller. Oefening baart kunst... :D

 
Goed om te lezen allemaal Rapunzel.

Knap dat je nog steeds staat te tollen, anders kun je altijd koffie minderen natuurlijk.

Ik ga aankomende week ook weer starten met koffieklysmasessies.

Ik heb zo opgezien tegen klysma´s maar inderdaad, op een gegeven moment is het een kwestie van op routine draaien.

 
Het zal niet aan de koffie alleen liggen Lievergezond. Het ligt waarschijnlijk ook aan mijn eetwijze. Het mag zo zoetjes aan wel iets minder vloeibaar denk ik. Gisteren heb ik de appelsmoothie gemaakt van een halve appel maar.... die beviel mij niet zo! Te zoet! En vanmiddag heb ik de andere helft van de appel opgegeten en ik voelde de suikers meteen aanslaan op mijn tanden. Ik denk dat ik toch het beste van fruit af kan blijven.

 
Ik vind fruit of wat dan ook snel te zoet, helemaal als het niet ook zuur tegelijk is.

Ik had vorig weekend zoete aardappel gegeten en vond het veel te zoet smaken, bah! haha

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.750
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan