Hallo,
Heerlijke site is dit toch: zoveel info over al wat me boeit !
Ik ga er ook eens aan beginnen... de koffieklysma's... Ik ben namelijk bezig met het Beck Protocol (Blood Purifier + Magnetic Pulser + Ozon water + colloidaal zilver) en dat zorgt uiteraard voor een detox.. na de toepassing ervan heb ik altijd een beetje hoofdpijn (herxheimer), en ik las ergens dat koffieklysma's daarbij kunnen helpen...
Ik heb 2 jaar geleden ook de Moritz L+G-zuivering gedaan maar dat is mij wat te heftig voor nu (bijnieren beetje sparen)... Bovendien probeer ik zo weinig mogelijk suikers te consumeren en die volledige liter appelsap elke dag is toch wel een serieuze aanslag op mijn suikerspiegel. En ik heb echt geen zin meer in candida woekeringen !
Vandaar dus koffieklysma's.
Als ik het goed begrepen heb is het dus 2x 200ml dagelijks (3 eetlepels bio koffie op 500 ml water), eventueel aangevuld met 2 eetlepels keltisch zeezout..
Wat ik me afvraag:
- waarin verschilt koffieklysma van de L+G-zuivering van Moritz? (en neen, ik goot dat appelsap niet in mijn ***)
- moet je bij koffielklysma's ook speciaal probiotica nemen? M.a.w. spoelt een koffieklysma ook je darmflora weg ?
- Ik lees hier vaak over ozon toevoegen aan koffieklysma's of badwater... nu is ozonwater drinken deel van mijn protocol, en weet ik dat je water best ijskoud is omdat het dan beter ozon vasthoudt... water bij kamertemperatuur kan nog net, maar WARM water/koffie ? Vreemd..
- Ik las dat mensen die last hebben van hoofdpijn bij ontgifting verlichting kunnen hebben door een koffieklysma... maar zorgt de sterkere werking van de gal en lever door klysma nu net ook niet net voor meer ontgiftings-verschijnselen ?
- Is het dus de bedoeling dat alle koffie in de endeldarm blijft ? Dus eigenlijk is het best dat je gewoon rechtop zit of staat ? Als je neer ligt verspreidt dat beetje koffie zich al snel over heel je darmen en uiteindelijk is die poortader toch "aan de uitgang" ?
Ik ben NU naar de biowinkel en erna KOFFIE !
Groetjes, Pascal