kombucha

Hij is verre van zuur inderdaad. Misschien heb ik gewoon een overdosis suiker gekregen :(

Niet overdrijven RobinAlexander, als ik kefir maak is tie ook "lekker" en die van Tanja was ook erg goed. Maar als de smaak je niet aanstaat, dan staat die je niet aan. Staat wel op mijn lijstje om die van rauwpower te drinken, maar hij wordt hier in de buurt niet verkocht.

Wie heeft er een komuchazwam/scooby over?

Mail me even: info (at) voedingisgezondheid (punt) nl

Dan breng ik je in contact met iemand die er eentje zoekt.

Lia

Lia,

volgende week woensdag is er weer een komboecha klaar. De baby heb ik al aan een vriendin beloofd. De volgende keer kan ik ook iemand verder helpen.

groetjes

Evi

Evi,

Dank voor je reactie, zou je me willen mailen dan breng ik je in contact met iemand die een kombuchazwam zoekt.

info (at) voedingisgezondheid (punt) nl

Lia

Heeft er misschien nog iemand een kombuchazwam voor mij over?

Marian

Ik heb deze week een grote zwam in vieren gedeeld en probeer nu een kwart weer op te kweken. Het restant heb ik nu in de koelkast met thee en suiker weggezet. Geen idee of het lukt. De oude heb ik ook nog trouwens.

zijn er mensen in noord holland die een kombucha-scoby voor mij zouden hebben? Ik kan ruilen tegen waterkefir en melkkefir :-)

Ik weet nog wel iemand in West Friesland die kombucha over heeft. Dat ligt toch in Noord Holland? :?

Goedemorgen,

Ik ben hier nieuw.

Ben mij aan het verdiepen in kombucha.

Ik wil het graag gaan maken en heb hier al veel info gevonden.

Hoe of waar kan ik aan een scoby komen?

Ik woon in NH.

Groetjes Mel

Mel, Ik heb nog een scoby, ik heb hem al aan een paar andere mensen beloofd maar ze reageren niet meer dus jij mag hem hebben. Dan heb ik voor hun over een week wel weer een nieuwe. Goudroes heeft ook kombucha scoby's over hij woont ook in Noord-Holland. Als je op zijn naam klikt dan kom je op zijn website en kan je hem een mail sturen. Of anders vragen we aan Lia of Mike of die onze e-mailadressen willen uitwisselen dan stuur ik je er een op.

Ik kocht altijd de kombucha van Manivivendi, heerlijk vind ik die. Inmiddels heb ik alle benodigdheden binnen om zelf kombucha te maken. Wie wil er mij nog een scooby (een of twee) toesturen? Uiteraard tegen verzendkosten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.672
Nieuwste lid
Jurgman
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan