Ik wil ervaringen delen, moet alleen wel zeggen dat we twee dingen tegelijk hebben aangepast: kombucha drinken (kleine beetjes) en we hebben de wifi in huis uitgezet.
Ik loop al 1,5 maand met opvliegers, dat is overgang ga je dan vanuit. Zit nog steeds op de bijnierextract te wachten.
Heb progesteroncreme op de reservebank maar wil eerst de bijnierextract proberen.
Maar vorige week donderdag hebben we de wifi uitgezet en afgelopen zaterdag zijn we begonnen met een paar slokjes kombucha, 's ochtends van bed af. De eerste opbrengst, niet veel dus dat is op dit moment een paar slokjes per keer.
Nu heb ik vandaag alleen vanmorgen in bed een opvlieger gehad en de rest van de dag nog helemaal niet, terwijl dat de hele dag doorging.
's nachts werd ik 4 a 5x wakker en dan moest het dekbed aan de kant vanwege de hitte die door het lijf gaat.
Vannacht heb ik 1 opvlieger gehad en die was veel minder intens, het dekbed kon blijven liggen.
Alleen is het nu jammer dat we niet weten waar het van komt. Ik zet mijn kaarten op de kombucha.
Mijn man had gisteravond en vandaag ontzettende jeuk over zijn hele lichaam, hij had helemaal slecht geslapen vannacht, en dat is iets waar hij nog nooit last van heeft gehad. Dat zegt toch wel iets. Het zal een ontgifting zijn.
Wij hebben zelf het idee dat het komt van de kombucha, hoe weinig we er dan nu nog maar van kunnen drinken.
Dat wordt wat als volgende week zaterdag de volgende 3,5 liter gereed is. Dan gaan we er nog meer van drinken, ben benieuwd.
Lia