Mensen,
Ik ga zelf mijn ALA capsules maken, omdat ik niet weet welke dose ik goed kan verdragen, en zo is het makkelijk om de dosis aan te passen. Het is ook veel goedkoper dat het zo bestellen.
Ik heb ALA 100g hier besteld, 24.89e plus 0.99 verzending, boven de 50e gratis denk ik. Ik heb ook een refferal code MP31590260 maar die heeft alleen mij wat korting?, heel weinig denk ik.
ALA poeder
De capsule maker heb ik hier besteld 18.99e ( verkrijbaar in 4 maten )
Capsule machine
en capsules 1000 voor 12.99e ( zelfde website )
Voor deze winkel heb ik een code voor 5e korting op bestellinh boven de 15e
MJRDV3
Op die sites kan je ook vitamine c in poeder, inositol, vitamine b5 in poeder etc bestellen.
Die zijn in UK, dus er komen geen extra kosten bij! Ik ben steeds de l*l bij bestellingen bij iHerb. Ook met international airmail. Ik ben strontziek van.
Ik moet nog een precisie weegschaal 0.001mg kopen van azarius.nl of amazon.de en dan kan ik mijn capsules maken. Het wordt dus per capsule afgewogen zodat ik zeker weet hoeveel ALA erin zit. Voor mij het grootste voordeel is dat ik vrij ben om mijn dosis per ronde aan te passen en niet afhankelijk ben van de doses die ze hebben.
Met mijn capsule maker ga ik ook de poeders in capsules maken, lysine, arginine is vooral is erg vies, taurine etc die ik in poerder vorm heb, omdat het veel goedkoper is zo. Dan kan ik ze meenemen als ik niet thuis ben, en thuis kan ik ook als poeder in wat sap nemen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.