Hoi Watisgezond,
Dank je wel voor het meedenken
Vanochtend stond ik ook weer met hoofdpijn op, maar deze nam af na het eten van wat eieren met kokosolie.
Vitamine C doe ik maar weer even wat rustiger mee. Dat vindt mijn gestel wat prettiger na de enorme doses waarmee ik ze geconfronteerd heb
Overigens is hoog supplementeren van vitamine C ook weer niet verstandig nu ik nog zoveel last van kwik heb:
First, megadoses of vitamin C can be counterproductive, though appropriate amounts of a natural vitamin C replete with its complementary bioflavonoid components are very much needed for effective detoxification
(bron:
http://www.westonaprice.org/health-topics/mad-as-a-hatter/)
Het voordeel van steeds maar weer een fout experiment uitvoeren op mezelf is dat ik steeds meer symptomen begin te herkennen. Zo zijn er dagen dat ik niet meer uit mijn woorden kom, dingen verkeerd om doe, onhandig doe, veel vergeet, niet goed kan nadenken. Dit is nu ook weer erger en duidt dus naar mijn idee duidelijk weer op dat kwik. Wel fijn om te weten dat het daaraan ligt en dat dit dus opgelost moet worden. Er zijn namelijk al weken geweest dat ik hier geen last van had. Ik moet dus duidelijk de kwik niet verder mobiliseren door vitamine C, H2O2, chlorella, (teveel) geelwortel en andere nadelige stoffen.
En wederom heb ik een lesje gekregen dat ik minder extreem moet doen met innemen van stoffen, voeding, kruiden, etc. Maar dat lesje stoot deze ezelin zich vast nog wel weer vaker aan. Helaas ben ik daar nogal bokkig in.
Als ik me weer wat beter voel maak ik een afspraak met de tandarts voor een volgende amalgaamverwijdering.
Wat heerlijk trouwens dat Edwin en jij zo goed gaan met de reiniging. Het lijkt me dat een verhoogde aandrang om te ontlasten een goed teken is namelijk. Houd vol