Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

@sharro
Plaques (afwijkingen die wit oplichten) op een MRI-scan worden regulier gebruikt om de diagnose MS te stellen. Sommige mensen reageren trouwens slecht op de contrastvloeistof Gadolinium die vaak gebruikt wordt.

ms_hemisphere2.jpg

Zoals Liesje al schreef, moet je bekijken wat deze behandeling je gaat opleveren, behalve dat je regulier van het stempel 'ms' afkomt.

Mark

Sharro heb je wel eens acupunctuur gedaan?
Ik heb er zelf wel goede ervaringen mee.

Verder moet je je maar niet druk maken over wat anderen zeggen. Inmiddels weet je wel dat ze er geen verstand van hebben.
Je eigen intuitie is een goede raadgever.

Mark, interessant die witte puntjes.
In princiep ben ik al heel lang geinteresseerd in hersen-onderzoek.
Omdat ik geen impuls heb om te ontlasten denk ik dat het in de hersenen te zien zou moeten zijn.

Tijdens een hersenonderzoek zitten mensen achter een computer en krijgen bv plaatjes te zien waar de hersens dan op reageren.
Maar in mijn geval zou ik dan misschien tijdens het spoelen van de darmen aangesloten moeten zijn op zo,n scan. En dat lijkt me dan weer onmogelijk.
Tenzij ze precies weten waar dat plekje in de hersens zit die reageert op een volle endeldarm. Ik denk dat bij mij ergens rechts in de buik nu stimulans ontstaat om te ontlasten.

Voor de schildklier heb ik nu
thyreoidum 15 mg. (T3/T4)ik had eerst 20 mg - 1 tablet per dag. nu dus 2 of 3 per dag. Lijkt beter te gaan.
Verder TG 100 Natural Glandulars. is ook van varkens gemaakt.
(Adrenal, pancreas, thymus, spleen, thyroid). Dit kon ik kopen bij vd Pigge Haarlem.
Voor mijn duizeligheid: Cerewell. = ayurvedisch. Dit neem ik alleen als ik me duizelig voel.

Het lijkt erop dat mijn ochtendtemp. eindelijk iets hoger is.

De contrastvloeistof dat ik ingespoten kreeg kon ik altijd goed verdragen ...
Het amalgaam was eruitziet moest onder scan en was er niet goed van in men hoofd

Dit was voor mij precies weeral een bewijs ... Niet

Wat bedoel je precies sharro? Voor welk onderzoek kreeg je contrastvloeistof?

Oke je hebt dus al eens een scan gehad. Wat was toen de uitslag? Is er toen MS geconstateerd?

Ik houden de neuroloog zen gezicht in het oog toen hij de brief open deed ...
En was precies verbaasd voor deze uitslag maar men amalgaam was eruit ...dus een goede uitslag ..'

Ik ontgif goed en het gaat beter en beter...raar

Ik voel me slecht als ik tecfidera neem en heb het ook meegedeeld aan de neuroloog
En kwam direct met een lijstje andere medicatie af !?

Ok,mark heel interessant hoor ...maar volgens mij krijg je van kwik of zware
Metalen een ontsteking komt in bloedbaan en krijg je deze plekjes op de hersenen

Sharro

Waarom neem je tecfidera als je geen MS hebt?
Misschien wordt je daar nog slechter van dan nodig is.

De arts is verplicht de uitslag van het onderzoek aan jou mede te delen.
Graag op papier. Dan kun je de op internet nazoeken wat al die termen betekenen.

Wat jammer dat jou dochter is ingeent. Dit is in nederland niet verplicht. Je hoede er niet naar toe te gaan.
Mijn dochter en mijn kleinkind heb ik kunnen overtuigen om die prik niet te halen.

Dag liesje

Ik neem geen tecfidera meer hoor en viel beter ...men dochter dat is spijtig maar haar papa stond erop al wist ik dat deze niet goed ws de natuurarts had het mij l verteld
Ik heb geen uitslag meegekregen hoor
Wat heel spijtig is

Sharro

Sharro je kunt ten alle tijde die uitslag alsnog vragen. Ze zijn verplicht je dit te geven!!
Is ook prettig voor als je nog eens een andere dokter bezoekt.

Ik ben zelf ook laatst naar de VU gegaan om uitslagen op te halen. Was geen enkel probleem.

Ik heb wat foutjes geschreven hierboven ... Daar word ik dus pfffff van.

Neem geen TEC meer en voel me beter ...heb men bloed al 10 keer laten
Prikken en deze is altijd heel goed .

De hulp van mark heeft me heel goed gedaan ...met de juiste supplementen en Edwin heeft me de goede richtlijnen gegeven dank u hiervoor .ik doe rustig verder met cutler wat soms niet gemakkelijk is

Ik doe zeker zo verder

Dag mark

Zou ik de supplementen niet ergens anders kunnen kopen want heb men bestelling niet gekregen en moet 5 weken wachten zeggen ze alvorens ze een nieuwe lading opsturen

Ik wil verder. Doen want deze doet me goed al geloofd iedereen dit niet
Heb er nu veel ruzie over wat spijtig is

Kleine hoeveelheden ALA zul je kant-en-klaar niet ergens anders vinden. Pas vanaf 25 mg zijn er ook andere merken te vinden die je elders kunt kopen. Bij mij heeft het wel eens 3 weken geduurd voordat ik de bestelling binnenhad.

Mark

Het pakket is 3 april verzonden en tot vandaag niets ontvangen .

Heb gemaild met living supplements en ze versturen pas een nieuw na 5 weken

Ik vind dit een beetje te lang ... Maar ja hoe komt dit dan ?

Vanwaar komt dit

Is het geen optie om ALA in een pure poeder vorm te kopen en met een (micro)maatschepje te doseren dat overeenkomt met het gewenste hoeveelheid mg.
Lijkt me zo wie zo een stuk voordeliger en je hebt dan ook niet meer te maken met eventuele ongewenste vulstoffen.

https://nl.myprotein.com/sports-nutrition/alpha-lipoic-acid-ala/10529287.html

Je kan inderdaad zelf capsules vullen met een micromaatschepje en pure poeder. Vaak kun je bij bedrijven zoals Purebulk een rapport zien/opvragen waarbij je onder andere kunt zien hoeveel zware metalen aanwezig zijn in hun poeder.

Je kan ook een capsulemachine kopen en lege capsules, dan kun je een grotere hoeveelheid capsules in 1 keer vullen.

https://capsuleconnection.com/capsule-machine/

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan