Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@ Ikke,

Quote:
Zojuist mijn eerste leverreinigingsdrankje gemaakt en gedronken. Ik heb er een eigen variant op gemaakt. Allereerst heb ik citroenen gebruikt i.p.v. limoenen. Ik had nog maar 2 citroenen in huis (ga vandaag nieuwe kopen) i.p.v. 3 en dus dit drankje met 2 citroenen gemaakt. Morgen met 3, zoals het hoort! Verder heb ik wel 2 eierdooiers gebruikt (wat een crime, dat scheiden van de dooier, heb ik nog nooit eerder gedaan!). Tenslotte heb ik een eetlepel geozoneerde olijfolie gebruikt, dat leek me wel een zinvolle toevoeging. Ik heb het letterlijk 1-2 minuten geleden gedronken. De smaak is zuur-bitter, maar ik krijg dit probleemloos weg. Wie daar meer moeite mee heeft, zou honing kunnen toevoegen, ook een prima aanvulling. Jullie horen van mij nog wel wat het resultaat is!

Dit is het leverdrankje van Mike

Ik heb me zojuist nog eens verdiept in dit leverdrankje. Zo las ik:

Je neus zal verstopt voelen,omdat je lever zojuist een ongelooflijke hoeveelheid gifstoffen en viezigheid in je darmen heeft gedumpt.Zelfs als er niks is wat je neusholte blokkeert,zal je neus verstopt aanvoelen.Degene die al eens een leverreiniging hebben gedaan weten waar ik het over heb.

Het valt me laatste tijd op dat ik inderdaad zo'n last heb van een natte, soms wat verstopte neus! Herkent een van jullie dit? Ik vraag me ook af of het misschien slim is om er bitterzout bij te gebruiken om de galkanalen goed open te zetten.

Dit kan zeer zeker een goede variant zijn op het protocol. In dat geval raad ik aan om te beginnen met een THEElepel bitterzout en dan ong. een half uur daarna het drankje te drinken.

Mike

@rapunzel

erg herkenbaar, ik heb al weken, zoniet maanden een verstopte/kapotte neus. Steeds als ik denk dat het genezen is, gaat het weer kapot (echt korsten in mijn neus, pijnlijk) Ik heb de link met de leverdrank nog niet eerder gelegd..

Mike,

pas NA het drinken? niet ervoor?

Oh, da's fijn Ikke! Want ik begon me al ongerust te maken omdat de slijmvliezen ook weer iets met het immuunsysteem te maken hebben. Ik ga er in elk geval lekker mee door omdat het gunstige effecten heeft op mijn stoelgang en tanden.

Goed zo! enne... hoe gaat het met de KH? Heb vandaag eens wat quinoavlokken geprobeerd..pff viel erg zwaar moet ik zeggen, na een paar happen al behoorlijk vol! Dit heb ik niet bij gewone quinoa..

maar komt goed!

Hoe het met de koolhydraten is? Ik voeg ze nog steeds toe in de vorm van 2 a 3 eetl. quinoa en 2 eetl.linzen (of andersom) per dag. Ook neem ik zonu en dan een rijstwafeltje. Of de linzen kunnen blijven weet ik nog niet. Ze veroorzaakten namelijk een beetje gas en buikpijn bij me en dat is niet goed. Ik probeer nu eerst kookmethode 2: helemaal kapot koken die linzen en bonenkruid erbij. Eens kijken of dat beter verteert. Zo niet, dan gaan ze eruit! Vanuit het verleden heb ik inderdaad de ervaring dat peulvruchten niet gaan maar quinoa wel. Ik heb ook quinoa- en gierstvlokken in huis maar de zakken zitten nog dicht. Mijn zus eet gierstvlokken met ghee en vindt het heerlijk!

Hij gaat weer lekker met de flush! Gisterenavond 2x het glas bitterzout genomen, maar ik kon er nog steeds niet goed van naar het toilet. Het rommelde wel flink en kreeg zelfs eventjes hele lichte hoofdpijn (heb ik echt nooit). Toen het olijfolie drankje genomen en op mijn rechterzij op bed gaan liggen. Na enkele minuten voelde ik al zeer duidelijk dat er dingen gebeurden in mijn lever. Mijn buik werd aan de kant van mijn lever hard en wat opgeblazen leek het wel. Begon zelfs een beetje pijn te doen. Een goed teken dus, er was duidelijk wat aan de gang daar.

Vanmorgen het derde glas bitterzout genomen en nu al 2x naar het toilet geweest. De vorige flush kwamen er alleen van die ministeentjes uit en die keer daarvoor helemaal niks. Deze keer heb ik naast veel gruis al enkele tientallen grotere stenen geloost, sommige wel richting 1.5 cm denk ik.

Voel me top, straks lekker nog een overheerlijk glaasje bitterzout en hopen dat ik nog meer stenen te zien krijg!

Waar kopen jullie bitterzout?

Zijn jullie trouwens niet bang dat teveel laxeren veel vetoplosbare vitamines in het toilet doet verdwijnen?

De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is deze: http://www.iherb.com/Aaron-Industri...e-U-S-P-Saline-Laxative-1-lb-454-g/27651?at=0

Quote:
Zijn jullie trouwens niet bang dat teveel laxeren veel vetoplosbare vitamines in het toilet doet verdwijnen?

Ik niet, je doet het maar max eens in de maand en de vitamines die je zou verliezen kun je wel weer aanvullen. Een schone lever lijkt me toch een stukje belangrijker. Met een schone lever kun je ook weer beter vetten verteren en dus beter de vetoplosbare vit opnemen.

Dank je! Was zeker een flinke oogst deze keer. Ga nu echt door totdat er minimaal 2x na elkaar geen enkele steen meer uitkomt. Had al een keer helemaal niks en de laatste keer een boel hele mini's, dus had eigenlijk niet verwacht dat er nog een hele lading grotere stenen zat.

Tot een uur geleden nog steeds wat stenen geloosd. Nu meer hele kleine, maar nog steeds enkele grotere. Heb ook al de hele dag wat lichte pijnsteken door mijn lever.

Mijn zus vertelde me net dat ze me er vanmorgen ontzettend geel uit vond zien.

Dit is zeker mijn heftigste flush tot nu toe!

Deze is al bekend Lievergezond. In elk geval bij enkelen van ons. Ron Fonteine en de vriendin van Mike hebben hem ooit gedaan.

dank Rapunzel! oho en?! zijn zij er over te spreken dat je weet?

ik heb gelijk de koe bij de horens gevat en Ron gevraagd hoe het ging.

die deed het een week en kreeg wel gele ontlasting, maar toen is hij gestopt.

was ff genoeg.

ik wil het 6 weken doen, ik wil van die kudde stenen af (als ik ze heb, bij een echo waren ze overigens niet zichtbaar, maar dat zegt volgens mij niet genoeg).

Ik herinner mij dat Mike het alleen de eerste week effectief vond vanwege groene ontlasting (dacht ik). Daarna niet meer. Maar..... Hans Reijnen schrijft dat ook, dat de patiënten het gewoon niet in de gaten hebben dat er iets gebeurt, dus....

Heb jij al gebeld? Weet je ook wat het kost? Je moet er dacht ik ook de heetwaterkuur bij doen met gember. Ik heb toch ook wel interesse!

Heb je dit trouwens al gezien:

http://rawfoodsuperfood.com/livatrex-lever-gal-reiniging.html

Livatrex dus.....

Ja Rapunzel, ik heb het al besteld: 17 euro, geen geld.

Mijn energetisch therapeute zegt dat het niet goed is voor me echter:-(

Nou ja, heb ik het maar in huis.

De redenen kunnen te over zijn dat het niet goed zou kunnen zijn.

Dat heb ik nu weer bij haar teruggelegd.

Kan ook zijn dat het niet samengaat met de energetische therapie die ik nu doe, maar bijv ook met het feit dat ik een bijnieruitputgeval ben.

Ik heb bij dezelfde arts als van de korrels een afspraak gemaakt overigens.

Over een jaar kun je er pas terecht!

Maar ja, wat is nou een jaar inmiddels.

Dank voor de tip van de livatrex!

Hans Reijnen lijkt mij helemaal niet verkeerd. Hij heeft een boekje geschreven over vitamine B12. Ik heb ook al eens contact gezocht en gevraagd of hij iets voor me kon betekenen. Hij wist zeker van wel. Alleen was er die wachtlijst ja. Op dat moment was ik al met iets anders bezig ook en heb ik het maar laten schieten. Ik ga het ook bestellen! 17 Euro maar!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan