Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Rapunzel, ik ben in de buurt van Deurne opgegroeid.

Mijn familie woont ook ¨die kanten op¨.

Ik woon nu echter in de randstad.

Vanwaar je vraag eigenlijk?

Ik zal geluk gehad hebben, want ik kreeg de assistente wel aan de lijn.

Woon je in Deurne dan?

Beekman en beekman heb ik niet gelezen, ik ben niet zo van de streekromannen.

Mijn moeder toen ze het las, die lag continue in een deuk trouwens.

En je krijgt haar niet makkelijk aan het lachen.

De gemiddelde mop krijgt haar gezicht niet in de plooi.

Dus er moet iets mee zijn.

En ook mijn kinderen eten turf natuurlijk.

Nee ik woon in 's-Hertogenbosch. Beekman en Beekman is hilarisch ja! Mijn kinderen eten turf heb ik hier ook staan.

Misschien moet ik die beekman en beekman op vakantie gaan lezen.

Alle boeken die ik dan lees vind ik dan snel leuk.

Dat bedacht ik me gisteren.

Ik woon wel vlak naast Deurne, heb ook gelezen over die arts,...heeft wel een lange wachttijd geloof ik (half jaar)

Ben je er weleens geweest Rapunzel?

Nee, helaas niet. Ik was er graag naartoe gegaan maar er was een wachttijd van 1 jaar of langer. Ze boden me nog een andere arts aan die volgens dezelfde methode als Hans Reijnen werkt, maar die zat in Limburg en dat vind ik te ver weg.

Kan ik nog even terugkomen naar het eerste bericht over de leverreining?Ik heb omdat het gewoon te veel is niet alle berichten over dit onderwerp gelezen maar heb je daar persé limoenen voor nodig of zijn citroenen ook goed en wij thuis bij de huisarts klysma setjes gekocht en kwam er toen achter dat je niet die met vloeistof erin moet hebben maar die met een buisje die je altijd kan gebruiken of zijn die van de huisarts ook goed?

Nee denk ik toch?

Ik gebruik gewoon citroen hoor voor de leverreiniging.

En ik heb een klysmaset besteld bij : www.klysma.info

Deze kun je gewoon zovaak gebruiken als je wilt en ook vullen met wat je wilt(water/kruidenthee/koffie)

Die van de huisarts ken ik niet.

Hee Dirtsa dank je wel voor deze site, heb meteen gekeken. Welke kan ik het beste nemen vraag ik me af. Enig idee? Alvast heel erg bedankt.

Bij een goeie natuurwinkel verkopen ze ook vast wel klysmasetjes.

Althans bij die van ons wel is misschien wel goedkoper als via internet i.v.m. verzendkosten.

Wij hebben zoiets als de: klysmaset 2 liter opvouwbaar. Zeg maar met die 'zak' die op de bovengenoemde site staat die Dirtsa opnoemt.

Het ligt er een beetje aan waar je de klysma wilt doen. Als je de set regelmatig meeneemt is een opvouwbare denk ik handig. Ik heb een kan, wij hebben boven het toilet een nisje, daar kan de kan prima staan, en ik doe de klysma dan ook zittend op het toilet.

Als ik een klysma doe, is al weer effe terug, doe ik het in de badkamer liggend op de grond, op een matje.

De zak hang ik dan aan de knop van een deur. Werkt prima.

Nog even over mijn laatste reiniging, de meest heftige die ik ooit heb gehad.

Ik weet niet wat er allemaal is gebeurd, maar ik heb me toch een partij veel energie de laatste dagen, niet normaal meer. En ook nog goed gehumeurd. Weet niet of het speciaal door de flush komt, maar ik kan niet wachten tot de volgende flush. De lever is nog steeds wat gevoelig en heb ook een paar dagen een gevoelige onderrug gehad.

I feel good! Ik dacht ik zeg het effe :D

Hoi Evan,

Wat geweldig dat je je zo goed voelt.

Een gevoelige onderrug, duidt dat er op dat je eigenlijk de nieren moet ondersteunen, via voeding of thee, of zoiets?

Wij, mijn man en ik, hebben twee flushes gedaan en bijna geen stenen gevonden.

We hebben er verder ook weinig erg in gehad, qua wel energie of geen energie.

Nu zijn we sinds zaterdag bezig met het citroen-ei-olijfolie mengsel.

En ik moet zeggen dat ik er onrustiger van slaap. Af en toe wakker en dan heb ik het erg heet.

We nemen het drankje zo rond 10 uur in. De meeste dagen gaat het goed maar afgelopen zondag heb ik helemaal op bed gelegen.

Dat doe ik anders nooit hoor. :?

Wij gaan over 2 weken, met nieuwe maan, ook weer een leverreiniging doen a la Moritz.

Ben benieuwd of het wat oplevert.

Jij hebt nu bij je 3e flush een behoorlijke reiniging.

Ik ben benieuwd of wij dat ook gaan beleven.

Poekie,

Zou kunnen dat de nieren ook aangepakt moeten worden. Zit al een tijdje aan de lever/gal thee, vanaf morgen ga ik het afwisselen met de nierthee van Andreas Moritz.

Dit is niet mijn 3e flush, heb er in totaal denk ik een stuk of 6-7 gedaan nu. De eerste keer kwam er bij mij ook niks of heel weinig dacht ik. Volgens het boek van Andreas kan het wel tot 3x duren voor je stenen te zien krijgt als de boel verstopt zit.

Oei, als ik dit soort verhalen lees, wil ik 'm eigenlijk ook nog een keer doen. Mijn eerste keer was echter wel een onverwachte ervaring, waar ik een beetje van schrok. Daartegenover staat wel dat ik toch wel een klein beetje effect lijk te voelen. Dusja.. twijfel, twijfel.... Sowieso nog even een paar weekjes wachten en misschien probeer ik 'm dan nog wel met magnesiumcitraat en grapefruitsap (lijkt me toch beter om door je neus uit te kotsen dan citroen). Nog maar even over nadenken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan