Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Over B12: ik heb dit product laten testen van Mercola en het schijnt heel goed te zijn voor me: http://products.mercola.com/vitamin-b12-spray/?e_cid=20111029_DNL_ban_HL&source=nl Het is een spray. Ik hoop maar dat ik dan niet weer weken moet wachten en nog meer douaneproblemen.

Ik hoorde Ron Fonteine ook al zeggen dat die spray goed helpt bij migraine problemen.

Het helpt snel via een spray itt via de darmen: duurt lang.

Bedankt voor de tip maar ik ga begin november weer voor een injectie. Toch moest mijn B12 goed zijn. Je bent erg fanatiek bezig Lievergezond! Doe je niet een beetje TE veel? :wink:

Heb vanavond mijn eerste portie bitterzout genomen om vannacht mijn eerste flush te gaan doen. Vind het toch wel een beetje spannend, maar ik zal zien wat er gebeurt. Voorlopig nog niets, behalve hoofdpijn.

oh spannend! ik vond dit de eerste keer ook enorm spannend!

Heb je je voorbereid op deze flush? vandaag licht gegeten en vanaf vanmiddag 14uur gevast? of doe je de flush van mike met de smoothies?

ben erg benieuwd wat het je brengt,

succes!

Ja, ik heb gevast. Eigenlijk al wat langer dan vanaf 14.00 uur. Heb vanmorgen namelijk alleen een appelsmoothie op ;)

Ben ook wel heel nieuwsgierig. Was er vanmiddag zelfs een beetje bang voor... Maar nu ik dat eerste gls smerig (vooral de nasmaak!) bitterzout weggewerkt heb, ga ik door ook. Ik geloof niet dat het citroen-olijfoliemengsel viezer kan zijn dan dat.

Ik kan je gerust stellen, het citroen/olijfolie mengsel is veel beter weg te krijgen dan dat vieze bitterzout. Voor de nasmaak neem ik vaak een likje honing, dan is het zo weg. Ben benieuwd naar je resultaten.

Succes Pinklady! :D

Ja idd succes Pinklady, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Jammer dat hier geen fotofunctie bijzit.

Dan konden we misschien inzoomen op jouw oogst en die van Janse:-)

Of op de biljartballen van Hilda;-)

Er zijn ook bitterzout capsules te koop. Alleen denk ik dat het voor de opname en verwerking van het bitterzout iets te langzaam gaat verlopen. Iemand ervaring met bitterzout in de vorm van capsules?

die shake is niet vies, vond het zelfs lekker (had er 1 sinaasappel en 1 citroen voor gebruikt), zeker na zo;n lange tijd niets gegeten te hebben

succes!

Dat is waar. Als je maar lang genoeg honger hebt, is alles lekker. Behalve bitterzout;) Ligt overigens ook totaal niet lekker op de maag, dus we zullen zien met de shake straks!

Nou, ik heb hem erop zitten... Maar het was niet bepaald wat ik verwachtte.

Sowieso werd ik al spuugmisselijk van de tweede lading bitterzout (nadat de eerste ook al niet lekker op mijn maag lag). Toen heb ik het citroen-olijfoliemengsel gedronken, wat op zich de eerste paar slokken niet vies was. Nog voor ik het helemaal op had, lag ook dat niet lekker op mijn maag, maar dat leek mij er ook bij te horen. Tot 0.00 uur ben ik misselijk gebleven en daarna begon het. Tussen 0.00 en 03.00 uur ben ik 8 of 9 keer mijn bed uit geweest om over te geven totdat ik heb besloten om maar bij de wc te blijven zitten. Voor mijn gevoel was het vooral citroensap wat eruitkwam. Als je dat steeds in je neus krijgt, ben je héééél blij met slijmproducerende cellen.

Uiteindelijk heb ik van 03.00 tot 06.00 uur wel geslapen en werd ik ondanks mijn korte nachtje relatief uitgerust wakker. Dat dan weer wel. Zou dat een resultaat zijn geweest van de flush? Wederom viel het bitterzout vanmorgen niet goed en ben ik misselijk gebleven. Het leek ook enigszins "te bijten" in mijn maag.

Vooralsnog ben ik niet meer zo misselijk, maar echt lekker voelt mijn maag ook niet. Ter hoogte van mijn lever pruttelt het zo afentoe.... en jawel, er zijn een paar miniscule groene stukjes uit gekomen. Groter dan kleine grindkorreltjes waren ze niet, maargoed. Misschien komt er nog wat.

Toch geloof ik dat ik deze reiniging zo lang mogelijk doortrek door straks als eerste aan de appelsmoothie te gaan (en te hopen dat ik die binnenhoud!).

Voorlopig geloof ik dat dit de eerste en de laatste keer van mijn leverflush was en dat ik het liever op een lager tempo aanpak. Mocht het resultaat geweldig zijn, doe ik het misschien nog wel een keer, maar zoals het er nu uitziet....

Pinklady,

Je reageert te heftig op bitterzout. Andreas Moritz geeft in zijn boek magnesiumcitraat als alternatief aan. Wellicht dat dit bij jou wel beter binnenkomt.

Mike

Pinklady, voor iemand met een kots fobie is dit niet erg bemoedigend om te lezen. :D

Ik denk dat je inderdaad een probleem hebt met bitterzout. Maar je hebt het gepresteerd! Geweldig! En het heeft al wat groene stukjes voortgebracht ook. Die ben je dan in elk geval al kwijt. Ik ga eerst die bioresonantie korrels eens proberen als ik die arts tenminste nog ooit te pakken krijg...

Oh Pinklady, wat een verhaal weer!

Dit is niet echt wat je had gehoopt denk ik, alhoewel toch nog iets van een oogst!

Ik had ook gehoopt op een andere ervaring :lol: Sorry, Rapunzel.

Misschien probeer ik het nog wel een keer uit, maar dan met magnesiumcitraat. Voorlopig eerst maar eens kijken wat dit doet.

@Rapunzel: hoe bedoel je: nemen ze niet op bij die arts?

@ Pinklady : o je had ook nog een kotsfobie!

Misschien ben je er nu van genezen?

Het was constant in gesprek. Ik heb nu een bel me terug boodschap in kunnen spreken. Het is een erg drukke praktijk daar. Woon jij in de buurt van Deurne trouwens?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan