Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Fijn Elia! Vindt je het ook niet bijzonder dat die grote brokken eruit komen zonder dat het pijn doet? Daar verbaasde ik me iedere keer weer over. Tegenwoordig heb ik geen grote stenen meer, ik hoop dat die er ondertussen allemaal uit zijn!

Ja, inderdaad! Niet te geloven dat ik niets gevoeld heb! De vorige keer voelde ik wel wat verschuiven maar nu heb ik helemaal niets gevoeld. Ik had stenen van deze grootte nooit verwacht!Ik stond gewoon te juichen, hahaha!

Het lijkt trouwens wel of ik na de zuivering alles beter proef. Herken jij dat ook?

Zo, het eerste glas bitterzout zit erin.

Gisteravond rond een uur of 18.00 voor het laatst echt gegeten, om ongeveer 21.00 uur van Tanja een half glas kefir gekregen en opgedronken en vandaag best actief geweest in het huishouden. Geen hongergevoel gehad. Bedenk me net voordat ik het bitterzout inneem, dat ik dus ook niets gedronken heb.

Op naar de volgende ronde bitterzout! En hopelijk snel naar de wc, zodat ik vannacht lekker rustig kan slapen.

Dat is wel een belangrijk onderdeel.... Maar heb je de voorbereiding gedaan, vandaag om 14.00 uur gestopt met eten en er nu pas achter gekomen dat je de olie niet in huis hebt?

Quote:
Precies handig hè

Euh... Nee, niet echt! Had je je eerste glas bitterzout ook al op? Waar woon je? Ik kan je wel wat komen brengen als je in de buurt woont ;)

Ik stond nèt op het punt om het bitterzout op te drinken. Ik woon in Leiden, is niet echt dichtbij.

@Poekie

misschien niet genoeg

Hoe staat het met jou bijnieren Mojita? Mijn geheugen werd weer een stuk beter toen mijn bijnieren het rustiger kregen door de adrenal.

Gister om 22.00 uur stond ik klaar om te gaan slapen, maar mijn lichaam wilde eerst nog wat lozen. Mix helemaal opgedronken, 20 minuten stil liggen en toen lekker gaan slapen. Tot 00.00 uur. Ik moest naar de wc en daarna uren wakker gelegen. Met als gevolg dat ik gewoon door de wekker heen ben geslapen, die tot 7.00 uur iedere keer in mijn slaap uit heb gezet. Dat is me volgens mij nog niet eerder overkomen.

Om 7.00 uur dus een glas bitterzout genomen. Zometeen om 9.00 uur de volgende. Dan zijn we wat betreft het innemen klaar. Heb geen zin in het volgende glas bitterzout, maar ja, het hoort erbij! Het grote lozen is nog niet begonnen, ik denk dat dat na het volgende glas komt. Vanmorgen wel wat gruis, gisteravond al wat kleine steentjes en wat ik vannacht om 00.00 uur in de pot heb laten vallen, geen idee! Te slaperig geweest om het te onthouden denk ik :)

Ps, ik heb het wel koud! Er is dus wel vanalles gaande op ontgiftingsgebied.

Dit is toch wel een 'succesvol' topic, niet alleen te danken aan de vele stenen die langs komen, we kunnen er zowat wel een 'leverkleurig' grindpaadje van maken.

Dit is dus de 2000ste reactie in dit topic.

Leve de lever.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan