Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nog even en ik ga medelijden hebben met de mensen die ik verwijs naar dit topic en ik dan ook nog vindt dat je alles minimaal 1 keer gelezen moet hebben! 2001 berichten ondertussen! En het mooie is, allemaal ervaringsverhalen, tips, truuks en vooral, een hart onder de riem!

Nu zal dit draadje altijd mijn aandacht blijven houden, maar ik durf nu voorzichtig in het echt te gaan beweren dat het einde in zich aan het komen is! Ik had wel aardig wat gruis, maar de grootste stenen die ik nu had telde ik vroeger niet eens mee, vond ik ze veel te klein, gingen ze verloren tussen de rest. Echt maar een paar kleine, mini-steentjes, wat schilfertjes. En dat is al een paar keer, maar het wordt nu ook steeds minder wat eruit komt!

Waar ik vorige keer nog echt heel veel pijn heb gehad van het gele zure water-ontlasting is er nu weinig zure shit vrij gekomen. En ook mijn urine is voor het eerst in een hele lange tijd niet zuur tijdens de zuivering.

Het is zeer zeker niet de laatste zuivering, maar YES, HET EINDE IS IN ZICHT!

2,5 jaar zuiveringen, ruim een jaar wapf, waarvan bijna een jaar dagelijks de milde zuivering. Het zou toch eens een keer tijd worden :lol:

Gisteren ofzo schreef ik in IF dat ik aan t afvallen ben. Ik denk dat mijn lever eindelijk in staat is om daadwerkelijk vet te verbranden.

Ik had vanwege het drukkende en benauwende gevoel wat ik had het idee dat mijn gal verstopt zat en dus mijn 6e reiniging gedaan.

een goede maand geleden mijn 5e en met mn maagzuur ging het beter.

Het was een enorm heftige reiniging dit x, ik had dan ook geen appelazijn genomen deze week omdat het niet gepland was maar dan nog. ik kon er niet van slapen

Nu het gekke , Ik had vanochtend eerst een stuk of 20 donkergroene stenen van ca 2 cm dikte en nog het een en ander maar sinds die tijd heb ik echt enorm veel grote lichtgroene stenen en met enorm bedoel ik dat ik toch al zeker 4 grote van 4 cm gehad heb en heel veel van 2 cm, ik voel mijn lever nu nog steeds knijpen en er komen nog steeds ladingen grote uit.

Hoe is het mogelijk dat je in een maand zo veel gote stenen opbouwt? terwijl de 1e 5 reinigingen allemaal gruis en kleintjes met af en toe een uitschieter naar 2 cm gaven.

Bovendien voelde ik me prima.

Of zijn deze lichtgroene toch echt allemaal stenen uit de lever die plotseling vrij komen?

Ben natuurlijk blij dat het er uit gaat, daar niet van maar snap het gewoon niet. zo veel grote , in een maand tijd terwijl ik wapf eet

In ieder geval zorgde dit voor die druk op mijn borst wat resulteerde in hyperventilatie want het voelde letterlijk alsof er een steen van mn borst ging.

Zoo Elmo, dat zijn pas stenen! Wat fijn dat nu de druk van je borst is. Die stenen zijn niet de afgelopen maand gevormd/opgebouwd, die zitten er al veel langer, maar komen er nu pas uit. De vorige reinigingen waren het voorwerk voor dit resultaat. Ik heb er intussen ook al vele reinigingen opzitten en verbaas mij ook steeds dat er nog meer stenen zitten. Vooral omdat ik nooit klachten had in die richting.

In elk geval efeliciteerd met dit resultaat!

Vandaag toch maar weer een reiniging ingezet. Ben zó moe dat ik beter een reiniging kan doen met morgen een snipperdagje dan nog een week doorgaan en hopen dat ik zaterdag wel op tijd klaar ben met werken. Dat wat ik morgen mis, haal ik namelijk sneller weer in ná een reiniging dan wanneer ik doorsukkel. Deze keer valt het magnesiumcitraat veel beter dan het bitterzout een week geleden. Het wordt weer een reiniging met veel honger, vrees ik. Nu tussen de ladingen magnesiumcitraat in heb ik namelijk ook al honger. Niet dat ik dat heel erg vind, maar het is wel een hele tegenstelling met pijnlijke steken in mijn maag van bitterzout.

Gelukkig heb ik voor morgen een volle doos eieren ingeslagen :mrgreen: Ik gok dat hij aan het einde van de dag op is.

Sterkte pinklady! Hopelijk lukt het deze keer wel met het binnenhouden van de drank, maar zo te lezen moet het lukken met het magnesiumcitraat ipv bitterzout.

Dank je! Komt goed, hoop ik. Ik moet wel toegeven dat ik twijfel of ik zo meteen niet toch bitterzout zou innemen in plaats van magnesiumcitraat. Het magnesiumcitraat zit er namelijk 2 uur in en ik heb nog steeds een zeurende galblaas. Kennelijk doet dat magnesiumcitraat toch niet heel veel wat betreft het openzetten van de galwegen en ik wil er juist wel wat uit hebben.

Ik heb nog 5 minuten om erover door te twijfelen en dan moet die knoop toch doorgehakt zijn.

Pinklady ga je zaterdag weer reinigen of begrijp ik dat verkeerd?

Raad eens wat ik vandaag vergeten ben te kopen... :lol:

ik heb het idee dat mijn galblaas zo weer vol loopt met stenen en e rweer iets blokkeert wat niet zo gek is als je nagaat hoe groot ze allemaal waren, voelde ook nog van alles bewegen vanuit mijn lever maar de reiniging is over nu.

Hoe snel mag het weer? en is er zoets als een noodreiniging zodat het meteen weer kan?

Dit is niet normaal.

Het was weer een reiniging met uitersten. Gisteravond had ik na het magnesiumcitraat honger. Gezien het zeurende gevoel in mijn galblaas besloot ik de tweede portie toch bitterzout te nemen. Dat leverde me weer pijn in mijn maag op en na het bitterzout was ik zo duizelig dat ik besloot een beetje sole te nemen om 21.45 uur. De pijn in mijn maag van het bitterzout zakte, dus dat leek even prettig. Helaas was het van korte duur want 10 minuten later kwam het bitterzout er weer uit. Ik besloot deze keer toch echt de reiniging te gaan doen en dat leek goed te gaan. Rond 03.00 uur werd ik wakker en toen heb ik een tijdje op de wc gezeten met een emmer, omdat ik grapefruitsap aan het overgeven was en de rest er via de andere kant uit wilde. Daarna rustig doorgeslapen tot 06.00 uur en magnesiumcitraat genomen. Op het moment ben ik behoorlijk slaapdronken, hou ik veel vocht vast in mijn gezicht, heb ik weer het vervelende bitterzoutgevoel en voel ik mijn galblaas zeuren.

Stenen heb ik nog niet gezien, dus ik hoop wel dat die ook nog komen.

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Elmo,

Op de site van Poekie staat een link over het wekelijks uitvoeren van de reiniging. Een noodreiniging is er niet, maar er is wel de milde reiniging bij wijze van onderhoud en tegen pijnlijke galstenen kun je bitterzout nemen.

Mojita,

Ik was niet van plan om hem zaterdag opnieuw te doen, behalve als ik dan nog steeds last heb van mijn galblaas.

Nou pinklady, dat viel weer niet mee lees ik, maar dapper doorgezet. Ik hoop voor je dat het wat oplevert.

Elmo, ik haal hier even een tekst van onze ervaringsdeskundige Alexandra aan, misschien heb je er iets aan:
Quote:
Mijn noodoplossing is tegenwoordig een beker slagroom, dat maakt dat de boel bij mij weer doorstroomt.

Buiten om de grote zuiveringen heb ik bijna een jaar lang dagelijks 2 eigelen, 1 sap van een hele grapefruit en 10 tellen olijfolie (ongeveer 50 ml) gedronken op nuchtere maag. Dit, in samenwerking met heel veel vloeibaar vet en de zuiveringen van Morritz, maakten dat ik pijnvrij werd en uiteindelijk ook koliekvrij.

Dit heeft overigens niet lang geduurd.

Ik heb me nooit tegen laten houden over de angstverhalen over bitterzout. Toen ik eenmaal aan het bitterzout ging, ging het ook hard. Er zijn weken geweest van dagelijks 2 eetlepels. Het verminderd vanzelf als je minder pijn krijgt.

Mijn advies, heel veel slagroom drinken (ervan uitgaande dat je dat wel biologisch in een supermarkt kan krijgen en anders maar niet biologisch), en met veel bedoel ik ook veel. Ga vooral op een halve liter per dag zitten, niet geschoten is altijd mis. Iedere ochtend de mix van eieren, grapefruit en olijfolie en vooral niet bang zijn voor bitterzout.

En last but not least, niet te lang wachten tussen de groter zuiveringen. Ik zou ze wekelijks gaan doen. Als ik nu weet wat ik toen weet, zou ik ze meerdere keren per week hebben gedaan. Puur om door te spoelen en de ergste zooi eruit te werken.

Jeetje das wel ff balen zeg.

Ik eet net wat en ik voel de scherpe randjes al weer :) , jullie weten wel waar ik het over heb denk ik, bewegende stenen ,er zit dus nog val alles in mijn galblaas , echt niet ene paar maar heel veel , het voelt gewoon als de reiniging s'nachts en denk ook wel flinke rakkers die er niet zo maar uit gaan.

2 weken wachten dus.. pff hoop dat dat lukt. Elke dag aan de chanca piedra en de appelazijn in ider geval.en magnesiumsulfaat. wat een enorme opbrengst , niet te geloven dat dit allemaal oude rotzooi is.

Kan ook niet echt vinden hoe snel stenen zich kunnen vormen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan