Pinklady, ben je ondertussen al aan het lozen?
Bij mij werkt bitterzout remmend op de honger, maar dat is niet bij iedereen. Even los van de zuivering, 1 glas bitterzout helpt niet altijd bij een koliekaanval/erge gevoeligheid. Grote kans dat 1 glas magnesiumcitraat ook te weinig is bij je gevoeligheid bij de galblaas. Ik heb regelmatig 2 glazen of meer moeten nemen om weer pijnvrij te zijn van het bitterzout. Probeer het eens uit met de magnesiumcitraat. Wat is het dat je daadwerkelijk nodig hebt?
Ik denk dat het protocol van Morritz zich richt op mensen die weleens een koliekaanval hebben en mensen die geen last ervaren. Jij, ik en vele anderen hier zijn die fase helaas al lang voorbij. Converted moet bijvoorbeeld om te kunnen lozen een extra glas bitterzout nemen. Jij moet misschien wel 3 glazen magnesiumcitraat nemen op de eerste avond.
Ik weet ook niet of het citraat echt dezelfde werking heeft als bitterzout.
Heb je ondertussen al wel kunnen lozen Pinklady? Ik hoop het wel!
@Elmo,
2,5 jaar stenen lozen en dan ervan uitgaan dat er minimaal een jaar niets meer heeft gevormd omdat ik wapf at. Er zit gewoonweg heel veel rommel in ons! Daar kan je je druk om maken, vraagtekens bij zetten. Ik zou me vooral richten op het lozen van deze zooi en niet zozeer op de vraag waarom.
Ik heb aardig wat reinigingen achter de rug en een stuk of 10 daarvan waren op dag 2 van de zuivering in de avond alweer hels. Flink bitterzout drinken tegen de pijn en de rust komt vanzelf weer terug. Het "ergste effect" is dat het pas na 3 dagen weer tot rust kwam.
Maar toen was ik alweer op de goede weg
Want daarvoor heb ik maanden gehad dat de enige 24 uur dat ik pijnvrij was gedurende de zuivering.
Ik zou echt de milde zuivering dagelijks gaan doen. De boel moet doorgespoeld worden en aangedrukt worden. Het is geen makkelijk proces, eentje van jaren voor sommigen voor ons, maar uiteindelijk zijn we schoon. Tenminste, dat is mijn doel!
@ Moijta, als je dagelijks de milde zuivering doet, dan zit je nooit zonder olijfolie
Al moet ik nu ook oppassen dat ik het in huis heb, gebruik het ook alleen met de zuiveringen.