Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mijn vader en moeder zijn zo wapf als het maar gaat, stoofpotten met lever en hart, moddervette soep, kefir de hele rambam. Ze hadden laatst vrienden te eten, die hebben al lang niet meer zo gezond gegeten. :)

Ieder zijn eigen ding. Ik gezonde voeding, de rst van de familie aan de drank, medicijnen en vulling. Een tante van mij gebruikt voor reuma dagelijks chemo... Ik kan alleen maar het voorbeeld geven door leven. En als je een rimpel zo erg vindt dat je botox moet inspuiten, tja, daar kan ik met mijn voeding niet tegenop ben ik bang.

Gelukkig zijn mijn broer en schoonzus wek van het biologische! En nachtschades.... Maar daar zit nog hoop ;)

Ik ben nu weer een reiniging aan het doen.

Gisteren had ik "iets" te veel bitterzout genomen. In het eerste glas 3 eetlepels, in plaats van 1.

Foutje :lol:

Op een beetje buikpijn na, heb ik er niet veel van gemerkt.

Het vasten gaat deze keer wel makkelijk. Gisteren heb ik om 13.00u voor het laatst gegeten en nu heb ik nog steeds niet echt de behoefte aan een maaltijd: 21 uur later.

Ja, ik kon wel goed naar het toilet. :)

Ik bedoelde dat ik geen negatieve dingen heb gevoeld, zoals misselijkheid.

Gelukkig, want het kwam nogal verstop over op deze manier! Je hebt dus een goede zuivering, fijn! Ik hoop dat er nog veel rotzooi uit komt. Ik zou weer gaan eten als het lichaam het aangeeft, zolang je geen hongergevoel hebt zou ik het lekker laten rusten allemaal.

Ok, dan wacht ik nog even met eten.

Hoewel de pot kefir die hier staat wel erg verleidelijk is om te openen ;-)

Doen dan! Zin/trek is belangrijker dan een getal, van "nu is het tijd" om te eten. Dat wilde ik ermee aangeven. Als ik ergens geen voorstander van ben is jezelf lekkere voeding ontzeggen. Al kan ik me helemaal niet voorstellen dat het verleidelijk zou zijn om kefir te gaan eten.... Maar ik weet dat anderen daar anders over denken :lol: Smakelijk!

Hou je niet van kefir?

Ik vind het heerlijk :-)

Het is een goede zuivering. Het aantal stenen is bijna ontelbaar :lol:

10 grote stenen van +/- 1,5cm en verder heel veel kleine stenen.

Ik ben maar opgehouden met tellen. Of het er 100 zijn of 300, het is eruit :-)

Voor de geïnteresseerde, een foto: http://i39.tinypic.com/dyuq9i.jpg

Er zijn ook nog ongeveer 50 kleine stenen in de wc-pot gevallen of in het vergiet blijven steken.

jeetje Edwin, fantastisch resultaat.

Ik ben benieuwd wat je daar de aankomende tijd van merkt!

Leuk de foto! Heel herkenbaar resultaat. Heb in het begin wel foto's gemaakt, maar die heb ik niet meer denk ik. Die telefoon heb ik niet meer en de computers zijn ondertussene gecrasht.

Na inmiddels een week of twee uitstellen, is het dan vandaag toch zo ver. Het gaat niet vanzelf, want ik heb de hele dag al trek in allerlei slechte dingen. Al heel lang geen last meer van, maar vandaag wel. Laat alleen maar zien hoe nodig de leverreiniging is. Maargoed, lading 1 van het bitterzout zit erin, portie 2 komt eraan en dan hoop ik dat die vervelende trek een beetje ophoudt.

edwin, echt goed joh heb die foto gezien.

ik heb al 5 reinigingen gehad maar niet zulke grote stenen helaas hoe doe je dat toch :o

Sheila, ik heb ook nog niet zulke enorme stenen gehad, hoor. Het was bij mij al groot als ik kon zien dat het een steen was ;) Dat is dus een millimeter of twee.

Na twee glazen bitterzout protesteren al mijn ingewanden van maag tot endeldarm. Ik voel me echt beroerd. Hopelijk gaat het met een uurtje beter, want ik weet echt niet of ik er zo verstandig aan doe om de reiniging te doen (maar ik wil het wel, dus ik hoop echt dat het beter gaat).

He bah pinklady, vervelend dat je je zo beroerd voelt al voordat je de mix drinkt. Ik hoop ook voor je dat het beter gaat. Heel veel succes.

@pinklady Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter

@shella Misschien dat de drie eetlepels bitterzout in een glas wat extra gedaan hebben ;-)

Misschien dat bij jullie de grote stenen (als deze er zijn) meer achteraan zitten en er pas later uitkomen.

Helaas, voor de mix klaar was om naar binnen te gaan, lag het bitterzout er alweer uit. Die mix heb ik dus ook maar gelaten voor wat het was. Mijn maag steekt en prikt nog steeds. Bah. Ik probeer volgende keer toch maar weer magnesiumcitraat. Zo is het ook niks. Ik begrijp niet waarom ik de ene keer zo fel op bitterzout reageer en de andere keer niet. Raar lijf.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan