Gisteren en vandaag hier ook weer een reiniging. Ik heb me niet voorbereid, dwz geen appelazijn gedronken ervoor (wel af en toe in komkommersalade )
Gewoon gegeten, dus vet, de dagen ervoor.
Op de dag van reiniging, gisteren dus, in de ochtend 2 geperste citroenen met beetje groene stevia en water.
Rond 12.00 uur een restje soep op en 2 rijstwafels met plakken ham. Geen boter dus om vet te vermijden.
En daarna gewoon protocol om 1800 en 2000 uur glas bitterzout, om 2200 uur de beker met citroenen en olijfolie en voor de verandering groene stevia. Maakt de smaak wel zachter, dus wat makkelijker weg te werken.
Nog half uurtje wakker en daarna geslapen tot half 2, moest naar wc, kwam wat troep.
600 uur wekker gezet en bitterzout gedronken, terug naar bed in slaap en om 800 weer glas bitterzout. Kort erna naar toilet en toen kwam er ongeveer uit net als vorige keer hier en zo'n beetje hetzelfde waar iemand hier een foto van heeft geplaatst aan "stenen". Dus weer allemaal groen gevormde dingen in diverse grootte, van minimini naar plm. 2 cm.
Niet ziek, misselijk, duizelig of wat dan ook, alleen een pijnlijke aars
Nu ik dit schrijf al bijna over en ga lekker als eerste een schaal kwark nemen.