Wat zou er eigenlijk gebeuren als je de reiniging 12 uur verschuift en hem dus in feite overdag doet? Zou je dan minder goed reinigen, omdat je dan andere bezigheden hebt (meer actef bent dan wanneer je slaapt)?
Ik overweeg dat een keer te proberen, omdat ik maar een dag per week geen verplichtingen heb, maar de avond ervoor relatief laat thuis ben. Dan kan ik hem, als het geen vervelende consequenties heeft, beter op die ene dag doen dan iedere week uitstellen, omdat ik te laat ben.
Overigens heb ik vanmorgen gecapsuleerd bitterzout met veel solewater ingenomen en tot nu toe houdt mijn maag zich rustig. Geen idee of het dan allemaal langer duurt voor de boel op gang komt, maar ik vond het de moeite waard omdat ik al drie dagen hoofdpijn heb en bovendien steeds pijn in mijn galblaas. Als dit nu wel (heb het eerder geprobeerd en toen werkte het niet) werkt, zou dat fijner zijn dan wat ik afgelopen week had met magnesiumcitraat (geen reactie van darmen, lever of galblaas, behalve verschuivende stenen, want veel pijn in galblaas).