Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Sannew, je hoeft dat bij de kleine reiniging ook niet te doen, alleen bij de grote. De kleine reiniging kun je dagelijks doen ter aanvulling, zonder voorbereiding. Ik denk dat robinAlexander e.a door de war heeft gehaald.

Ik heb trouwens dit keer nauwelijks last van het niet eten. Waar ik vorige keer al uren eerder dan nu lethargisch op de bank hing, heb ik zojuist nog dochter onder de douche gedaan en de keuken opgeruimd. Lijkt mij een signaal dat ik qua bloedsuikerschommelingen op de goede weg ben :-)

Oke! Hoeft bij deze reiniging dus niet. @Lia, heb het even door gelezen! Ook al meer pagina's met ervaringen gelezen. Wel zo fijn om precies te weten waar ik mee bezig ben natuurlijk.

Ik ga voorlopig nog niet aan de 'grote' reiniging beginnen. Het begon vanmiddag rond drie uur en ik loop nu nog steeds leeg! Moet morgen toch echt weer de hele dag werken dus hoop dat het dan voorbij is.

elke ochtend of middag kan ik beter zeggen, eerste is rond half 1 dat ik eet, neem ik een halve beker room, eigeel, 2 uitgeperste citroenen, vit.C(in 2 vormen) en scheut kefir met theelepel groene stevia.

Lekker en bevalt goed, steeds zachte reiniging dus.

@robinAlexander: wat zou ik dan moeten eten op de dag van de reiniging. aangezien vet niet kan? Crackers o.i.d?

Sannew, jij ontgift wel enorm op de milde reiniging! Fijn zeg, scheelt al een heleboel. Succes rotterdam!

Ik heb net het laatste glas bitterzout op, brrr. Goede nacht gehad, alleen wakker gelegen van 3 tot half 4, was heel misselijk. Heb nog weinig resultaat gehad tot nu toe, alleen normale ontlasting die wel erg brandde. Vorige keer kreeg ik ook pas stenen toen ik weer wat ging eten, dus ik wacht af.

San, ik hoop voor je dat er nog wat komt. Je zou magere kwark met een appel kunnen eten of groenten met rijst. Ik vind dit zelf intussen zo niet lekker meer dat ik het eten gewoon oversla en niks eet behalve de mix om 22.00.

Dat is inderdaad een idee. Ik dacht dat de appelsmoothie juist goed was, aangezien Poekie die ook gebruikt. Vandaar dat ik die genomen heb.

Ik heb inmiddels een paar kleine stenen geloosd, en een paar grotere zwarte. Dat zijn hele oude stenen toch? Hoop dat er straks nog meer komt!

@ RobinAlexander, ik neem denk ik de volgende keer de smoothie er wel bij dan!

Pff ik vind het wel best heftig. Heb vannacht nauwelijks geslapen, moest meerdere keren weer naar de wc rennen. Had ook last van misselijkheid /hoofdpijn. Vanochtend hetzelfde liedje en net op werk ook al 3/4 keer naar de wc geweest. Ik heb het idee dat het eten wat ik eet er ook gewoon weer uit stroomt, want waar komt het anders allemaal vandaan??

Is de reiniging trouwens echt specifiek voor galstenen bedoelt? Want echte gal stenen heb ik niet gezien.. Wel zwarte schilfers/ruis erdoor.

San, fijn dat je goed geslapen hebt! Hoop ook dat er nog wat komt.

Quote:
Ik drink sochtends de appelsmoothie, zoals beschreven staat op Voedingisgezondheid.nl Daar zit niks van vet in, alleen fruit en kruiden.

Er zit olijfolie in de smoothie, dus wel degelijk vet. Deze smoothie is op zichzelf al een soort lever-galzuivering.

Mike

Ik was inderdaad de olijfolie vergeten. Volgende keer zal ik iets anders eten op de dag van de reiniging, rijst met groente is wel een goed idee. Hoewel ik dat zonder vlees ook niet meer lekker vind ;-)

Ik vind een appelsmoothie op de dag van de zuivering wel een goed idee. En ook op alle dagen in de week van de zuivering. Zo heb ik altijd de zuivering gedaan. So what als er hierdoor al eerder dan op de zuiveringsdag zelf rommel uitkomt?

Mike

Mij leek die smoothie ook wel prima, maar ik werd hier aan het twijfelen gebracht. Ik vind het makkelijk: 's ochtends maak ik hem, en drink de andere helft 's middags op. Klaar, niks meer aan doen. Er kwam gister verder nog geen rommel, alleen vandaag. Niet ontzettend veel, maar toch wel een paar zwarte stenen kwijt en redelijk wat gruis!

Dat is mooi San, dan was het niet voor niks.

Er kwamen bij mij net ook een paar doperwt steentjes uit. Ik loop nu ondertussen al dik 24 uur leeg met vieze drap, sowieso elke twee uur wel een keer :( (of vaker). Wanneer houd het op!!

helaas heb ik helemaal geen resultaat gehad van de milde reiniging. Hopelijk komt er nog wat... en anders voortaan maar 's avonds doen...

Wow Sannew, jij reageerd wel heel erg heftig! Je bent volgens mij de eerste op het forum die zo heftig op de milde reiniging reageerd! Wat eet je nog meer? Het kan zijn dat je ook reageerd op de overige voeding. Ontgiften is echt niet altijd leuk, ik ben ook weleens bijna te laat geweest bij een wc, maar redde het net op tijd. Was even een lastig momentje op t werk ;)

Het is niet de voeding die je tot je neemt die je loosts, maar je loost oude rotzooi. We zijn allemaal tot in onze cellen vervuild en het zal jaren duren voordat we schoon zijn. Niet leuk, maar nu weet je het en kan je er iets aan doen.

@Rotterdam, ga er niet vanuit dat je stenen loost op de milde reiniging. Sanne W is tot op heden de enige die hier zo heftig op reageerd op het forum. Nog heftiger dan menig ander met de reiniging van Morritz. Wil je stenen lozen, dan dien je zuivering van Morrtiz te doen.

Gruis kan net zo verstoppend werken als stenen San, dus super dat je dit ook hebt geloost! Ik stel me het als volgt voor, als je een rivier hebt die dichtslibt door modder, dan kan die soms wel minder hard doorstromen dan een rivier waar een heleboel keien in zijn gelegd. Heb je een combinatie van beiden, dan stagneerd alles. Helaas hebben velen van ons last van beiden. Wat je dus ook loost, het is altijd beter eruit dan erin!

Ja Sannew, jij gaat echt als een trein! Snap dat het nu vervelend aanvoelt voor je, maar aan de andere kant heb je wel mazzel dat het zo snel uit je lichaam gaat!

Mooie voorstelling Alexandra, heb je helemaal gelijk in. Ik had naast de stenen ook al lichtere ontlasting als de vorige keer, volgens mij is er toen al e.a opgeruimd. Vond het wel een "eng" gezicht dat ik zwarte stenen had, had meer op groen gerekend ;-) Ik ga over 2 weken weer in de herhaling, dat kan makkelijk nu ik niet meer crash op het niet eten. Vorige keer voelde ik me zo slap en naar, dat had ik nu niet, op een klein middagdipje na. Gaat de goede kant op dus :D

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan