Wow Sannew, jij reageerd wel heel erg heftig! Je bent volgens mij de eerste op het forum die zo heftig op de milde reiniging reageerd! Wat eet je nog meer? Het kan zijn dat je ook reageerd op de overige voeding. Ontgiften is echt niet altijd leuk, ik ben ook weleens bijna te laat geweest bij een wc, maar redde het net op tijd. Was even een lastig momentje op t werk
Het is niet de voeding die je tot je neemt die je loosts, maar je loost oude rotzooi. We zijn allemaal tot in onze cellen vervuild en het zal jaren duren voordat we schoon zijn. Niet leuk, maar nu weet je het en kan je er iets aan doen.
@Rotterdam, ga er niet vanuit dat je stenen loost op de milde reiniging. Sanne W is tot op heden de enige die hier zo heftig op reageerd op het forum. Nog heftiger dan menig ander met de reiniging van Morritz. Wil je stenen lozen, dan dien je zuivering van Morrtiz te doen.
Gruis kan net zo verstoppend werken als stenen San, dus super dat je dit ook hebt geloost! Ik stel me het als volgt voor, als je een rivier hebt die dichtslibt door modder, dan kan die soms wel minder hard doorstromen dan een rivier waar een heleboel keien in zijn gelegd. Heb je een combinatie van beiden, dan stagneerd alles. Helaas hebben velen van ons last van beiden. Wat je dus ook loost, het is altijd beter eruit dan erin!