Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
De ontlasting kwam gisteren pas laat opgang, na twee glazen bitterzout ingenomen te hebben. Rond 21.45 was het zover, wat dus betekende dat ik de olijfolie-grapefruitsap mix pas om 22.15 in kon nemen. Goed te drinken overigens! Direct daarna gaan liggen en als een blok in slaap gevallen. Af en toe een keertje wakker omdat ik niet gewend ben om met twee kussens te slapen! Vanmorgen om 6.30 mijn derde glas bitterzout naar binnen gekiept en om 7.30 het eerste resultaat opgevangen: veel geel/groen gruis, met ik schat zo'n 30 groene bolletjes waarvan er een paar tussen zaten die 5mm in omvang waren! Een smakelijk verhaal op de vroege ochtend....... :mrgreen:

Goed bezig allebei! Fijn hoor!

Niburu, je hoeft alleen de eerste 20 minuten hoger te liggen. Als ik in die tijd niet in slaap ben gevallen, dan haal ik 1 kussen weg en ga liggen zoals op dat moment lekker ligt. Tip voor de volgende keer ;)

De groene bolletjes blijven maar komen, samen met het gele gruis......! Wat ik ervan begrepen heb is, is dat die groene bolletjes galstenen in-wording zijn. Waar zitten deze bolletjes? Alleen in de gal of ook in de lever en galkanalen? Hoelang duurt het voordat zo'n groen bolletje geproduceerd is?

In tegenstelling tot de flinke hoeveelheid bij mijn eerste reiniging, is het zo'n beetje bij die 20 bolletjes van vanochtend gebleven. Ben nog 2 keer naar de wc geweest, maar daar zat nauwelijks meer iets van steentjes of gruis in. Ik voel me ook lang niet zo slap als de vorige keer, heb zelfs zin om erop uit te gaan. Ik had veel meer steentjes verwacht, wie weet komt er straks nog een lading...

Niburu, mooi zo! Er komt flink wat los bij je! Ik heb gister toevallig een plaatje gezien van waar de stenen zich bevinden, helaas de link niet onthouden. Ze zitten inderdaad in de kanalen opgeslagen. Geen idee hoe snel een bolletje geproduceerd is.

An, mooi dat je energie hebt. Aantal steentjes zegt weinig over de volgende keer, misschien komt er dan wel een hele lading, en anders ben je dit iig alweer kwijt!

Zo is dat, ik ben in ieder geval weer wat steentjes lichter dan hiervoor. Het maakt me wel extra nieuwsgierig naar de volgende reiniging!

Niburu, hoe gaat het bij jou? Nog volop aan het oogsten?

De oogst zit erop. Nog steeds flink veel gerommel dus er gebeurt nog van alles daar binnen! Ik zal m'n lever zometeen eens lekker verwennen met een portie kippelevertjes, dat heeft ie wel verdiend :mrgreen:

Via facebook volg ik nu het verhaal van een kennis van mij die haar galblaas heeft laten verwijderen. Uiteraard had ik al eerder de tip over bitterzout en het boek van Morritz digitaal doorgegeven. Maar morfinepleisters winnen het van het bitterzout. En als je net een maagband/verkleining hebt laten doen, dan is je galblaas eruit halen vast appeltje eitje!

Als ik de verhalen zo lees, geloof me, ik ben alleen nog maar blijer geworden dat ik bijna 1,5 jaar geleden wap heb ontdekt en een jaar daarvoor de zuiveringen. Deze combi maakt dat mijn galblaas nog vrolijk in mijn lichaam zit, precies waar tie hoort.

Iedereen die een slechte nacht, avond of 24 uur heeft met de zuivering, ik heb hier nog geen verhaal gelezen wat ook maar in de buurt komt van de ellende die ik bij mijn kennisje lees.

Sommige mensen laten alles maar verwijderen, daar sta ik versteld van Alexandra. Goed dat jij tijdig wist van de zuiveringen, en ze ook bent gaan doen. Als ik dit niet had geweten had ik ooit ook met een (nog meer) verstopte galblaas gezeten, en wie weet wat ik dan had gedaan?

Maar met de zuiveringen alleen redt je het niet. Zonder vet had ik het gewoonweg niet gered. Mijn lichaam vroeg om vlees en vetten. Het was alleen nog even een zoeken naar de juiste vetten en vlees. Ik was de gedwongen vegatarische staat al bijna voorbij, ik denk dat ik een gedwongen "sun gazzer" aan het worden was. Is geen aanrader ;)

Ik lees dit nu pas Alexandra. Een gedwongen sungazer, dat is pas karig zeg. Tenzij je onder het genot van een lekker stuk vlees in de zon gaat turen, maar dat is dan net de bedoeling niet ;-)

Nu even een serieuze vraag: mijn dochter heeft (HELAAS!) Ranitidine gebruikt in de eerste maanden van haar leven. Dit is een variant op Zantac maar dan zonder alcohol, een maagzuurremmer. Ik overweeg daarom haar nu de milde leverreiniging te laten doen. Kan dat al bij een kindje van 14 maanden, of kan ik beter even wachten? Als ik hier zo lees lijkt het me geen probleem, maar Sannew ging er enorm van ontgiften, vandaar toch wat twijfel.

Ik zou me eerder richten op het vergroten van maagzuur. En haar rauw eigeel en rauwe melk geven. Het lijkt me dat, als het allemaal enigzins in orde is, ze daar voldoende mee gaat ontgiften. Als je haar de goede voeding geeft gebruikt het lichaam het vanzelf om ook in eigen tempo te ontgiften. Wij zijn allemaal zo verstopt, vergiftigd en verstoortd dat wij harde maatregelen nodig hebben.

Dat is ook zo, wij hebben natuurlijk flinke stenen en rommel opgeslagen. Dochter krijgt nog de WAPF-formule, afgewisseld met rauwe melk. Veel kamillethee. En ook rauwe lever en eigeel. Moet dan wel goedkomen met haar levertje :-)

Ja, ik zou er op dit moment niets aan/mee doen. Wel als je andere signalen krijgt, maar nu niet.

Van de week vertelde een collega me over haar kindje, 2 jaar oud. Wat ze beschreef aan zijn gedrag was hoe ik me ook gedroeg aan tijdens heftige galsteenaanvallen. Ziekenhuis had geen oplossing. Nu is alles weer "goed". Ik hoop het van harte!

Nee ze lijkt goed in haar vel te zitten. We zijn nu bezig met een darmflorabehandeling bij haar, als ondersteuning heeft ze ook al een kruidenpreparaat voor de lever. Misschien als ze iets ouder is, dat ik het een keertje probeer.

He bah, daar kan ik altijd zo slecht tegen, kleine kindjes die al zoiets hebben. Sneu hoor. Misschien daar wel de milde reiniging aan adviseren?

Sannew:

Ik ben wel nog redelijk jong (21). Geen idee of dit in mijn voordeel is met dit soort reinigingen (en of er meer mensen van mijn leeftijd nu zo'n reiniging doen hier).

Ik ben 22 en heb 6 groten reinigingen gedaan.

Oke! Goed om te weten.

Nou ik heb vanochtend weer zo'n citroen/olijf olie/ ei sapje gedronken. Heb nog steeds niks ervan gemerkt terwijl ik er de vorige keer helemaal van leeg liep?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan