Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat je nu voldoende reserves hebt opgebouwd door je goede voeding, zodat je nu ook een paar uur zonder eten kan. Eerst gaat het middagdipje eraf en dan komt de tijd dat ook jij op den duur die hele dag niet meer eet ;) Dat hoeft het doel niet te zijn hoor! Maar het zijn wel tekenen dat het steeds beter met je gesteld is volgens mij.

Ik hou me niet bezig met de kleur van de stenen. Net als met de ontlasting, beter eruit dan erin. Welke kleur en vorm dan ook.

Oh nou goed om te weten Alexandra. Als ik het zo hoor ben ik blij dat het er uit is, maar het voelt niet fijn, het brand enorm. Voor dat ik dat sapje dronk was ik al enigszins aan het reinigen. Geen dunne ontlasting maar het was wel al groen/geel van kleur.

Ik ontbijt vaak met yoghurt smoothie, 's middags vaak boekweit crackers met roomboter met Keltisch zout, rauwe kaas, of lever paté, ook wel is yoghurt met appel. 's Avonds vlees met groenten. Als snack wel is zoute rijsthapjes van ekoplaza (die zit recht tegen over mijn huis), of ik kook appel in roomboter met kaneel en honing 's avonds. Ook vaak rauwe melk tussen door. Ik ga wel elke week een keer uit en dan drink ik wel (wijn/vodka lime --> suiker). Eet absoluut geen nachtschade en tarwe meer.

Ik had vanaf mijn 12/13de al huid problemen (nu niet meer :)) en vanaf mijn 15de al rusteloze benen. Dus ik geloof graag dat mijn lichaam behoorlijk vervuild is.

Ik ben wel nog redelijk jong (21). Geen idee of dit in mijn voordeel is met dit soort reinigingen (en of er meer mensen van mijn leeftijd nu zo'n reiniging doen hier).

Tja, die burnging ass.... Heftig he! Smeren met kokosolie of iets anders vet, ik heb nog vasaline staan die ik daar voor gebruik. Maar ik denk niet dat dat wapf-proof is :$

Als je je vet-inname omhoog doet, dan zal je trek in snacks ook verdwijnen. Ik ken de hapjes niet, maar het zal niet gezout zijn om keltisch zeezout.

Ieders lichaam is tegenwoordig vervuild, we worden vervuild geboren en in no-time wordt de eerste vaccinatie erin gezet. Het is nu aan jezelf om te kijken in hoeverre je jezelf wil blijven vervuilen. Ik denk niet dat leeftijd een grote rol speelt in het ontgiften, maar eerder of je goed in staat bent om los te laten, letterlijk en figuurlijk. En sommigen hebben gewoon meer tijd nodig, omdat het erg verstopt is.

Ik denk inderdaad dat ik verbetering merk! Ben deze week weer bij de osteopaat geweest, en hij zei dat mijn lever soepel aanvoelde (normaal zat daar altijd veel spanning op). Ik ben er nog lang niet, sta pas aan het begin van het ontgiften en helen, maar het is fijn te merken dat het een stijgende lijn heeft. Merk wel dat het me moeite blijft kosten om van de chocolade af te blijven. Het ging een tijdje heel goed, en nu moet ik mezelf weer streng toespreken het niet te kopen.

Ik ga straks na het douchen ook even smeren met kokosolie ;-)

Oja kokosolie, moet ik misschien maar proberen de volgende keer haha. Met dat los laten zou je wel is gelijk in kunnen hebben ja.

De keren dat ik de laatste uren naar de wc moest kwam er nog maar een beetje uit dus het zit er bijna op denk ik.

Morgen gaat het gebeuren: mijn eerste tweedaagse leverreiniging! De hele week, elke dag een paar glazen (gezuiverd) water gehad met een lepel appelazijn, en vandaag de gehele dag aan de rauwe melk en melkkefir. Morgen neem ik een liter appelsmoothie mee welke ik net gemaakt heb. Het ziet er niet uit, en ik kon het niet laten om het even te proeven: erg lekker! En nu maar hopen dat de bitterzoutmix en de grapefruitmix net zo bevallen.....! Ben echt benieuwd wat het me gaat brengen.

Succes Niburu!

Is het ontgiften bij jou inmiddels opgehouden Sannew?

Ik ben gisteravond en zojuist nog wat stenen kwijtgeraakt, jee! Heb het idee dat het bij mij nu ook redelijk loskomt, mooi voorwerk voor de komende zuiveringen. Deze week nog maar een paar keer aan de appelsmoothie om alles goed te laten doorstromen.

Dat is goed nieuws San!

Bij mij is het wel opgehouden nu, vannacht geen last van gehad. Wel diarree vanochtend maar geloof niet dat dat bij mijn lever vandaan komt. Denk wel dat het met de reiniging te maken heeft want ik heb nooit diarree.

Ondanks dat ik er vannacht geen last meer van had heb ik weer nauwelijks geslapen. Had zo erge last van mijn rusteloze benen. Normaal gesproken heb ik dat alleen als ik iets verkeerds eet of drink. Zou het misschien door die reiniging kunnen komen? Komt wel heel veel troep los in je lichaam.

@ Niburu, succes en hou ons op de hoogte!

Hier staat mijn 2e leverreiniging vandaag op het programma. Heb nog gewerkt dus om 12 uur voor het laatst nog een beetje gegeten. Ondanks dat ik de mixjes erg vies vind, merk ik dat ik er gewoon zin in heb! Vorige keer had ik zo'n 300 steentjes, dus ben nu erg benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte!

Kan inderdaad door de reiniging komen Sannew. Ik had na het bezoek aan de osteopaat ook rusteloze benen, er is toch flink wat aan de gang in het lijf. Ik ben vandaag nog wat steentjes en gruis kwijtgeraakt, en vanmiddag een keer flink naar het toilet geweest waarna ik me opeens heel fit voelde. Heb het idee dat ik in de ontgiftingsflow kom, jeeuh ;-)

Succes straks An! Het bitterzout is inderdaad niet te drinken, brrr, het drankje om 22 u vind ik wel ok. 300 stenen de eerste keer, wat een mazzel! Je kunt het maar weer kwijt zijn, en bij jou schiet het al op zo te lezen.

Weer een ervaring rijker: mijn eerste glas water met bitterzout is een feit. Ik heb drie grote glazen met water samengevoegd met vier eetlepels bitterzout en het citroensap van een hele citroen vanwege de smaak. Dit alles gemixed en verdeeld over vier glazen. De citroensmaak overheerst, maar het is prima te drinken! Mag ik überhaupt het sap van een hele citroen aan de mix toevoegen, of gaat dit dan ten koste van de werking van de mix?

Niburu,

Ik zou gewoon eerst eens die mix proberen zoals die moet zijn: grapefruitsap met olijfolie.

Het is helemaal niet vies hoor, althans ik vind het zelfs wel lekker.

Lia

Volgens mij bedoelt Niburu dat hij/zij (kan ik niet uit je voorsteltopic halen Niburu :-) ) een hele citroen aan het bitterzout heeft toegevoegd. Lijkt mij geen probleem, het bitterzout doet zijn werk wel.

Wow San, jij gaat ook lekker! Ik loos vaak maar 1 dag. En de rest zit weer verstopt in normale ontlasting.

Sannew, grote kans dat je ontgifting oude klachten laat herleven of verergerd. Niemand zegt dat ontgiften leuk is, het is wel absoluut noodzakelijk. Jij lijkt sowieso erg heftig te reageren, geen wonder dat de rest van je lichaam dat ook doet.

Niburu, ik heb aan 1 citroen volgens mij niet voldoende. Ik gebruik altijd sap. Heb ook weleens vers geperst. Er gaat bij mij zeker een citroen in, maar ik denk meer. Het heeft bij mij geen negatief effect op het proces.

Ik heb ook het sap van een hele citroen verdeeld over de 4 glazen met bitterzout. Het smaakte overigens een stuk minder erg dan ik me meende te herinneren...

Ik had idd ook al begrepen dat 300 steentjes een aardige eerste 'oogst' was. Maar ik lijk sowieso vrij makkelijk te ontgiften, gelukkig!

Succes Niburu!

Jij ook succes An! En ja San, je hebt gelijk, ik (een hij :D) heb inderdaad het sap van een hele citroen aan de totale mix van bitterzout en water toegevoegd, net als An. Prima te drinken zo!

Ah, dan weten we dat ook weer :-) Ik ga volgende keer ook een citroen toevoegen want dat bitterzout vind ik echt een ramp qua smaak, vooral vroeg op de ochtend.

En het laatste glas bitterzout zit erin! Deze smaakte weer zo verschrikkelijk als ik me herinnerde, haha! Met elk glas werd het smeriger, maar het oliemengsel kreeg ik verrassend makkelijk weg. Had ook flinke trek, dat scheelt misschien.

Het gaat me vooralsnog makkelijk af. Gisteren rond 22 uur even 10 minuten niet bij het toilet weg gekund, en dus de oliemix 10 minuutjes later ingenomen en plat op bed gaan liggen. Ik ben meteen in slaap gevallen, en werd om half 6 pas wakker!

Inmiddels een keer of 5 naar het toilet geweest, waarvan bij de laatste keer er een stuk of 20 knalgroene bolletjes ter grootte van een erwt te vinden waren (bij de eerste reiniging was alles geel).

Het oogsten is begonnen!

Niburu, hoe gaat het bij jou?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan