Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
nou Poekie, dat betekent dan waarschijnlijk dat jullie aardig schoon zijn. Fijn hoor. Al het vet loont, zullen we maar zeggen.

Dat is wel een hele goede tip Lia, niet alles tegelijk klaarmaken. Dat ga ik de volgende keer ook doen. Eens kijken of het in de ochtend dan "lekkerder" is.

Hoe voel je je bij het resultaat? Denk je dat je schoon bent of nog steeds moeilijk stenen en dergelijke loslaat?

ok maar als je op kantoor zit tot 4 uur is rijst en groenten geen optie.

vandaar je vraag.

tot hoelaat drink jij thee op dag reiniging?

drink je tussen bitterzout in ook nog thee, of tot 2 uur?

sheila

Ik eet en drink helemaal niets op de dag van de zuivering. Ik ben een hele slechte drinker, alleen melk gaat erg goed. Drink ik geen melk, dan drink ik thuis niets. En ik ben geen voorstander van werken op de dag van de zuivering. Ik ben ervan overtuigd dat ontspanning en daadwerkelijk de tijd nemen voor de voorbereiding het hele proces goed doet.

De reiniging is een heftig proces. En voor velen van ons hoort daar honger bij. Niet leuk, niet grappig, wel ontzettend zinvol. Ik kan het niet mooier maken dan dat het is. Ik heb het geluk dat bitterzout bij mij ook hongerstillend werkt. Anderen hebben dat geluk niet.

@sheila

ik weet niet of óp kantoor zitten zo'n probleem is. Je bent niet zomaar een dag nauwelijks aan het eten, je bent je aan het voorbereiden op een reiniging die je lijf flink vooruit gaat helpen. Dat is wat anders. Ik heb mij trouwens de 1e keer ook niet volledig aan de voorschriften gehouden. Gedachteloos wat gegeten en toen dacht ik oeps.

Het is niet dat je die dag niets mag eten qua vetten of na 14.00. Het is als je dat doet is de kans dat je er ziek van wordt kleiner en hoe meer gal gespaard hoe meer stenen eruit geduwd kunnen worden.

Als je later nog wat eet, zo ik gaan voor iets wat niet te lang in je maag blijft zitten. Maar misschien is het wel helemaal geen probleem, vanwege de mentale houding van jezelf.

Heel zwart wit, het maakt geen zak uit wat je eet, drinkt en wanneer je dat doet. Genoeg avonden gehad dat ik nog snel even iets at en daarna vol aan het bitterzout ging ivm koliekaanvallen. Resultaat: lozen van stenen en/of gruis. Of die keer dat ik midden in een angstige en slapeloze nacht een grote beker melk heb gepakt, totaal geen last van gehad. Maar het zijn geen aanraders. Het is niet waarop het protocol gebaseerd is. Het is een serieuze actie die je doet, neem het dan ook op alle fronten serieus.

Co had later toch wat kleine steentjes, en hij had het over witte vlokken?

Wij hebben gisteren om 12uur nog een yoghurtsmoothie gedaan (enige maaltijd van die dag), dit keer zonder extra vetten erin.

We zijn niet misselijk geweest.

Andere reinigingen deden we een appelsmoothie op water basis.

Zelf heb ik geen stenen gehad, of gruis, of vlokken.

Vanmorgen een paar kommen groene thee met verse kruiden uit de tuin.

Om 11.30uur vandaag hebben we een heerlijke bottensoep gedaan, blokjes kaas, een beker kefir en koude witte rijst (resistent zetmeel).

Vanmiddag 2 glazen groene thee met gedroogde kruiden en vanavond wederom bottensoep met koude witte rijst.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant denk ik dat ik schoon ben maar dan zou de ontlasting toch goed moeten zijn. Zoals jij en Mike kunnen ontgiften, daar kan ik niet aan tippen.

Ik ben al blij dat ik nu alle dagen naar de wc kan op het resistente zetmeel. Het is niet veel maar we eten dan ook veel vloeibaar (smoothie en bouillons) en stoofpotjes.

We willen een keertje naar Mtje om ons zelf eens te laten 'meten'. Meten is weten.

Lia

Ik heb ook weleens een soort schuim gehad en gele "vlokken". Leek wel op mango. Maar dat had ik dan niet gegeten. Wonderbaarlijk wat je allemaal uit kan scheiden.

Ik vindt het lastig om de zuivering naast de ontlasting te leggen. Ik heb dan wel een goede en ontgiftende ontlasting, toch heb ik na heel veel zuiveringen nog stenen en gruis. En voor mijn doen flink wat pukkels, dus iets gaat er op het moment ook niet echt goed. Het blijft een delicaat gebeuren, tot een goede gezondheid komen en blijven!

Poekie ben je geaard? Het komt wel eens op mij over dat ondanks je inzet er iets naast het fysieke is dat de ontgifting bij je tegenhoud. In een andere topic, snelle ontgifting?' Werd reiki gemeld als hulpmiddel.

Ook misschien iets voor mijzelf :wink:

Ontgiften doe je niet alleen met je lichaam, je doet het met "alles", lichaam en geest. Als je lichamelijk ontgift, dan kan je psychische reacties krijgen. Ben je psychisch oude dingen aan het opruimen, dan kan je lichamelijk ontgiften.

Dit is ook de reden dat ik zo hamer op echt de tijd nemen voor de lever-en galzuivering. Sta jezelf toe om los te laten en te gebeuren wat kan en mag gebeuren. Op lichamelijk en geestelijk gebied. Het gaat uiteindelijk over maximaal 48 uur zonder afspraken en dingen moeten, maar blijkbaar niet voor iedereen een haalbare kaart.

Een bekende van mij heeft een week of 2 geleden de galblaas eruit laten halen en had gisteren alweeer de eerste koliekaanval te pakken.... Precies de reden waarom ik toendertijd ben gestart met de zuiveringen. Ik vertrouwde de medische oplossing niet. Ik was bang dat ik 1 van de mensen was die galsteenaanvallen zou blijven houden. Nu is dat ook een verkeerde insteek om een operatie in te gaan, maar toch. Kennis van mij had er de volle 100% vertrouwen in. Weigert overigens om bitterzout te nemen, dus er is nog een heel bewustwordingsproces daar nodig.

Poekie,

Jullie zijn slechte en langzame ontgifters. Het is niet dat jullie deze voedingswijze niet omarmen, maar omarm je het ontgiftingsproces wel? Ergens zit bij jullie een rem i.p.v. een gaspedaal. Dit moet buiten de voeding liggen, een energetische blokkade. Wellicht een overweging waard om iets buiten de voeding te gaan doen, zoals bijv. EFT?

Mike

Naief,

Wij zijn zeker geaard, we slapen nl. geaard. Als het even kan lopen we op blote voeten buiten een we hebben Memon spullen in huis om het huis zo 'gezond' mogelijk te laten zijn voor ons. Bovendien hebben we achter het huis in de tuin een broncorrector 'begraven' voor het 'neutraliseren' van wateraders en aardstralen.

Maar dank voor het meedenken.

Vanmorgen weer eens mijn ochtentemperatuur gemeten: 36,4. Die was een week geleden nog 36 - 36.2

Kan overmorgen trouwens zo maar weer lager zijn, geen peil op te trekken op dit moment.

Lia

EFT heeft zeker onze aandacht, evenals de MIR methode.

Heb van de zus van Evan een ebook ontvangen ga dat zo eens doorlezen.

We willen binnenkort eens bij Mtje langs gaan en ons 'door laten meten'.

Lia

Afgelopen weekend heb ik de vierde reiniging gedaan. Sinds de derde reiniging had ik veel vermoeidheid. Na de vierde reiniging is dat verdwenen, maar ik heb er nu problemen met mijn ademhaling voor terug gekregen. Benauwdheid, het gevoel hebben door een rietje te ademen. Als ik tussen die twee mag kiezen, dan toch liever vermoeidheid.

Misschien heeft het niet met de reiniging te maken, maar het is wel opvallend dat het precies op die dag is begonnen.

Vanmorgen heb ik mijn controle pauze gemeten, dat is een Buteyko test. Ik kwam tot ruim 40 seconden. Vorige week toen ik nog goed kon ademen kwam ik tot iets boven de 30 seconden.

Zo veel zegt die test dus ook niet.

Wilt hoe meer sec zeggen hoe beter? Dan zegt het inderdaad niet zo veel nee. Misschien helpt meditatie iets, dat helpt mij om beter te ademen.

Ik wil heel graag de 'echte' reiniging doen. Maar het feit dat ik die dag zo lang niet mag eten plus geen vet weerhoudt me er van.

Als ik 's avond nog eet heb ik zelfs nog steeds 's nachts wel is honger waar door ik niet kan slapen. Als ik vanaf 1600 niks meer mag eten kan ik dus helemaal niet slapen van de honger.

Quote:
Ik wil heel graag de 'echte' reiniging doen

Als je iets graag wilt moet je er iets voor over hebben.

Ik heb ook weleens een hele nacht nauwelijks geslapen van een leverreiniging terwijl ik geen last had van honger gevoel. Dat kan dus gebeuren, maar lijkt mij geen reden om het niet te doen. Ik ben zelf ook erg gesteld op mijn nachtrust, maar er is nog niemand dood gegaan van een nachtje slecht slapen.

Ik heb de 2 leverreinigingen geslapen als een os. Ik werd de eerste keer ook beroerd van het niet eten, keek er naar uit om te gaan slapen en vond 22 u veel te laat. Tja, het viel me wel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe. De 2de keer ging al zoveel beter, weinig last gehad. Zorg dat je weinig hoeft te doen zodat je je aan eventuele vermoeidheid/slapheid kunt overgeven. Even doorbijten ;-)

Tanja,

Zie haar voorsteltopic: ze heeft een geschiedenis van langdurig slaapgebrek. Ik kan me dus voorstellen dat slaap dan wel heel kostbaar wordt. Daarnaast proef ik uit haar woorden een afhankelijkheid van glucose als brandstof. Vasten betekent geen glucose en dat betekent stress en rusteloosheid - letterlijk! Ik kan de redenatie van Sannew dus wel volgen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan