Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
hebben jullie wel eens gehad dat je de week van de reiniging beetje vergeetachtig bent. ik had het vorige week heel erg.

sheila

het viel me op vorige week.

net nog een glas bitterzout genomen, ik heb gevoel of er nog wat dwars zit in mijn buik, heb vrijdagavond de leverreiniging gedaan.

Haha, ik ben altijd vergeetachtig, hoop dat het juist minder wordt met de reinigingen ;-)

Morgen ben ik weer aan de beurt, hoop woensdag op een goede "vangst".

succes San, ik ga me er binnenkort ook eens aan wagen, ik merk dat het met mijn bijnieren de goede kant op gaat en kan vaak tot 's middags zonder eten. Ik moet alleen ff een rustige week uitzoeken wat werk betreft.

Fijn dat je bijnieren herstellen. Ik ga morgen voor de 3de keer, heb de smaak te pakken. Ik ben er maar gewoon aan begonnen, ondanks bloedsuikerschommelingen en al. Eerste keer was afzien, was enorm slap door het niet eten (wel heel goed geslapen en de volgende ochtend voelde ik me stukken beter). 2de keer al stukken beter, met alleen een mini middagdip.

Laat maar weten wanneer je begint! Inderdaad aan te raden rust te nemen, vooral de eerste keer.

Ik was zelf de eerste keer behoorlijk slap, tweede keer al een stuk minder. Nu ik de kuur voor de derde keer (week geleden) achter de rug heb moet ik zeggen dat er vrijwel niets meer van dat slappe gevoel over is.

Wat mij vooral opvalt is dat ik nu na een week ook heerlijk wakker word. Gelijk dat gevoel van; lekker, ik kan er direct uit. Zou mijn bijnieruitputting ook langzaamaan verdwijnen? Hoop het wel :-)

Ik denk vooral dat je lever onderhouden ná de kuur, minstens zo belangrijk is als de kuur zelf. (Veel water drinken, een keer per week de 'liver-flush' doen enz. deze tips zijn overigens allemaal te vinden op Reiniginglever.nl perfect e-book om de kuur te doen en voor algemeen leveronderhoud).

Hebben jullie ook nog tips?

Oh, ik ben nu steeds enthousiaster over de kuur dus zodoende ging ik naar meer ervaringen op zoek en kwam ik hier verzeild. Meer niet eigenlijk.

Hoe komt het dan dat je wapf eet? Hoe ben je bij die route voor voeding gekomen?

75 pagina's vol ervaringen! En ondanks dat niet iedere ervaring even plezierig is, blijft het zelden maar bij 1 keer! Had je klachten of hoe ben je bij de zuiveringen gekomen?

Hallo allemaal, heb even een vraag, ik zou morgen graag beginnen met de milde zuivering zoals hierboven ooit is beschreven, maar daar lees ik niets van bitterzout, is dat bij die milde dan niet nodig? Ergens anders lees ik,dat je zonder bitterzout niet kan reinigen,weet even niet wat te doen nu.

De milde zuivering zoals op pag 1 beschreven is zonder bitterzout, de grote reiniging ala moritz is met bitterzout. Ze lopen in dit topic inderdaad door elkaar.

Ik heb een jaar lang minimaal 1 keer per dag de milde zuivering gedaan (las gisteren terug dat ik het soms ook tweemaal daags deed). In principe heb je geen bitterzout nodig, maar zorg wel dat je het in huis hebt! Het kan zijn dat je toch de boel in beweging zet en dan heb je bitterzout nodig om de sluizen open te zetten en de stenen de ruimte te geven.

Sannew heeft op 1milde zuiveringmix meer resultaat gehad dan menigeen op de grote zuivering. Het is een grote uitzondering, maar toch. Zorg voor bitterzout in huis en je zit altijd goed.

Ja, dat heb ik in huis hoor,vroeg me alleen af of je zowiezo wel wat gaat verliezen met de milde manier, maar we gaan het ervaren!

Reken er niet op dat je iets gaat verliezen. Sannew is een grote uitzondering en zoals ik het begreep was het eenmalig. Voor mij is de milde reiniging een ondersteunend drankje voor je lever en gal. De reiniging van Morritz is om de boel door te spoelen en leeg te gooien. Ik verhoogde de ingrediënten van de milde reiniging en het werd mijn ontbijt.

Na de 1e grote reiniging voelde ik de dag na de reiniging weer stenen rollen in de lever. Deze kwamen er niet uit, maar lagen keurig in de rij voor de volgende reiniging. Na de 2e reiniging voelt het precies zo. Met als resultaat een vervelend drukkend gevoel tegen mijn rug aan.

Ik was van plan om de reinigingen om de 2 weken te doen. Omdat het gevoel best wel vervelend is, zou ik dan de reiniging ook om de week kunnen doen of is dit te belastend voor de lever?

Ik heb net gegeten en eigenlijk ben ik van plan zo wat bitterzout te nemen in de hoop dat het drukkende gevoel afneemt. Mag ik dat nu nemen of kan ik ivm het eten in mijn maag beter 2 uur wachten?

Het is natuurlijk super dat mijn lever heeft besloten alles eruit te gooien en ik kan leven met het ongemak, maar verlichtende tips zijn welkom.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan