Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Haha dat heb ik ook dat euforische gevoel..ben ook best wel een beetje trots op mezelf.En kijk nu al wanneer ik de volgende kan gaan doen want ik wil nog meer zooi eruit hebben.

@ Alexandra Dat vergiet zal ik de volgende keer ook doen. Ben wel benieuwd hoeveel het uiteindelijk is en dan niet zozeer het aantal maar het volume bij elkaar.

@ I-lady, leuk hè, ik ben ook alweer de volgende aan het plannen

Ik voel het daar nu trouwens nog wel een beetje kriebelen.

Goed bezig dames! Ik hoop dat er nu ook weer anderen over de streep getrokken worden om de reiniging te gaan doen. Niets engs aan en je wordt mega-vrolijk van de goede resultaten! (ja ja, ik weet t, genoeg ervaringen die iets minder vrolijk zijn, maar als je de ruim 2200 berichten doorleest, dan zal je zien, het merendeel is absoluut positief!)

@Alexandra

ik zal nog even wat paranoten in de week zetten.

Bitterzout is echt niet mijn ding. Ik zit trouwens ook niet te wachten op extra wc-bezoek. Dat is meer een weekend ding.

Dan is de last niet groot genoeg naief ;) Bij mij was 1 glas meestal genoeg om geen last meer te ervaren, maar nog wel gewoon door te kunnen leven zonder naar de wc te blijven rennen.

Ik ben trouwens met jullie mee aan het doen vandaag, maar dan niet geplant. Ik ben met een kuurtje H202 bezig en ben silicium aan het nemen. En moet regelmatig naar de wc rennen. En blijkbaar ben ik ook stenen aan het lozen, naast weer een hoop gruis. Vooral nadat ik rond een uur of 4 misselijk werd en mijn eerste oplossing is dan altijd, een hoop vet erin gooien. De misselijkheid verdween en een tijdje later een hoop rotzooi in de pot, incl. stenen, gruis en schilfers.

Wat apart Alexandra,dan zorgt die combi dus ook voor veel goede resultaten..kennelijk zijn dit goede ontgift dagen haha.Ik had het me echt honderd keer erger voorgesteld..valt me zo mee..dit keer dan,snap wel dat dat niet altijd hetzelfde hoeft te zijn.

Naief,extra wc bezoek kan lastig zijn als je daar ff geen tijd en ruimte voor hebt..:-{ ik hoop inieder geval dat je je wel beter gaat voelen.

Ik vind bitterzout echt smerig. De vorige reiniging heb ik me voor de laatste 2 echt moeten overhalen. Ik had het liever met oxy afgemaakt.

Gisteravond heb ik het met een rietje gedronken, dat ging beter. En wat niet oplost laat ik liggen. Volgens mij zijn mijn eetlepels groter ofzo. Of hebben jullie dat ook?

Bij mij lost alles op. Gewoon een kwestie van heel goed roeren.

Ik ben een relatief makkelijke ontgifter. Ik ben ook van mening dat als je goede voeding eet, je in principe de reinigingen niet nodig hebt. Maar dan moet je wel vanaf je conceptie goede voeding krijgen! Mocht er dan toch een steentje gecreëerd worden, dan kan dat met je normale voeding mee naar buiten gevoerd wordt. Maar wij hebben dusdannig veel rommel opgeslagen, daar is het grove geschut voor nodig!

Ja dat denk ik ook..ik wil net zo lang reinigen totdat ik geen stenen meer heb om de paar weken en dan een paar keer per jaar bijhouden in combinatie met goede voeding en hopelijk kan ik dan ook gewoon alles weer goed verteren.

Waar ik gister een steen voelde schuiven is het nu gewoon beurs..die heeft echt vast gezeten.

Dames, goed bezig allemaal.

Een tip voor de 2 glazen bitterzout in de ochtend: maak die niet de avond ervoor klaar maar 's ochtends vroeg om 6 uur.

Zelf is mij dat de vorige keer goed bevallen, de smaak was veel minder sterk zo.

Lia

Het ontgiften gaat bij jou wel heel makkelijk Alexandra, fijn! Goed hoor om dat ad-hoc even te doen.

Het bitterzout gaat bij mij prima met een rietje Poeki. Maar mocht dat ooit veranderen (dat mijn smaak daarin verandert of zo) dan zal ik het zo doen. Dank je wel.

Ik ga ook door tot er geen stenen meer uitkomen. Had nooit verwacht dat er zo veel bagger uit zou komen. Volgende keer gebruik ik een vergiet.

Trouwens vanmiddag had ik al weer zin in dat olie/grapefruit drankje dus zal het binnenkort eens maken met een ei er in.

Ik heb echt ruim een jaar met plezier iedere ochtend de mix gedronken! Door de verhoogde hoeveelheid was het gelijk een ontbijt, aangevuld met melk gedurende de ochtend.

Ik had het niet verwacht hoor, dat ik vandaag zo zou ontgiften. Morgen even kijken of het stabiliseert. Anders iets minder H202 denk ik. Wel fijn dat dingen die dwars zitten er zo lekker makkelijk uitkomen!

Vanochtend een dag na de reiniging, toch weer een aantal groene bolletjes in het toilet en verder is ontlasting weer normaal aan het worden.

Misschien zit in "normale" ontlasting ook wel bolletjes, word ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar :mrgreen:

toen ik van de week het olijfolie/citroendrankje dronk vroeg ik me af of je de olijfolie niet gewoon met room zou kunnen wisselen.

Alexandra heeft goede ervaring met room bij een verstopping.

Dus de room zou de boel net zo goed kunnen aanduwen als olijfolie lijkt mij en ik vind persoonlijk room veel lekkerder om zo te drinken als olijfolie.

Zo, de tweede dag van de milde reiniging, inderdaad, niets te zien in het toilet, wel hoofdpijn, kan dat ook van dit drankje komen? Toch als je aan het begin van dit forum deze milde reiniging leest,zou het heel heftig worden, maar dat is zeker niet het geval.

Morritz gebruikt geen eierdooiers,was dat omdat hij tegen dierlijke vetten is?

Volgens mij is dat ontgiftiging Mexy..

Marijan,lijkt me dat het gewoon vet moet zijn en het niet super veel uitmaakt wat voor een vet?

Ik had vandaag ook nog wat groene bolletjes.

Alexandra: was het vandaag minder heftig?

Voor mij ook nog wat beige brokjes met donkere kern vanochtend. En verder veel meer energie dan anders. Ben zelfs de berging hier aan het opruimen. Dat klusje lag al heel lang op mij te wachten. Blij met het resultaat dus :-)

Ik weet wel zeker dat er ook in je "gewone" ontlasting stenen kunnen zitten, je ziet ze alleen niet zitten. Tenzij er weleens eentje aan de buitenkant zit. Dat heb ik weleens meegemaakt. Maar dat zijn voor mij bijzaken. Het een keer een steen eruit werken zet geen zoden aan de dijk. Het is leuk, maar daar is voor mij persoonlijk alles mee gezegd.

Ik heb net zo goed last van vasthouden en vandaag is zo'n dag :D Voor t eerst een halve dag therapeutisch werken op een andere dag, bang dat ik daar leeg loop, bang dat ik onderweg naar de wc moet en kan ik wel wat ze van mij verwachten? Effect, gewoon niet 1 keer naar de wc geweest :p

Ik denk wel dat het uitmaakt wat voor soort vetten je tot je neemt. Er is hier al eerder op het forum over geschreven, verschillen tussen bijvoorbeeld olijfolie en kokosolie op moluculair gebied. Verstand heb ik er niet van :p

Nu neem ik in de ochtend regelmatig een beker melk met 2 eigelen, maar gevoelsmatig heeft zuivel een ander effect met oliijfolie. Moet er ook niet aan denken om olijfolie te gebruiken bij een verstopping. Maar op niets gebaseerd, het is gevoelsmatig. Misschien kan iemand er wel gefundeerd iets hierover zeggen.

Misschien ligt het ook gewoonweg bij de intentie. De milde mix speciaal voor mijn lever en gal, ander voedsel voor mijn hele lichaam.

Dat beurse gevoel herken ik I-lady. Daarom is het belangrijk om de lever ook tijd te geven te herstellen van de ingreep. Jammer genoeg heb ik maanden met dit gevoel gelopen, omdat ik de verkeerde troep at, zonder dat ik dat wist. Vet was ook in deze voor mij weer de oplossing! Wapf heeft mijn leven gered!

Een kennis van mij laat af en toe weten hoe slecht het gaat en staat totaal niet open voor welk voedingsadvies dan ook. Als ik zo hoor hoe het met haar gaat, dan denk ik, hoe kan het zijn dat ik er toendertijd erger aan toe was? En hoe komt het dat ik blijkbaar niet overgedragen krijg dat de oplossing in voeding zit en niet in morfine, snijden en een diëtiste? Als je me nu ziet en hoort, dan is het ook niet meer voor te stellen, gelukkig niet. Maar als ik wap niet had ontdekt, dan had ik dit topic niet vol kunnen spammen ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan