Ik weet wel zeker dat er ook in je "gewone" ontlasting stenen kunnen zitten, je ziet ze alleen niet zitten. Tenzij er weleens eentje aan de buitenkant zit. Dat heb ik weleens meegemaakt. Maar dat zijn voor mij bijzaken. Het een keer een steen eruit werken zet geen zoden aan de dijk. Het is leuk, maar daar is voor mij persoonlijk alles mee gezegd.
Ik heb net zo goed last van vasthouden en vandaag is zo'n dag
Voor t eerst een halve dag therapeutisch werken op een andere dag, bang dat ik daar leeg loop, bang dat ik onderweg naar de wc moet en kan ik wel wat ze van mij verwachten? Effect, gewoon niet 1 keer naar de wc geweest
Ik denk wel dat het uitmaakt wat voor soort vetten je tot je neemt. Er is hier al eerder op het forum over geschreven, verschillen tussen bijvoorbeeld olijfolie en kokosolie op moluculair gebied. Verstand heb ik er niet van
Nu neem ik in de ochtend regelmatig een beker melk met 2 eigelen, maar gevoelsmatig heeft zuivel een ander effect met oliijfolie. Moet er ook niet aan denken om olijfolie te gebruiken bij een verstopping. Maar op niets gebaseerd, het is gevoelsmatig. Misschien kan iemand er wel gefundeerd iets hierover zeggen.
Misschien ligt het ook gewoonweg bij de intentie. De milde mix speciaal voor mijn lever en gal, ander voedsel voor mijn hele lichaam.
Dat beurse gevoel herken ik I-lady. Daarom is het belangrijk om de lever ook tijd te geven te herstellen van de ingreep. Jammer genoeg heb ik maanden met dit gevoel gelopen, omdat ik de verkeerde troep at, zonder dat ik dat wist. Vet was ook in deze voor mij weer de oplossing! Wapf heeft mijn leven gered!
Een kennis van mij laat af en toe weten hoe slecht het gaat en staat totaal niet open voor welk voedingsadvies dan ook. Als ik zo hoor hoe het met haar gaat, dan denk ik, hoe kan het zijn dat ik er toendertijd erger aan toe was? En hoe komt het dat ik blijkbaar niet overgedragen krijg dat de oplossing in voeding zit en niet in morfine, snijden en een diëtiste? Als je me nu ziet en hoort, dan is het ook niet meer voor te stellen, gelukkig niet. Maar als ik wap niet had ontdekt, dan had ik dit topic niet vol kunnen spammen