Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hey Alexandra,

ik stop met vlees en vis omdat dit me aangeraden is. Mag je ook helemaal geen vetten meer eten dan? Ik ga de tijd nemen om het topic door te lezen. De appelazijn zou dan toch moeten helpen bij de roodheid?

Alexandra , ik heb nu een week last van pijn in mijn leverstreek.

Ontlasting blijft ook gelig.

Vetten gaan daarentegen best wel redelijk, gisteren dronk ik een beker slagroom en dat gaf geen klachten. Mijn ontlasting blijft ook niet plakken dus de vetvetering lijkt wel redelijk goed te gaan. Ik wind ook niet echt veel

Het enige is dus die leverpijn en de gele ontlasting + snel vermoeid.

Ik ben na 1,5 jaar wapf nog niet van mijn roscea (of hoe je dat ook schrijft) af. Nu ben ik ook sinds kort echt aandacht schenk aan mijn maagzuur zie ik nog weinig verschil. Verwacht geen wonderen over een nacht tijd. Alhoewel... Mijn eerste wonderen waren er binnen een week! Maar de roodheid is er nog steeds.

Maar dan zit er toch een achterliggende gedachte achter waarom je geen vlees of vis meer eet? Of is het zo dat als ik nu zeg, eet vooral tot de dag van de zuivering veel vet, vlees en vis dat je dat dan ook doet? Is trouwens wel mijn advies, maar onderzoek het zelf.

Elmo, bitterzout helpt. Is 1 glas niet genoeg, dan een uurtje later weer 1. Ondanks dat ik veel last had van de lever wilde niet zeggen dat ik last kreeg door vetten, juist niet. Er is al veel geschreven op t forum over ontlasting, welke kleur dan ook, beter eruit dan erin! Enne, ik heb meer dan een jaar lang meermaaldaags geel/groen gepoept. Ik zie t probleem niet ;)

Kijk eens naar je bijnieuren, hebben die ondersteuning nodig ivm je vermoeidheid?

Leuk dat je na een week al verbetering zag Alexandra! Ik ben momenteel in behandeling bij een orthomoleculair arts die me de leverreiniging aanraadde. Ik kreeg een foldertje met de uitleg en hierin staat om 6 dagen voor de uiteindelijke reiniging geen dierlijke eiwitten te eten, vandaar.

Ik ben me aan het inlezen op het topic.

Er zijn volgens mij geen artsen en weinig therapeuten die adviezen geven volgens de zienswijze van WAPF. En als je het boek van Morritz leest is hij vegetariër en is zijn zienswijze dat vetten verkeerd zijn. Maar ik ben van het beste van zoveel mogelijk werelden combineren. Dus de voeding van Price, de daadwerkelijke reiniging van Morritz. Effect: Ik raak steenloos EN nieuwe stenen krijgen geen kans zich te vormen. Dat lijkt me het doel.

En in de loop van de tijd zal de roodheid ook verdwijnen ;)

Zo, ik heb me ingelezen tot pagina 27, de rest is voor later. Het is me nu duidelijk dat je je de week voor de zuivering niet zo strikt dient te houden aan de regeltjes en je dus gerust dierlijke eiwitten en vetten kunt eten. Dit neem ik zeker mee naar een volgende zuivering. Nu ben ik al ietsje te ver. Bedankt!

Zo, mijn tweede grote leverreiniging zit erop. Een slechte oogst: geen enkele steen, heeeeeel iets geel gruis en een flinke massa water! Alles precies hetzelfde gedaan als de eerste keer, terwijl ik toen vele groene bolletjes had en een grote hoeveelheid geel gruis. Het kan natuurlijk een positief signaal zijn, dat ik zo goed als "steen vrij" ben! Als ik de volgende leverreiniging wederom niets heb dan ben ik toch officieel "schoon" verklaard?

Officieel wel ja Niburu, maar gruis zijn kapotte stenen, dus je hebt wel geloost! En je was dus niet schoon. Maar snap dat je stenen verwachte. Maar er zijn mensen die heel slecht ontgiften, bijvoorbeeld Lia, en dan is niet lozen geen garantie op geen stenen.

Op naar de volgende keer Niburu!

O,echt Alexandra? de hele dag die appelazijn drinken met een liter water dus,ik had op de side van Lia gelezen dat zij een flinke scheut appelazijn in een glas water dronken s'morgens en dat dat genoeg was voor de hele dag, maar het goede nieuws is dan,dat je maar een eetlepeltje hoeft te doen in een glas water.Ik vind die appelazijn echt vreselijk,misschien kies ik wel voor een liter appelsap elke dag, ala Morritz, zeg maar! Is wel zoet,maar dat is geen probleem voor mij.

Ik ga maar weer een reiniging doen.

Het tweede glas bitterzout heb ik net op. De volgende keer ga ik denk ik maar citroensap erbij doen. De smaak gaat me steeds meer tegenstaan.

Succes Edwin! Ik drink bitterzout echt niet puur hoor, altijd met een zuurtje erin!

Mexy, ik vindt het een bijzondere mening op dit forum, een week lang een liter vloeibare suiker in je lijf gooien en het geen probleem vinden. Wat zegt je arts ter voorbereiding in het appelsapverhaal?

In hoeverre eet jij nu wapf en hou je hieraan?

Doe je ook een theelepel sole in je water met appelazijn.

Dan smaakt het een stuk beter hoor.

En alles went, ik vindt het niet smerig meer hoor.

Overigens gaat onze ontlasting steeds beter sinds we bij elke maaltijd koude rijst (resistent zetmeel) eten. We doen er ook een beetje geraspte rauwmelkse kaas door, een beetje keltisch zout en een beetje roomboter, lekker hoor. En je kunt er dus goed van poepen, althans wij wel.

Lia

Alexandra,

Jij bent hier Zo'n beetje de expert op het gebied van de lever- en galreiniging. Zou jij het leuk vinden om deze 78 pagina's door te spitten en hier een duidelijk en helder stuk over te schrijven, waarin je aandacht besteedt aan alle vragen die er leven en problemen waar men op stuit?

Mike

Ik zal er over nadenken Mike. Heb je enig idee hoeveel teksten ik dan door moet ;) O, ja, dat is voor velen probleem nummer 1 geloof ik... Gelukkig draaien mijn bijnieren weer redelijk en is het doorspitten van 78 pagina's geen probleem.

Een duidelijk en helder stuk daarentegen... Dat wordt een stuk lastiger!

Alexandra,

Ik wil je daar wel bij assisteren hoor.

Als jij een tekst op wilt stellen wil ik het voor je doorlezen.

En als je vragen hebt ergens over mail je me maar.

Twee weten meer dan een, zeg maar.

Wel een goed idee Mike.

Lia

O, dat is wel super Lia! Want ik ben niet zo van de spelling enzo.... En inderdaad, aanvullingen zouden dan ook zeer gewenst zijn.

Klavertje, je weet toch hoe we hier ten opzichte van sporten staan? Maar belangrijker in deze, waarom zou je jezelf extra belasten op een dag van de reiniging. Neem je rust, pak je rust. Doe het gewoon rustig aan! Laat je lichaam zich maar op 1 ding hoeven richten, ontgiften en herstellen. Dat is al zwaar genoeg!

Alexandra, ik zie geen verschil in de appelsmoothy en de appelsap van mezelf,ik gooi een stuk of 5 appels in de sapcentrifuge en heb een fles appelsap,helemaal geen suikerbom.

Ik kom niet bij een arts, want ik heb geen klachten, ik eet zoveel als in mijn vermogen ligt wapf,heb gelukkig een bioboer op 20 km. afstand, en eet vooral zo uit voorzorg voor klachten, niet achteraf omdat ik klachten had ben ik zo gaan eten.

Jij schreef toch dat je bij een ortho-moeilijkwoord-arts kwam? Of haal ik nu mensen door elkaar heen?

5 appels van jezelf ten opzichte van een fles appelsap uit de winkel zal inderdaad "beter" zijn. Vloeibaar fruit blijft een suikerbom. Een appelsmoothy alla wap is niet gebaseerd op fruit, maar op vet!

Mexy,

eerder heb je het over appelazijn of appelsap, de appelsmoothie komt helemaal niet ter sprake.

Of je nu zelf appelsap maakt of dat je het koopt, het blijft een suikerbom.

Appelazijn is toch het beste.

Bovendien is 5 appels drinken best wel veel, probeer ze maar eens te eten, dan heb je er al snel genoeg van.

Zo krijg je het in super geconcentreerde vorm binnen, niet zo goed hoor.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan