Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ja je verward mij met iemand anders,ik vindt de Orthomoluculaire artsen zeer kundig,maar ik kom er niet gelukkig.Ik bedoel ook niet de gewone smoothy die idd gebaseerd is op vet,nee de smoothy die men drinkt op de dag van de reiniging,waar dus helemaal geen vet in zit,alleen die zure vruchten,waaronder ook een appel met schil enz.enz.en aangevuld wordt met kruiden.Maar het zal zo zijn, appelsap zal zeker een suikerbom zijn,maar omdat ik een alternatief zocht voor die vieze azijn en Morritz appelsap voorschrijft, dacht ik, ik maak mijn appelsap zelf,en ofdat er nu een of meerdere appels ingaan,zag het probleem niet.Maar ok,kan dus toch beter die azijn naar binnen zien te krijgen.Brr

Ik heb appelazijn van de Ekoplaza gehad en die vond ik ook echt niet lekker! Ik heb tegenwoordig appelazijn van het smaakwarenhuis, geen idee waar ze die vandaan halen, en die vindt ik errug lekker! Er zit dan ook zeker verschil in de appelazijn. En wat ook helpt, een goed maagzuur hebben. Voorheen brandde appelazijn altijd in mijn keel en tegenwoordig niet meer. Maakt het drinken ook een stuk makkelijker!

Ik heb hem van Demeter,goed merk dus,maar hij is echt scherp.Ik drink het met een rietje,zoals hier eerder op het forum geopperd werd,dan gaat het nog wel,maar lekker is anders. Mike zei altijd op de avonden, je moet er van genieten, het moet een feestje zijn,niet met heug en meug naar binnen werken,dat is niet goed.Moet daar vaak aan denken als ik die appelazijn nam,geen feestje dus!Bedankt voor je advies weer hoor!!

Ja, maar je kan mij niet wijsmaken dat er iemand is die GENIET van bitterzout! Je eten moet een feestje zijn ja, je supplementen (voeding of anderszins) zijn gewoonweg een must en je zal er dooheen moeten.

Tanja nam naar een lezing kefir voor mij mee. Helaas, ook die van haar vindt ik absoluut niet lekker. Maar zal het wel opdrinken, want het is gewoonweg goed voor je en je gooit goede voeding niet weg omdat het niet lekker is. Dan drink je het op en bedank je voor de volgende rond ;) Kefir is te vervangen door andere producten. Misschien komt er nog eens iemand die weet hoe je appelazijn kunt vervangen.

Ik heb er ooit naar gezocht, maar nooit gevonden. Wist toen ook nog niet dat appelazijn bestond, dus sinds de tweede ben ik gewoon zonder "appel"-voorbereiding iedere reiniging in gegaan.

De reininging van vandaag heeft ongeveer 200 stenen opgeleverd. Het grootste deel waren kleine schilfers. Slechts 4 grotere.

Wow, goed bezig! Ik vraag me soms weleens af of je meer last hebt van het kleine spul dan van het grote. Maar wat er ook uitkomt, beter eruit dan erin!

Ik vraag me nog meer af hoe zulke grote stenen in de galkanalen kunnen ontstaan. Sommige stenen zijn zo groot als een knikker. Je zou denken dat het in dat formaat nooit in de galkanalen past.

De stenen worden door het zuur in appelsap zachter gemaakt. Worden de stenen daardoor niet ook iets groter?

Nee Edwin, ze groeien niet door appelsap, want ik drink dat nooit. Zelden appelazijn. Dus daar ligt het niet aan. Vindt het ook altijd weer wonderbaarlijk. Zeker hele grote stenen.

Drink jij appelsap ter voorbereiding?

de laatste reiniging vorige week gedaan zonder voorbereiding van appelazijn. Totaal geen probleem, loosde in de avond erna nog stenen.

Fijn om geen appelazijn hoef te drinken, vergeet dat gewoon vaak en dan kan ik nu toch een reiniging doen op het moment dat ik dat verzin/mij uitkomt en rust in vooruitzicht is.

Wat ik wel doe (ook voorbereiding eigenlijk) is dat ik al zeker anderhalf jaar met pauzes van een paar maanden, dagelijks (tegenwoordig) om half 1 begin met een kleine reiniging in de vorm van halve beker room, scheut kefir, sap van 2 geperste citroenen en vit. C water- en vetoplosbaar met klein schepje stevia, heerlijk en voel me daar super bij. (regelmatig gooi ik er ook nog eigelen en kokosvet en rode palmpitolie bij.)

Ontgiften gaat redelijk goed volgens mij, als ik eens een feestje heb en daar dingen eet die niet WAPF proof zijn, gooi ik het er de volgende dag weer uit, dan ga ik 3 of 4 keer naar toilet ipv 1 keer zoals meestal.

Misschien heeft iemand hier wat aan, is al wel een keer genoemd, komen echter steeds nieuwe leden, dus nog maar eens in de herhaling :wink:

edit: dit is trouwens tevens mijn lunch.

Fijn al die info,bedankt Mike,ga op zoek naar die capsules,en misschien probeer ik het ook wel zonder zoals Marijan,ik heb het advies van Alexandra opgevolgd, en ontbijt nu elke morgen met het milde reinigingdrankje,lekker grapfruitje of citroenen met 2 eierdooiers en een flinke scheut olijfolie, lekker en waarschijnlijk ook goed ter voorbereiding.

Quote:
De stenen worden door het zuur in appelsap zachter gemaakt. Worden de stenen daardoor niet ook iets groter?

Dat had ik mij ook als eens afgevraagd. Ik had ook een paar grote groene stenen bewaard. Op dat moment waren ze heel zacht en kun je ze zo platwrijven. En binnen 14 dagen zijn ze grotendeels vergaan en verschimmeld. Hoe komt dit?????

Dat is wel heftig klavertje! Gelukkig hoeft dat geen afbreuk te doen aan het resultaat. Je kan overwegen om de volgende keer zelf een klysma te zetten of een hoogopgaande klysma door een proffesional. Het is sowieso leuk als je je resultaat vanaf de eerste lozing ziet!

Succes!

Wat een nacht! Niet veel geslapen door hartkloppingen en wat draaierig zijn. Tot nu nog dteeds geen stenen kwijt geraakt :-( Na de bitterzout oplossing van 6u wel stoelgang gemaakt.Is al mijn moeite nu voor niets geweest? Ik ben 40 min blijven stilliggen op een dubbel kussen. Misschien had ik dit langer moeten volhouden. Best frustrerend dit!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan