Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Je kunt gewoon je ontbijt nemen Klavertje, net zoals bij de voorbereiding zijn we het hier niet altijd eens met de voedingsvoorschriften van Moritz. Wel de dag van de reiniging vetvrij eten, maar voor de rest gewoon weer lekker vet ;) Zelf neem ik altijd yoghurt/kefir omdat ik dat lekker fris vind en om weer wat goede bacteriën aan m'n doorgespoelde darmen toe te voegen.

Ik hoop voor je dat er nog wat loskomt. Ik had de eerste keer ook geen stenen, maar de 2de keer een hele berg en alle opvolgende keren ook steeds resultaat. Zie het als voorwerk voor de volgende reiniging.

Heel naar dat je zo slecht kunt losloten. Heb je hier normaal ook problemen mee? Ik weet niet of je een klysma set hebt maar ik zou in jouw geval nog een koffieklysma proberen. Sterkte!

Heb je intussen al vaker stoelgang gemaakt Klavertje? Als je misselijk wordt van de gedachte aan eten zou ik even niets eten. Kopje gemberthee tegen misselijkheid maken en lekker met een dekentje op de bank of een warm bad nemen.

Ja Tanja. Al een paar keer zeer dunne bruin/groenachtige buikloop. Net toch iets kunnen eten, wat gestoofd witloof en gebakken kabeljauw. Het lijkt wat beter te gaan voorlopig. Bedankt voor jullie steun!

Ik kan me ook zo voelen maar dan meestal als ik "verstopt" zit..ik denk dat hoe meer je naar het toilet moet hoe beter je je gaat voelen.Klysma doen is ook een goed idee denk ik!

Voor mijn lichaam was de reiniging vorige week wel heftig,voelde me vandaag pas weer een beetje fit. Hiervoor echt diep en intens vermoeid pfft..

Hoe is het nu met je klavertje? Vervelend dat je je vannacht zo beroerd hebt gevoeld. En dan ook nog niet echt lekker naar de wc rennen. Enig idee of je stenen of andere zooi hebt geloosd?

Verdiep je eens in het klysmastuk. Kan goed zijn als je dat van te voren doet, je beter kan doorspoelen zeg maar. En ik heb het idee dat de vervelende gevoelens ook een vorm van onfgiften zijn. Net als dat ik depressief wordt van H202 en een keer een hele nacht boos ben geweest tijdens een reiniging.

Gisteren voelde ik me ziek door de hoge hoeveelheid H202. Misselijk, grieperig, koorts, hoofdpijn. Ook allemaal ontgifting.

Pittige nasleep I-lady! Het is niet voor niets dat beschreven wordt het het daadwerkelijk een ingreep is waar je lichaam van bij moet komen.

Hey Alexandra,

het gaat al ietsje beter. Ik heb wat soep kunnen eten met een boekweitcracker en wat kokosolie. Ik heb wel nog dunne waterige bruin/ groenachtige buikloop. Stenen heb ik niet gezien :-( Ik hoop dat het toch iets goeds heeft gedaan aan mijn lichaam. Verder ben ik wel volledig uitgeput. Ik kruip er maar eens vroeg in!

Troep vertaald zich niet alleen in stenen. Ik krijg tijdens de reiniging vaak ook een lichte blaasontsteking. Ook lozen van rotzooi! Al zie ik absoluut niet wat het is. De groenige kleur wijst op dat het anders is dan anders. Wat het is, geen idee! Dat het er beter uit kan zijn dan erin, dat is een feit!

Hey I-Lady. Ik heb een betere nacht achter de rug maar voel me nog steeds erg slap. Vanmorgen ook weer waterachtige ontlasting gehad. Hoe lang duurt dit ongeveer? Ik hoop maar dat ik mijn leaky gut er niet verder door beschadig!

Ik ben blij met het resultaat van vorige week. Het glas bitterzout halverwege de week leek niet te helpen, maar toch had ik het 2e deel van de week gemiddeld genomen minder last. De laatste uren van de reinigingsdag verliepen aardig stressvol. Ik heb daarna op bed nog wel alle kanalen open gedacht enzo. Maar het lukte slecht om contact te maken. Dit alles zag ik terug in de wc. Kleine steentje en vrij weinig :( .

Het effect is echter dat de druk in mijn rug weg is en die paar dagen zijn natuurlijk nog te weinig om echt te juichen, maar het lijkt ook een verbetering te geven in de doorstroming in de darmen. En met de mooie conclusies van Maarten ( https://www.fatsforum.nl/topic/maagzuur-vermeerderen#post-81899 ) in een ander topic, komt dit dan dus ook mijn maagzuur ten goede.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan