Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
De keer dat ik net voor het innemen van de mix van 22.00 flink in de stress schoot doordat mijn huid scheurde in de liezen is de keer dat ik de hele nacht beneden heb gezeten. Rust tijdens de zuivering is echt belangrijk. Zeker voor ons die al zwakke bijnieren hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het je processen ten goede komt.

Door het idee van Mike, maar vooral door het aanbod van Lia heb ik een start gemaakt om de meest besproken punten te gaan samenvatten. Duurt nog wel even voordat het af gaat zijn hoor. Blijf dus vooral het topic aanvullen!

Ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel negatieve ervaringen er beschreven zijn ten opzichte van de positieve ervaringen. Dus daar zal ook zeker aandacht voor zijn.

Ik zal in een paar dagen een leverreiniging doen en alles erover vertellen en daar ik niet de beste ontgifter ben is het altijd wel interessant maar wetende dat ik door leverreinigingsexpert Alexandra goed begeleid wordt hoef ik niets te vrezen. dank voor al die wijsheid.

en nu nog die DMSO erby :lol:

Wacht je met de reiniging totdat je bent begonnen met de DMSO? Zou wel interessant zijn om te weten of je daardoor beter ontgift! Zou dan misschien ook wel een idee zijn voor Lia en Co.

Vanochtend weer tientallen stenen en honderden flinters bij de 2e reiniging. Dit keer gebruik ik wel een vergiet dus de oogst is goed te zien en nog niet voorbij :wink:

Ik was heel benieuwd hoe het zou gaan omdat ik dit keer de dag ervoor (vrijdag) extra vet had gegeten om de eerste dag van de reiniging makkelijker door te komen. Gisterochtend alleen een smoothie gehad (zonder vet) en eigenlijk liep alles gesmeerd :D

Wel vannacht al vroeg wakker. Ik slaap ivm de reiniging in een andere kamer en die is veel lichter dan mijn vaste slaapkamer. Maar goed, bij de eerste reiniging sliep ik in deze kamer als een roos.

Blij met een resultaat tot nog toe!

Goed bezig downunder! Handig he, een vergiet ;) Maar het is ook gewoonweg super leuk om te zien wat je resultaat is! Zeker als je weet dat er ook nog een heleboel niet wordt opgevangen door het vergiet, omdat het te klein is.

Hier ook weer een succesvolle reiniging bij mijn vriend. Hij had minder stenen dan de vorige keer, maar wel meer interne "rommel". Dat is er maar weer uit. Ik ben vandaag a/d beurt, benieuwd naar het resultaat morgenochtend!

Downunder, goed bezig! Weg met de troep ;-)

@San Ruimt lekker op hè! Het verbaast mij enorm dat het er allemaal inpast. Geen wonder dat ik al jaren klachten heb. Jij ook succes vandaag!

Thanks Alexandra! Ik moet hem wel aansporen, maar hij heeft het toch weer mooi gedaan.

Ja Downunder, niet te geloven wat een troep het lijf opslaat. Ik sta er ook versteld van.

Tanja, we gaan voor een mooie oogst morgen (of vanavond al)!

Net een foto van de oogst naar mijn vriend gestuurd. Hij kon het niet geloven: "Dat komt uit je lever????? Heeft iedereen dat dan???"

Dus heb even uitgelegd dat ik daardoor zo'n energiespurt heb gehad (na de 1e leverreiniging) en dat het de bedoeling is dat mijn lever steeds beter z'n werk kan doen.

Trouwens, misschien ook nog nuttig om te weten: ik heb vlak voor de 1e en 2e reiniging een dubbele EFT sessie gehad. Helpt zeker bij loslaten en mijn inziens kan het één niet zonder het ander. Dus op meerdere vlakken ontgiften (emotioneel & fysiek en nog wel meer). Nu ben ik voorlopig even klaar met EFT (even aankijken) maar met de leverreiniging ga ik uiteraard door.

Succes voor de mensen die vanavond reinigen!

Jij ook succes Tanja! Ik ben benieuwd naar jullie oogst!

Inderdaad downunder, zo ontzettend belangrijk, letterlijk en figuurlijk ontgiften.

Hallo allemaal,lekker aan het reinigen hier, lees ik! Ik kreeg een stensel van iemand over Leverstenen,erg interessant,zal het hier schrijven, het gaat over de bevindingen van een huisarts,
Quote:
Het is nog maar twee jaar geleden dat een patiente van mij,die ik aan het behandelen was voor chronische vermoeidheid,mij erop gewezen heeft dat mensen ook leverstenen kunnen hebben.

Zij werd daar door vrienden op gewezen en ging kuren en knapte daarna pas volledig op. Ik zat al ruim vijfentwintig jaar in het vak en ik had geen flauw benul dat er ook leverstenen bestaan.

In het begin was ik ook nauwelijks bereid het te geloven,het paste aanvankelijk eenvoudig niet in mijn begripsvermogen.Het heeft dan ook een paar maanden geduurd voordat ik ertoe over ging om alle patienten standaard te gaan testen op het bestaan van leverstenen. En toen werd mij al snel duidelijk dat Andreas Moritz,de Canadees die het boek:de ongelooflijke lever-en galblaaszuivering schreef, zeer waarschijnlijk helemaal gelijk heeft als hij schrijft dat 30-40% van alle westerlingen leverstenen heeft.Want ik had in no-time honderden patienten rondlopen die aanvankelijk de originele leverzuiveringskuur volgens Moritz gingen doen.

Om nu een lang verhaal een beetje in te korten schrijft deze huisarts verder dat veel van zijn patienten met de kuur succes hadden, waren er ook veel patienten die het niet zagen zitten deze kuur te volgen,en bedacht hij een nog makkelijker kuur.
Quote:
De Alternatieve lever reinigingskuur:

Ik behandel nu alle patienten met leverstenen met zelfgemaakte bioresonantie korrels waarop ik virtuele geluidsfrequenties zet die de stenen als het ware helpen vergruizen of die ervoor zorgen dat de stenen weer oplossen in de galstroom die normaal in de lever altijd moet vloeien. Ook hier zien vele patienten tijdelijk hun ontlastingspatroon veranderen.Er komt veel meer ontlasting dan normaal, want de lever gaat zich uitstorten in de darm zodat er niet alleen normale darmontlasting afkomt maar ook levergruis. De kleur van de ontlasting is dan vaak groen. Vele patienten hebben deze resonantiekuur gecombineerd met de zogenaamde HEET WATER KUUR. Je drinkt dan ongeveer drie weken een liter zelfgemaakte verse gemberthee per dag.Dit zet de lever heel sterk aan tot beter doorstromen. Op deze manier raken alle patienten binnen enkele weken alle leverstenen kwijt, en ook bijna altijd pijnloos.Ook galstenen kunnen op deze manier geheel opgeruimd worden. Dus je galblaas operatief laten verwijderen, als die vol stenen zit,is wat mij betreft volledig achterhaald.Het enige nadeel van de alternatieve kuur is dat niet alle patienten de veranderingen kunnen waarnemen, dus zelf niet merken of ze de stenen zijn kwijtgeraakt of niet. Ik wil namelijk mijn patienten niet belasten met een maand lang 'poepen in een vergiet'Dit is een kwestie van vertrouwen op mijn testkwaliteiten in de bioresonantie. Het blijft voorlopig voor bijna alle patienten een heel vreemd verhaal als ik over leverstenen begin die de rest van de wereld meestal nog niet kent.

Tot nu toe heeft hij 1500 mensen zo behandeld en de resultaten liegen er niet om,zo schrijft hij verder,hij noemt ook het stagneren van de galstroom, een gemaskeerde sluipmoordenaar. Het artikel is nog veel langer, te lang voor hier,ik wil graag weten hoe jullie hierover denken, volgens deze arts ben je dus in 1 keer alles kwijt en hoef je het niet steeds te herhalen, of althans niet zo kort op elkaar telkens weer.Succes allemaal met reinigen, ik ga morgen vloeibaar en dinsdag is de grote dag, yes !!

Hans Reijnen en zijn resonantiekorrels. Ik geloof er niet in. Mijn vriendin heeft ze geslikt en er gebeurde helemaal niets.

Mike

Mike jij weet ook echt alles he? Inderdaad Hans Reijnen,dus bij jullie geen succes,vreemd, hij schrijft er zo positief over, maar ok, als je geen resultaat hebt is het snel over.

Nu ik jou toch hier even spreek,ik was afgelopen week in Ingen, bij Boer de Haan, ik ging eigenlijk voor de boter, helaas hadden ze niets meer, jammer was toch best een hele reis,maar wel lekker yoghurt, kefir, kaas. Leuk ook gezien te hebben, de enige echte Wap-boer.Beetje off-topic, sorry!!!

Er zou nou eenmaal geen makkelijke manieren om te ontgiften, de rommel en troep uit je lichaam te krijgen. Ik heb een keer een maand lang chinese tincturen gebruikt, erg duur spul. Het sleet inderdaad wat van de stenen weg, mooi afgesleten stenen lagen die keer in de pot. Maar nooit niet krachtig genoeg om alles op te kunnen ruimen. En om nou te zeggen dat het een makkelijke manier was? Iedere morgen kokhalzend boven de gootsteen en dat was dan de eerste keer van de dag.

Maar wil je meer weten over de korrels, het artikel komt van internet af.

Dank voor de succeswensen, altijd leuk om te lezen dat er met je wordt meegeleefd.

Vannacht maar heel even misselijk geweest redelijk geslapen en nu al behoorlijk wat gruis en klein grut kwijt. Het was niet voor niks. Heb er weer een hele dag vasten aan vooraf laten gaan, dus zaterdagavond om 19.00 voor het laatst gegeten en zondag alleen appelazijn en kruidenthee, geen probleem. Ben nu een beetje slap op de benen, maar dat heb ik bijna altijd de ochtend na de reiniging, als ik wat kefir heb gedronken ben ik weer bovenjan. Plak er nog een paar dagen kefirkuur achteraan denk ik.

Hoe is het met jou San?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan