Hallo allemaal,lekker aan het reinigen hier, lees ik! Ik kreeg een stensel van iemand over Leverstenen,erg interessant,zal het hier schrijven, het gaat over de bevindingen van een huisarts,
Quote:
Het is nog maar twee jaar geleden dat een patiente van mij,die ik aan het behandelen was voor chronische vermoeidheid,mij erop gewezen heeft dat mensen ook leverstenen kunnen hebben.
Zij werd daar door vrienden op gewezen en ging kuren en knapte daarna pas volledig op. Ik zat al ruim vijfentwintig jaar in het vak en ik had geen flauw benul dat er ook leverstenen bestaan.
In het begin was ik ook nauwelijks bereid het te geloven,het paste aanvankelijk eenvoudig niet in mijn begripsvermogen.Het heeft dan ook een paar maanden geduurd voordat ik ertoe over ging om alle patienten standaard te gaan testen op het bestaan van leverstenen. En toen werd mij al snel duidelijk dat Andreas Moritz,de Canadees die het boek:de ongelooflijke lever-en galblaaszuivering schreef, zeer waarschijnlijk helemaal gelijk heeft als hij schrijft dat 30-40% van alle westerlingen leverstenen heeft.Want ik had in no-time honderden patienten rondlopen die aanvankelijk de originele leverzuiveringskuur volgens Moritz gingen doen.
Om nu een lang verhaal een beetje in te korten schrijft deze huisarts verder dat veel van zijn patienten met de kuur succes hadden, waren er ook veel patienten die het niet zagen zitten deze kuur te volgen,en bedacht hij een nog makkelijker kuur.
Quote:
De Alternatieve lever reinigingskuur:
Ik behandel nu alle patienten met leverstenen met zelfgemaakte bioresonantie korrels waarop ik virtuele geluidsfrequenties zet die de stenen als het ware helpen vergruizen of die ervoor zorgen dat de stenen weer oplossen in de galstroom die normaal in de lever altijd moet vloeien. Ook hier zien vele patienten tijdelijk hun ontlastingspatroon veranderen.Er komt veel meer ontlasting dan normaal, want de lever gaat zich uitstorten in de darm zodat er niet alleen normale darmontlasting afkomt maar ook levergruis. De kleur van de ontlasting is dan vaak groen. Vele patienten hebben deze resonantiekuur gecombineerd met de zogenaamde HEET WATER KUUR. Je drinkt dan ongeveer drie weken een liter zelfgemaakte verse gemberthee per dag.Dit zet de lever heel sterk aan tot beter doorstromen. Op deze manier raken alle patienten binnen enkele weken alle leverstenen kwijt, en ook bijna altijd pijnloos.Ook galstenen kunnen op deze manier geheel opgeruimd worden. Dus je galblaas operatief laten verwijderen, als die vol stenen zit,is wat mij betreft volledig achterhaald.Het enige nadeel van de alternatieve kuur is dat niet alle patienten de veranderingen kunnen waarnemen, dus zelf niet merken of ze de stenen zijn kwijtgeraakt of niet. Ik wil namelijk mijn patienten niet belasten met een maand lang 'poepen in een vergiet'Dit is een kwestie van vertrouwen op mijn testkwaliteiten in de bioresonantie. Het blijft voorlopig voor bijna alle patienten een heel vreemd verhaal als ik over leverstenen begin die de rest van de wereld meestal nog niet kent.
Tot nu toe heeft hij 1500 mensen zo behandeld en de resultaten liegen er niet om,zo schrijft hij verder,hij noemt ook het stagneren van de galstroom, een gemaskeerde sluipmoordenaar. Het artikel is nog veel langer, te lang voor hier,ik wil graag weten hoe jullie hierover denken, volgens deze arts ben je dus in 1 keer alles kwijt en hoef je het niet steeds te herhalen, of althans niet zo kort op elkaar telkens weer.Succes allemaal met reinigen, ik ga morgen vloeibaar en dinsdag is de grote dag, yes !!