Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het is ook best heftig Tanja..sterkte nog voor de rest van vandaag!

Downunder:ben het helemaal met je eens dat je het op meerdere vlakken moet opruimen..met het geestelijke ben ik al jaren bezig inmiddels dmv reiki wat op dit moment heel goed werkt voor mij. Fijn dat jij weer zo'n goede oogst hebt!

Ik kan nu ook eindelijk de resultaten van mijn eerste reiniging voelen,heb ook mijn darmen even ondersteund met extra probiotica. En sinds vorige week woensdag begon ik me fitter te voelen,inmiddels voel ik me lichamelijk erg fit,niet zo kortademig meer,geen zware benen en spierpijn en vooral niet zo moe. Echt super dus..ben heel benieuwd hoe het verder verloopt..

@Tanja, mooi resultaat tot nu toe en de dag is nog niet om. Slap op de benen herken ik wel. Ik heb ook kefir gedronken als eerste na de reiniging en een groot stuk leverworst en rauwmelkse yoghurt. Is mij prima bevallen en slappe gevoel trekt meteen weg. Ik voelde ook al weer meteen de onderliggende energie die ik krijg van de reiniging. Heerlijk na al die jaren vermoeidheid. Ben dan ook zeer positief gestemd voor de toekomst :D

Succes verder vandaag!

@I-lady Fijn dat je ook de resultaten begint te voelen van de reiniging. Is toch een beloning voor je werk. Leuk dat je Reiki doet. Ik heb jaren geleden een keer een cursus gedaan. Het leek mij wel leuk om mijzelf te kunnen helpen bij ongemakjes. Alleen waren bij mij de kanalen opgezet waardoor ik "zag" dat het einde nabij was voor een paar naasten. Heftig! Ik wilde er toen even niets meer van weten. Maar mbt ontgifting ben ik er van overtuigd dat je ziekte pas echt kan oplossen als je ook emotioneel dingen kan loslaten. De twee (of meer) gaan hand in hand. En ik gebruik nu ook Reiki weer bij mijzelf, vnml. voor het slapen gaan.

Ben ik ook met je eens! ik vindt de reiki heel bijzonder maar ben er wel van overtuigd dat het een paar jaar geleden nog niet gewerkt zou hebben bij me. Moest eerst laag voor laag op gaan ruimen geestelijk,nu inmiddels ben ik zover dat ik met reiki de verstoringen/vastzittende blokkades op kan ruimen.

Ik snap ook wat je bedoelt met kanalen open..dat is wel heftig dat je het einde aan zag komen voor een aantal naasten. Maarja of je dat nu wel of niet geweten had,het was toch gebeurd denk ik zo...

Ik doe de reiki zelf nog niet,wil het wel gaan leren..maar heb me nu laten behandelen 2 keer.

Mooie resultaten I-lady en downunder, goed dat oude klachten door de reiniging verminderen.

Tanja, bij jou ook weer een geslaagde reiniging dus. Hoe vaak heb jij dit nu gedaan? Ik ben wel weer een aantal stenen kwijt (ik denk rond de 15), en heel veel "slootwater", en net een lading gruis. Ik voel me wel wat ongeduldig, als ik soms lees hoeveel sommigen hier kwijt raken, en als ik dan bereken hoe lang het duurt voor ik 2000 stenen kwijt ben ;-) Maar ben zeker blij met het resultaat, en probeer niet in een tijdslimiet te denken.

Dat is goed San,ik denk nl dat het voor iedereen verschilt hoeveel je kan loslaten per keer maar dat je lijf het beste weet wat goed voor je is.

Teveel loslaten in een keer kan ook Te heftig zijn denk ik..

Misschien is dat inderdaad wel zo I-lady. Ik ben nu eenmaal niet zo'n gemakkelijke ontgifter, ben allang blij dat er iets komt. Ik wilde dit ook elke 2 weken gaan doen, maar voel aan dat 1 keer per maand voorlopig voldoende is. Het vergt toch meer dan je denkt, ook al voel ik me fit.

Quote:
Tanja, bij jou ook weer een geslaagde reiniging dus. Hoe vaak heb jij dit nu gedaan?

Ik ben de tel kwijt San, ik schat rond de 15, maar misschien ook wel meer. Ik zal eens dit topic napluizen of ik niet eerder al een schatting heb gedaan (van rond de 15 ha ha). Deze keer slechts 1 steentje van formaat voor de rest veel kleintjes en prut. Gruis is ook goed om vanaf te zijn hoor. Fijn dat je je wel fit voelt.

Ik heb het nooit vaker dan 1 keer per maand gedaan, is inderdaad niet niks en toch ook een aanslag op je darmen iedere keer, dus als je geen acute klachten hebt vind ik dat vaak zat.

Jij bent al flink op weg dus, als je de tel. kwijt bent :-D Inderdaad, alles wat eruit komt is weer mooi meegenomen. Ben jij inmiddels weer goed op de been? De olijfoliemix viel me trouwens wel heel zwaar, bah. Vond er niks aan. Misschien is de olijfolie sterker, vorige keer had ik Turkse en nu Spaanse. Vannacht ook wel een paar keer misselijk wakker geworden, maar snel weer verder gaan slapen.

Doet je man nog mee met de zuiveringen?

Ja hoor weer helemaal fit, manlief heeft een keertje overgeslagen, het kwam niet zo goed uit maar wil de volgende keer weer meedoen. Ik denk dat er altijd wel een excuus is, maar goed, ga er verder geen aandacht meer aan besteden, hij is een volwassen man hè.

De mix kan iedere keer anders vallen, dat herken ik. Ik denk ook weleens dat het aan de olie ligt, maar heb het nog niet kunnen 'bewijzen'.

Vervelend San. Er zit echt wel verschil in olijfolie afhankelijk van waar het vandaan komt. Ik haal die van mij bij een italiaans delicatessenzaakje. Ze verkopen daar ook een biologische kwam ik achter. 2 deciliter voor Euro 4,50 (excl. flesje). Toen ik het afgelopen zaterdag kocht, zei ze dat ze ook een wat vettere had (ik vroeg naar de verschillen). Ik heb het liefst een soepele zeg maar en moet er bijv. niet aan denken om 't uit de supermarkt te halen waar het al die tijd in het licht heeft gestaan en de olie wel stroop lijkt. Het moet wel aangenaam blijven zeker als je 1,25 dl ervan naar binnen moet werken. Ik spreek mijzelf trouwens ook toe tijdens de 20 minuten stil liggen en geniet tevens van het borrelen in mijn galblaas :lol:

Je kan hem inderdaad niet dwingen. Hopelijk doet hij de volgende keer weer mee. Hier kost het ook wel aansporing bij mijn vriend. Snap het ook wel, het is geen lolletje om slap op de bank te hangen tijdens de reiniging na een week hard werken met veel drukte.

Is ook lastig te bewijzen. Voor de volgende keer hoop ik de turkse weer te kunnen bemachtigen, dan kan ik voelen of het anders valt.

@Downunder: nee die uit de supermarkt is niks, daar kun je beter je fietsketting mee smeren, aldus de boerin waar ik altijd mijn vlees haal. Ik gebruik inderdaad een bio-variant. Ik voel zelf niet echt wat borrelen in de galblaas, wel in maag/darmen.

Ik gebruik vanaf de allereerste keer de bio olijfolie van de ekoplaza. Altijd dezelfde. Er zijn keren geweest dat ik moeite moest doen de mix op te drinken, sterker nog, ik kreeg het allemaal niet meer op. Tegenwoordig gaat het weer. Geen idee waar dat aan ligt.

Tanja, ik ben maar gestopt met tellen. Was ook allang de tel kwijt. 20+ dekt de lading wel. Zit nog niet over de 30 denk ik, maar het blijft vanaf nu gewoon altijd: 20+.

Top dat er weer goed geoogst is vandaag! Echt lekker!

Ik vroeg me af, is er iemand hier op t forum die ooit begonnen is met de grote leverreiniging en helemaal leeg is geraakt? Mike volgens mij al na 3 keer, maar anderen?

Ik na vijf keer, maar ik loos puur en alleen op basis van mijn moddervette voedingspatroon zo nu en dan nog wel teen en tander.

Mike

Ik ben ook in de gelukkige hoedanigheid door eigenlijk dagelijks door te gaan met ontgiften, anders zou ik niet weten hoe de boel ooit schoon moet geraken. Maar iedere keer de sluizen openzetten door de leverreiniging is toch ook erg prettig, schiet t lekker door op :)

Tja blijkbaar is dat soms zo Alexandra, gek dat het kan wisselen. Ik vond het gister ook echt heel smerig, bleef er ontzettend vol van zitten en proefde het vanmorgen nog.

Ja dat vraag ik me ook af, of er iemand echt leeg is. Hoelang zou je daar wel niet over doen? Ik verbaas me erover dat er bij jou ook nog steeds stenen komen Alexandra, na zoveel reinigingen. Zo zie je maar dat er enorm veel opgeslagen kan worden in het lichaam.

ik vaag mezelf ook af of je lever door alle mishandelingen (gangbaar leven) ook niet vergroot is, waardoor er extra stenen inpassen

Ik heb al voorzichtig gezegd dat ik verwacht dat het einde in zicht begint te komen ;) Voor wat de stenen betreft dan toch. Ben nu allerlei andere dingen eruit aan het gooien door een hele flinke verkoudheid en iedere avond koorts. Zo blijven we bezig San! Hebben er ook heel lang over gedaan om de troep allemaal op te stappelen!

Wauw, dat is fijn! Dat mag ook wel, na al je werk! Als ik jouw verhalen dan lees, over hoe je dagelijks ontgift, heb ik het idee dat ik er wel 20 jaar over ga doen :-( Ik ontgift niet zo makkelijk, hoop dat het nog gaat veranderen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan