Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat geloof ik dan weer wel, als je eenmaal aan het ontgiften gaat, dat het dan steeds makkelijker en vlotter gaat. Als je eenmaal leert dat het makkelijker is om los te laten dan vast te houden, dan gaat het iedere keer weer makkelijker.

En je lijf en jezelf complimenten geven voor iedere keer dat het ontgift en loslaat! Goede voeding, hier en daar een passende "peut" en vooral, plezier hebben en maken in het leven. Ik heb net zo goed mijn dieptepunten, maar zorg er altijd voor dat ik het licht aan het einde van de tunnel blijf zien. Of stop met H202, kan ook heel veel lucht geven :p

Goede tips! H202 gebruik ik nu even niet, ik neem 's ochtends vit. C in de smoothie en dat mag volgens mij niet samen. Wil binnenkort weer een kuur gaan doen, en dan een onderhoudsdosis.

Ik ontgift vandaag nog even door, al 3 keer naar de wc geweest met groenige ontlasting. Weg ermee!

San groen is goed! :) Ik heb gisteren en vandaag alleen kefir gedronken en er komen nog steeds kleine steentjes.

Groen is teveel aan gal dacht ik? Ik ben er iig blij mee, hoe meer ontgiften hoe beter :-D

Mooi, jij bent nog meer kwijt dus! Red je het goed op alleen kefir? Ik heb zelf al weer aardig veel vet gegeten, had er behoefte aan.

Je galblaas doet het goed.

Ja hoor, ik vind het alleen jammer bij het avondeten als de rest mijn lekkere kooksels op zit te eten, maar als ik dan steentjes in de pot zie weet ik waar ik het voor doe.

Ja had ik ook vanavond,lekker gekookt voor het mannetje en ik een glas bitterzout, m'n eerste, tot nu toe gaat het goed, wel erg licht in mijn hoofd de hele dag,dat is minder.Op naar 8 uur, de 2de bitterzout, lekker is anders, ff doorbijten!!! :mrgreen:

Ik vindt het zo knap dat jullie dit allemaal doen naast je gezinsleven! Ik heb het super makkelijk, ik hoef voor niemand anders te koken, ik hoef met niemand rekening te houden. Super hoor dat jullie keer op keer doorzetten!

Succes Mexy, hou ons op de hoogte! Het lijkt tegenwoordig wel of er iedere dag een L&G gedaan wordt door een forumlid. Moet je nagaan hoeveel mensen het tegenwoordig zullen doen met al die meelezers! Ik denk dat we een rage zijn gestart met zijn allen :lol:

Zou best wel is kunnen Alexandra,veel mensen die dit gaan ondernemen,fantastisch !

Dank voor je steun, ik verwacht niet heel veel,heb het gevoel dat de boel bij mij muurvast zit,maar er moet een begin zijn, en dan hoop ik gewoon de volgende keer beter,maar eerst even afwachten morgen!!best spannend de eerste keer.

Dat is de verkeerde insteek Mexy, verwacht heel veel en loos nog meer! Alles wat je eruit gooit is goed, maar zorg dat je wel met een goede mind-set eraan gaat beginnen. Als je straks ligt spreek je dan je lever en galblaas toe en laat letterlijk en figuurlijk los. Maar we gaan gewoon voor een volle wc-pot. Meer verstopt met stenen dan ik toendertijd wens ik niemand toe, maar vanaf de allereerste keer gooi ik het vergiet vol met stenen (de bodem dan toch ;) ). Ik heb het geluk gehad nooit angstige verhalen gehoord te hebben, alleen 1 succesverhaal van iemand die het 1 keer had gedaan (daarom wist ik van het bestaan af).

Loslaten en jezelf niet druk maken!

Ok, dat is heldere taal,mijn drankje staat inmiddels klaar en ik ga to bedde,en morgen ga ik het helemaal maken,je hoort nog!!

Nou het zit erop,heftig hoor! Geen stenen,wel een ongelofelijke hoeveelheid water,vies geel water,eigenlijk de kleur van het drankje.Probleem was dat ik maar amper het half uurtje stil kon blijven liggen en daar kwam weer een lading,rennen naar toilet,en zo ging het door tot ongeveer 12 uur. Moritz schrijft,neem 10 minuten extra als je nog toiletbezoek hebt,nou ik had veel langer nodig eigenlijk.

Rond 12 uur ben ik in slaap gevallen en om half 6 mocht ik weer rennen, dat is zo de hele morgen doorgegaan, pffff,heb de hele middag liggen slapen,was compleet uitgeput,maar het viel over de hele linie niet tegen, ik voelde me niet misselijk of beroerd of zo.Mexy

Nou Mexy, dat ben je maar weer kwijt. Tja als je naar de wc moet dan moet je ;-) Dan maar de volgende keer platliggen toch?

Vriend en ik zijn wat ziekig geworden na de leverreiniging. Misschien hadden we al iets onder de leden, of komt het door de afvalstoffen die loskomen. Mijn vriend heeft zelfs vandaag nog stenen geloosd, het komt goed los blijkbaar.

Geen stenen, maar geloof me, wel een heleboel toxische troep eruit gewerkt! Die stenen, die komen een andere keer wel. Fijn dat het je niet is tegengevallen Mexy.

Eet je vriend vet San? Want dan blijf je de boel aanduwen. Ik geloof dat mannen, naast sterkere bijnieren, ook makkelijkere ontgifters zijn....

Ja,nou San die 30 minuten stil en plat liggen had ik net gehaald,maar het was echt de limit.Had ook een pijnlijk uitgangetje van al die zure troep,maar had hier op het forum al van gelezen en had dus een pot spenenzalf in huis.

Ja hoor,volgende keer komen de stenen, staat al ingepland over drie weken!! :D

Je hebt de smaak te pakken gekregen, goed zo!

@Alexandra: ja hij eet in principe hetzelfde als ik, alleen is hij nog losser in sommige dingen (ik ben allang blij dat hij meedoet, want ik lees hier genoeg over partners die de kont tegen de krib gooien). Vet krijgt hij ruim voldoende binnen. Ik weet wel zeker dat mannen veel beter ontgiften, mijn vriend gooide er al voor de mix stenen uit en vandaag dus weer. Ik ben zelf nog aan de diarree sinds de reiniging, hoop dat dit de laatste dag is.

Hoe komt het dan dat mannen beter ontgiften? omdat ze dingen (psychisch) misschien ook makkelijker loslaten?

Vanmorgen weer dunne ontlasting gehad. Het lijkt wel alsof de boel nu goed is gaan stromen.

@eli: mannen kunnen inderdaad vaak veel gemakkelijker loslaten. Een man met slaapproblemen is vaak (niet altijd natuurlijk voor ik iemand voor het hoofd stoot) een gecompliceerde man. De (weinige) mannen die ik ken met slaapproblemen zijn inderdaad gevoelige piekeraars. Mannen kunnen de knop zo omzetten, wat er ook aan de hand is, ze vallen meestal gewoon in slaap 's nachts. Zo ook met ontgiften: loslaten is voor hun letterlijk veel makkelijker.

Hoi San,

Ik heb je hier aan de 'lijn'.

Wil je mij even je adres doormailen voor een scooby naar jou te versturen?

info (at) voedingisgezondheid (punt) nl

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan