Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Quote:
Hoe komt het dan dat mannen beter ontgiften? omdat ze dingen (psychisch) misschien ook makkelijker loslaten?

In 1 woord: testosteron. Mannen hebben door dit hormoon uit zichzelf al meer lichaamswarmte. Metafysisisch gezien is de mannelijke energie explosief en op hitte gebaseerd, deze energie duwt naar buiten. De vrouwelijke energie is implosief en op kou gebaseerd en trekt naar binnen.

De tegenhanger van oestrogeen, progesteron, lijkt als twee druppels water op testosteron. We weten dat er een epidemie is onder vrouwen van oestrogeendominantie, wat eigenlijk neerkomt op te weinig progesteron. We weten ook dat veel mannen letterlijk aan het feminiseren zijn en dat hun testosteronniveau daalt. Ik schud regelmatig mensen de hand en krijg bijna evenveel ijskoude handen van mannen als van vrouwen.

Mike

Mijn vriend is momenteel nog steeds aan het ontgiften meerdere keren per dag! We dachten eerst aan buikgriep of gewone diarree. Maar hij heeft steeds donkere ontlasting, dat is dan toch zeker wel ontgifting? Ik heb zelf ook nog steeds dunne ontlasting, maar niet donker. Gek zeg, dat het zo lang kan duren!

@San Je vriend is een mazzelkont :lol: En zwart is hele oude troep toch? Beter er uit dan erin.

Bij mij is het nog aan de gelige kant, ook niet verkeerd. Ik ga de komende weken mijn nieren reinigen. Het voelt een beetje stijfjes daar.

San, ik ben vandaag ook al 6 keer geweest, gele/groene smurrie, er zit zeker iets in de lucht dat we zo lang doorkakken sinds de reinging vorig weekeinde. :D

Gek he Tanja? Ik ga ook gemiddeld 3 keer per dag, eerst was het groen/geel, vandaag heel bleekbruin. De regenboog is er niks bij ;-) Hoe kan het nou? Zou het a/d maan liggen?

Mijn vriend is echt letterlijk on fire: hij voelt zich niet helemaal lekker, en "gooit" er meerdere keren per dag een flinke lading uit.

Ik wil ook mijn nieren reinigen, alleen kan ik niet aan biologische peterselie komen. Drink nu maar Blaas&Nierthee.

Heb van de week toch maar de stap genomen om die thee van Moritz aan te schaffen. Ga ik nu ophalen. Ben benieuwd, heb het gevoel dat het nodig is...

Die peterselie thee heb ik ook nog niet gemaakt.

Na de 3e reiniging voelde mijn rug weer lekker aan. Tot een paar dagen terug. Blijkbaar met mijn etensstijl toch weer wat stenen naar voren geduwd. Misschien nog wat vaker smoothies drinken om nog meer aan te drukken. Ik heb met mezelf 6 reinigingen afgesproken, maar dan hoop ik toch echt lange tijd steenvrij te blijven.

Dat hoop ik gewoon Tanja. Niet dat ik dan perse helemaal klaar hoef te zijn, maar wel dat ik mijn pijlen meer op gezinsuitbreiding kan richten.

Dat is inderdaad wel heel vlot, 6 reinigingen. Ik wil ook ooit graag gezinsuitbreiding, maar dat gaat nog heel lang duren vermoed ik... Heb je er haast mee naief?

Naief, als je al rugklachten hebt ervaren ivm de galblaas/lever zou ik nog even de tijd nemen om de reinigingen wat vaker te doen. Je bent er nu mee begonnen, eigenlijk moet je het afmaken, dwz tot er geen stenen meer komen. Ik snap dat je daar misschien geen 'tijd' voor hebt, maar lijkt me dat je beter schoon een volgende zwangerschap in kunt gaan. Met borstvoeding kun je zomaar 2-3 jaar verder zijn voordat je er weer aan toekomt.

Ik plan eind deze maand opnieuw een zuivering. Ik ga wachten tot na mijn maandstonden omdat dit ook beter is had ik gelezen. Mijn thees zijn wel zo goed als op na vorige keer...dan doe ik het deze keer maar eens zonder.

Ik merk op dat ik meer last heb van puisten, eerder zweren na mijn eerste reiniging. Ook ontgifting? Ook voel ik een soort druk aan mijn maag en kan ik precies niet zoveel meer eten.

So voila, weer eentje gedaan en deze keer met mijn man. Haha mannen goede ontgifters, er komt niets uit bij hem alleen een beetje geel water en 5 kleine groene bolletjes. Bij mij gaat het iedere keer beter en beter, rotzooi is aan t loskomen. Geen 5de glas meer nodig, na het 3de is het al begonnen, goed. Hou jullie updated, nu even wat attentie aan manlief geven want .... hahaha mannen!!

Francis en Ingrid

Naief, ik hoop voor je dat je programma dat je in je hoofd werkt, maar over het algemeen werkt een lichaam niet op commando. En heeft ook Morritz in deze de wijsheid niet in pacht. Die heeft het geloof ik over maximaal 12 of 16 zuiveringen en dan gegarandeerd schoon. In mijn en Tanja's geval is dat zeker niet t geval. Succes en hou ons op de hoogte!

Mannen ontgiften over t algemeen makkelijker Ingrid, maar je hebt er ook tussen zitten die potdicht zitten. Cor van Lia heeft er ook lang over gedaan om "eindelijk" in die pot te lozen! Fijn dat het bij jou nu makkelijker gaat! Geniet ervan en succes met verder oogsten!

Aankomend weekend ben ik van plan om mijn eerste grote leverreiniging te doen. Ter voorbereiding heb ik de informatie die Dennis daar over geeft nog eens goed doorgelezen. Daarin staat o.a. dat een parasietenkruidenkuur noodzakelijk is. Zo,n kuur duurt wel 17 dagen, dat lukt dus niet meer. Is een parasietenkuur echt zo nodig, of kan het zonder?

Als je elke dag, gember, kaneel, kurkuma en kokosolie gebruikt, die toch ook een anti-parasietenwerking hebben? En hoe onmisbaar is een klysma na de reiniging?

Misschien dat ik de reiniging beter kan uitstellen om me beter voor te bereiden, maar ik wil zo graag mijn slag slaan omdat ik eindelijk eens een paar dagen alleen thuis ben en het dan makkelijker op te brengen vind.

Graspieper, ik heb ook nooit een parasietenkuur gedaan en een klysma gebruikt en er al behoorlijk wat reinigingen opzitten. Als je ernstige verstopping hebt is het wel handig om een klysma in huis te hebben, maar een extra glas/glazen bitterzout doen uiteindelijk ook hun werk. zorg dus ieg voor voldoende extra bitterzout. Neem eventueel al de ochtend van de reiniging 's ochtends een glaasje om de boel los te weken.

ik heb oxy powder in huis, dat is net als bitterzout ook een soort klysma. Bijna niemand zet hier klysma's hoor. En de pillen die in het reinigingsprotocol van DenniS staan gebruikt volgens mij ook bijna niemand.

Ik heb net de 4e erop zitten. Een hele magere oogst. Wel een stuk of 3 grotere, dus die ben ik wel kwijt. En weer alleen gifgroene stenen. Ik neem aan dat voordat je vrij bent er toch ook wel een lading oude stenen tevoorschijn moeten komen??? Wie weet dat?

Of het gaat super met mijn reinigingen of niet, want de 1e 2 waren kassa, de 3e een stuk minder en deze heel weinig. En die vervelende druk in mijn rug, wel ik heb ook een hele lage pijngrens en zal er dus ook veel eerder ongemak van ervaren dan de gemiddelde. Soms wou ik dat je in een lijf kan kijken.

Heb nu de milde reiniging uitgevoerd ,heb het mengsel met de blender gemaakt.Volgens mij is dit niet helemaal goed,omdat het schijnt dat je ook niet met een metalen lepel mag kloppen.In de blender zit ook metaal wat rond draait.Of mag dit wel ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan