Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
I-lady

Als ik niets doe word de druk heel groot en loopt het vast.

Ik heb nooit last van hyperventilatie, niet gehad ook.

Alleen nu als de galblaas te verstopt raakt. Dat is me nu 3x gebeurt en elke reiniging daarna regent het stenen en verdwijnt de hyperventilatie.

Het schuift alleen meteen weer vast daarna.

Alexandra

Ik eet rauwmelkse yoghurt met wat boekweit of teffvlokken.

Verder grasgevoerd vlees, Groente , Kiembrood of zuurdesembrood, Bottenbouillion, bio slagroom etc. weinig fruit, Geen e nummers suiker etc, drink voornamenlijk mineraalwater of sole of kruidenthee.

Behoorlijk wap dus en weinig troep die het lichaam belast in die zin.

Controle willen hebben valt wel mee maar als je lichaam uitvalt door de druk van de galstenen sluipt er wel wat angst in ja dat geef ik meteen toe. Ik laat het ook gweoon op zijn beloop maar je denkt wel eens wat als je lichaam gekke dingen doet die niet gewoon zijn.

Ik weet hoe het werkt qua bitterzout verwijding en vetten die het juist aanduwen.

Bedankt voor de tip van het filmpje, die had ik nog niet bekeken.

We gaan gewoon door zo.

Als je weet hoe het werkt met bitterzout, waarom blijf je dan schrijven dat het bitterzout niet helpt om de boel leeg te gooien?

Wat doe je om de galblaas aan te drukken?

Behoorlijk wap zeg je, dus er is blijkbaar nog ruimte voor verbetering. Ga eens 100%.

En je zegt dat je lichaam gekke dingen doet, jij bent je tenminste bewust van wat er gebeurd! Zoveel mensen niet en gaan vervolgens aan de medicatie. En zoals ik al eerder schreef, als jij de oplossing hebt om er in 1 keer vanaf te zijn, laat het me vooral weten. Want na 30+ ben ik nog steeds niet klaar. En dan heb ik het niet over wat ik tussendoor nog allemaal loos! Je vraagt je af waar het vandaan komt, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt, als het er maar uit gaat!

Ben nu weer bezig dagelijkse milde reiniging, puur om de boel door te laten stromen en aan te duwen en de boel te ondersteunen.

Hallo

Ik ben nieuw hier en wil een gal lever reiniging doen maar durf niet goed

ik heb 2stenen in de galblaas een van 1,5 en een van 2,5 centimeter ik heb al een halfjaar vage klachten buikpijn links

en vaak uren misselijk men denkt toch dat de stenen daar een rol in spelen

ik ben afgelopen week begonnen met beta TCP dat leek mij een goed begin

ik durf niet zo goed omdat ik ook gelezen heb dat de stenen vast kunnen gaan zitten in de galgangen.

hoe denken jullie hierover

Groet Lida

Wat is beta TCP? En als je denkt dat dat je enige stenen zijn, dan zal je nog wat verassend tegenkomen in de pot!

Neem eens een glas bitterzout als je misselijk bent, kijk dan of deze misselijkheid oplost.

Jij durft niet en wilt weten hoe wij daarover denken? Wat is precies je vraag? En wat eet je? Enig idee wat de voedingsrichtlijnen zijn van dit forum? En als je je verveelt, neem vooral eens de tijd om de 88 pagina's door te lezen. Er komen meer jubelverhalen in voor dan andere.

Lida:ik durfde het eerst ook niet te doen,maar ik kan het je alleen maar aanraden! het is mij 200% meegevallen en heb er inmiddels 2 gedaan.

Elmo: ik zou inieder geval kappen met het brood en wellicht gaan vervangen door eieren oid.Ook kan appelazijn je wellicht helpen de stenen zachter te maken/te vergruizen.

beta TPC is van het merk biotics en dat ondersteun de lever en de gal het zou ervoor moeten zorgen dat de gal goed door stroomt

Kan je de bitterzout ook innemen als je nog voedsels in je maag heb zitten of moet je maag leeg zijn?

ik heb al heel veel van de pagina,s gelezen en wat voedsel betreft eet ik veel rauwkost

en veel groenten zilvervlies rijst havermout gekookt in amandelmelk van alpro

verder als ik vlees eet is het bio en vis 2maal per week zuivel gebruik ik niet.

ik drink alleen water en thee ongeveer 2liter

Wat ik wilde weten is eigelijk of zo.n steen van 2.5 centimeter wel doorde galggang kan.

Groet Lida

Elmo

Dat van de appelazijn had ik gelezen, ik eet alleen middags 3boterhammen van (speltbrood) .

waarom denk je dat ik dat beter kan laten.

Groet Lida

Hoi Allemaal,

ik doe al een half jaar mijn best om zo veel mogelijk wapf te eten. Ik val steeds voor de suiker en koolhydraten. Ik heb nu besloten om totaal geen koffie en suiker meer te nuttigen. En dat gaat goed! niet meer zo rillerig en behoefte aan 4 boterhammen dik besmeerd met boter en kaas. Heb nu meer behoefte aan alleen kaas en melk. Dus goeie ontwikkeling.

Ik ben ook 3 weken geleden met de leverreinigingen begonnen. Wil volgend weekend weer 1 doen, maar dan moet ik de vetten laten staan! Terwijl ik net zo blij ben dat mijn bloedsuikerspiegel lijkt te stabiliseren, moet ik weer brood met honing ofzo gaan eten.

Nou is mijn vraag: Wat eten jullie de week voor de levereiniging.

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Het is dat ik eerst nog wat dingen voor mezelf wil doen, maar dit kost me op deze manier ook best wel wat tijd. Straks toch maar verder schrijven aan de wapf-leverreiniging-handleiding ;)

Lees eens op www.voedingisgezondheid.nl en www.mikedonkers.com. Je voedingspatroon staat ver af van wat in mijn eigen goed is voor je lever, dus daar is je eerste winst te behalen, flink vetten erin en aandrukken die boel. Je kan wel supplementen hiervoor gebruiken, maar ik ben zelf voorstander van voeding daarvoor gebruiken. Dan sla je 100 vliegen in 1 klap.

Een steen van 2,5 cm is een makkie voor je systeem, dus dat is geen probleem. En ik heb een aantal keer me eerst vol gegooid met eten en daarna bitterzout genomen. Dit omdat ik een galkoliek aan voelde komen en anders (weer) niet zou eten.

Als jij de 88 pagina's door gaat lezen Moestuin, dan schrijf ik in de tussentijd een handleiding ;)

Tot de ochtend van de reiniging vooral veel vet eten! Alleen op dag 1 van de reiniging vetvrij eten en zeker geen extra zoetstoffen tot je nemen! Grote kans op suikerschommelingen waar je niet vrolijk van wordt. Met als ergste, flauwvallen in de reiniging en daar zit niemand op te wachten!

Hoi Alexandra,

bedankt voor je reactie. Ik heb al veel pagina's gelezen, maar niet alle 88! Jullie eten dus ook lekker vet de week voor de reiniging?

Ga ik dat ook doen. Voel me er zo goed bij! Ik dacht alleen misschien nog iets meer in vloeibare vorm, zoals yoghurt en rauwe melk. Zoetstof at ik al nooit, alleen suiker. (ja, weet ik is ook zoetstof :) )

Het lijkt me ook dat als je helemaal in de vetverbranding zit, je bijna niet anders meer kan eten en dan zou je dus geen leverreinigingen meer kunnen doen.

ik ben benieuwd wat reiniging nr 2 voor mij gaat doen!

Wat geweldig veel info vooral van de site van mike ik dat dat ik heel redelijk zat met eten maar moet dat denk ik toch bijstellen.

moet daar de komende dagen elke dag enige uren voor uit trekken, wat een mazzel heb ik dat ik bij toeval op dit forum terecht ben gekomen.

julie zullen zeker nog van mij horen.

voor alle een prettige zondag

Groet Lida

I-lady ik eet ok wel ei hoor en verder maar weinig brood, meestal kiembrood.

Weet je wat het is ik voel nu gewoon een steen klem zitten. Een grote want hij wil er niet door. Ook al neem ik bitterzout, en daarna iets vets zoals een volle beker slagroom.

Hij zit gewoon vast en wil er niet door. Ik had er een nare nacht van. Het doet helemaal pijn tot in mijn lies.

Net zat ik in de auto op een wat oneffen wegdek en dan voel ik de steen helemaal drukken.pulsren bij de galuitgang

Als ik bitterzout neem dan kan ik als ik wat heen en weer ga met mijn gal nog net wat ruimte maken en dan stroomt het een beetje door maar meteen daarna schuift die steen er weer in. Ik wil niet naar de dokter omdat ik bang ben dat ze dan de galblaas verwijderen.

Lastige situatie is het wel en het is erg onprettig en pijnlijk

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

Ik kan moeilijk 5x per dag bitterzout nemen en nu al weer een reiniging is ook erg belasten voor mijn lichaam.

Alexandra bedankt voor je tips, ik probeer dat natuurlijk ook wel maar misschien snap je dat dit een wat aparte situatie is.

Bij jou stroomt je gal waarschijnlijk nog wel tussendoor. Bij mij blokt er een grote steen en hoopt het op en dat geeft problemen.

Ik ben nog betrekkelijk rustig gezien de situatie waar in ik op het moment zit, ik ben niet op zoek naar een instant oplossing, ik heb het idee dat je dat denkt.

Zo is het niet, Ik heb alleen heel veel pijn en het werkt niet. Ben niet radeloos, niet in paniek maar weet niet hoe dit te doen , misschien komt het qua tekst anders over maar ik ben er rustig onder

Vandaar dus. Maar als iemand een idee heeft hoor ik het graag. Ik wil niet naar de dokter

Ik heb maanden 24/7 met pijn en kolieken gelopen. Het enige dat je kan doen is je vetten flink omhoog gooien en als ik zeg flink, dan bedoel ik ook flink! Ik dronk minimaal 2,5 liter per dag in het begin en een beker slagroom per dag. En dan nog het vette eten erbij.

Je wordt gelukkig steeds duidelijker in je beschrijving, waardoor het "probleem" ook duidelijker wordt. Hiervoor beschreef je steeds dat je niet leeg was en wilde dat het in 1 keer allemaal door zou schieten. Zo werkt het nou eenmaal niet. En wat is er mis met bitterzout blijven nemen? Je lichaam heeft die rust ook nodig.

Iedere ochtend op nuchtere maag een milde mix van 50 ml olijfolie, 2 eigelen en het sap van 1 grapefruit. Doe dit vanaf morgen (want je zal ervoor moeten shoppen :p) twee keer per dag, in de ochtend na het opstaan en voor het slapen gaan. In ieder geval een week doen. Als dat, naast het echt opschroeven van de vetten, opluchting geeft, dan kan je terug naar 1 keer per dag de reiniging.

Als de pijn plotseling verergert of opkomt, langzaam een beker slagroom drinken. Door de pijn heen drinken en zorg dat je in de buurt bent van een wc. Is deze beker niet voldoende, dan nog een beker slagroom drinken. Als het dan nog niet "oplost", dan bitterzout nemen.

Als ik toen had geweten wat ik nu weet, had ik minimaal 1 grote reiniging per week gedaan.

de milde kuur die zou ik toch ook om 12.00 uur kunnen doen als je voor die tijd een uurtje of 4 niet gegeten hebt?

Alexandra bedankt

Ik ga shoppen en er mee bezig :)

Ik ben alleen bang dat ik vit A en D niet goed opneemt als de gal niet goed stroomt.

Daar ben ik een beetje bang voor omdat ik al tekort heb aan A, Nou ja bang, Lastig te omschrijven met woorden maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

vandaar ook dat ik me afvroeg of teveel bitterzout er niet ook nog eens extra voor zorgt dat alle goede dingen wegspoelen. de balans is niet super namenlijk.

ik ga slagroom kopen

De milde reiniging in principe op nuchtere maag, vandaar dat ik zeg in de ochtend, dan ben je gegarandeerd nuchter. En voor het slapen gaan, ik zou me in Elmo's geval niet zo druk maken over wel of niet nuchter zijn, gewoon volgooien die handel!

Elmo, ga je nou niet druk maken over opname en dat soort ongein. Op dit moment zit je lichaam in de overlevingstand en 100% stress, want pijn en ongemak is stress. Natuurlijk is de balans ver te zoeken! Maar als dit zo doorgaat, dan slaat het door naar de alvleesklier en geloof me, daar wordt je nog minder vrolijk van! Richt je nu alleen en primair op de galblaas, daarna op de lever en galblaas en versterk daarna ook de alvleesklier die op dit moment ook grote klappen krijgt. Daarna kan je weer gaan kijken wat je allemaal nodig hebt. Balans, vitaminen, enz. Je er nu mee bezig houden brengt niets, want je lichaam kan er momenteel niets mee, eerst het "trauma" oplossen.

Hoe zit je met je rauwe melk? Ik denk dat het belangrijk is dat je de komende maand geen wakker uur zonder vet zit. Dus minimaal een beker rauwe melk per uur.

Alexandra, heb je nog aan de handleiding gewerkt?

Quote:
Als jij de 88 pagina's door gaat lezen Moestuin, dan schrijf ik in de tussentijd een handleiding

Ik ben alleen maar nieuwsgierig wat jullie eten de week voor een grote reiniging.

de reiniging zelf staat over al duidelijk beschreven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan