I-lady
Als ik niets doe word de druk heel groot en loopt het vast.
Ik heb nooit last van hyperventilatie, niet gehad ook.
Alleen nu als de galblaas te verstopt raakt. Dat is me nu 3x gebeurt en elke reiniging daarna regent het stenen en verdwijnt de hyperventilatie.
Het schuift alleen meteen weer vast daarna.
Alexandra
Ik eet rauwmelkse yoghurt met wat boekweit of teffvlokken.
Verder grasgevoerd vlees, Groente , Kiembrood of zuurdesembrood, Bottenbouillion, bio slagroom etc. weinig fruit, Geen e nummers suiker etc, drink voornamenlijk mineraalwater of sole of kruidenthee.
Behoorlijk wap dus en weinig troep die het lichaam belast in die zin.
Controle willen hebben valt wel mee maar als je lichaam uitvalt door de druk van de galstenen sluipt er wel wat angst in ja dat geef ik meteen toe. Ik laat het ook gweoon op zijn beloop maar je denkt wel eens wat als je lichaam gekke dingen doet die niet gewoon zijn.
Ik weet hoe het werkt qua bitterzout verwijding en vetten die het juist aanduwen.
Bedankt voor de tip van het filmpje, die had ik nog niet bekeken.
We gaan gewoon door zo.
Als ik niets doe word de druk heel groot en loopt het vast.
Ik heb nooit last van hyperventilatie, niet gehad ook.
Alleen nu als de galblaas te verstopt raakt. Dat is me nu 3x gebeurt en elke reiniging daarna regent het stenen en verdwijnt de hyperventilatie.
Het schuift alleen meteen weer vast daarna.
Alexandra
Ik eet rauwmelkse yoghurt met wat boekweit of teffvlokken.
Verder grasgevoerd vlees, Groente , Kiembrood of zuurdesembrood, Bottenbouillion, bio slagroom etc. weinig fruit, Geen e nummers suiker etc, drink voornamenlijk mineraalwater of sole of kruidenthee.
Behoorlijk wap dus en weinig troep die het lichaam belast in die zin.
Controle willen hebben valt wel mee maar als je lichaam uitvalt door de druk van de galstenen sluipt er wel wat angst in ja dat geef ik meteen toe. Ik laat het ook gweoon op zijn beloop maar je denkt wel eens wat als je lichaam gekke dingen doet die niet gewoon zijn.
Ik weet hoe het werkt qua bitterzout verwijding en vetten die het juist aanduwen.
Bedankt voor de tip van het filmpje, die had ik nog niet bekeken.
We gaan gewoon door zo.