Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nu vond ik wel hele rare "stenen" in mijn pot hoor. Niet verteerde paddestoelen van het diner van woensdagavond. En blijkbaar mengen ze ook niet goed in je darmen met de rest van de voeding, want het komt er apart uit.

Bij de eerste lozing vanmorgen ook hele kleine lichte bolletjes, echt helemaal glad. Ik ben me rot aan het denken wat dat van voeding zou kunnen zijn, maar krijg het niet verzonnen. Het lijkt een beetje op quinoa, maar de quinoa die ik eet is in mijn soep tot gort gekookt en in de pan niet meer herkenbaar. Lijkt me dat het dan ook niet weer heel kan worden in de darmen ;)

Verder alweer wat kleine steentjes eruit weten te werken! Nu op naar het laatste glas bitterzout. Ben sinds gisteravond heel licht misselijk. Zo geen zin in dat laatste glas :(

Ik heb altijd wel schilfers in mijn reinigingen zitten. Wat het zijn, geen idee. Ziet er uit als schilfertjes van iets, dus noem ik het schilfers.

Apart? Apart vindt ik dat ik alle paddestoelen er zo weer uit poep :D Daar gaat de "voedingswaarde" :D Maar mondgevoel en smaak is ook erg belangrijk, toch ;)

Glas is binnen, blegh! En ik heb het nog wel op de Poekie-manier gedaan! Straks een beker melk, hopelijk trekt dan die lichte misselijkheid weg.

Haha ja dat vindt ik minder apart,maar dat komt omdat ik zelf ook een aantal dingen er gewoon zo weer uit poep. Kennelijk moeilijk te verteren ofzo?

Ik eet zelden meer dingen die niet te verteren zijn, ik kreeg deze padestoelen kado. En niet zozeer moeilijk te verteren, het is gewoonweg onverteerbaar! Totaal geen voedingswaarde dus voor mij.

Hoi

Veel gelezen de afgelopen week,de soep kwam vrijwel overeen met hoe ik hem maak

moet alleen wat meer vet gebruiken.

Heb nog wel een vraagje over zuivel ik heb heel gevoelige darmen kan ik dan rauwe melk

gebruiken?

Heb al even geinfomeerd maar volgens mij is dat hier in de buurt niet verkrijgbaar

wel boerenlandmelk maar dat is niet helemaal hetzelfde.

Ben er ook achter dat ik wat meer dierlijke vetten moet gebruiken

Ga dat stapje voor stapje veranderen

eens kijken of dat me wat goeds brengt.

Groet Lida

Lida, maak even een eigen voorsteltopic of stel je vragen in de juiste topics. Deze vragen hebben niets te maken met de leverreiniging. Vorige keer heb ik je al naar de handige websites verwezen, dat doe ik dus niet nog een keer :D

sorry ik wil niks fout doen maar ik begrijp de werking denk ik niet helemaal.

een voorsteltopic waar stuur ik dat dan heen??

Groet Lida

Het bitterzout went nooit he Alexandra. Ik heb mijn reiniging wederom uitgesteld. Mijn menstruatie was 6 dagen overtijd! Zo, wat voelde ik me rot zeg. Deze week brak het eindelijk door.

Nou die paddenstoelen hoef je dus niet meer te eten haha. Ik wist niet dat die zo zwaar te verteren waren. Inmiddels nog meer resultaat geboekt?

Ik loos momenteel helder geel gal. Het resultaat daarvan laat zich raden ;)

Maar.... weer voor mijn doen erg weinig geloosd en alles was erg klein! Alles zit onder de 2-3 mm. Behalve dan die paddestoelen :p

Tijdens het typen nog even moeten "rennen". De grootste steen tot nu toe is misschien een halve centimeter. Het gaat weer de goede kant op. Ben benieuwd of ik de volgende keer weer dan hele grote stenen loos, of misschien zelfs wel minder....

Hee Alexandra,

Apart zeg, van die paddestoelen, heb zelf ook de laatste dagen paddestoelen gegeten, dacht: is het seizoen voor en schijnen mineralen in te zitten. Maar als ze onverteerbaar zijn dan heb je er dus niks aan:(:(. Alhoewel ik ze zelf verder niet terug heb gezien;) in ieder geval geen hele stukken ofzo. Maar raar als ik t wel zou verteren en jij niet :s

Normaal zijn dingen verstopt in je ontlasting en moet je het toevallig treffen dat iets aan de buitenkant zit, zodat je t kan zien. Ik heb weleens een steentje in de vaste ontlasting gezien bijvoorbeeld. Daardoor weet ik dat ik continue stenen loos, maar dat gaat te langzaam.

Ik denk dat ik de helft van de paddestoelen ben tegen gekomen. Keurig netjes schoon, in originele staat. Je zou zo zo nog een keer kunnen gebruiken :D het zijn de stukken die ik zo heb doorgeslikt die ik terug vindt. Het lost dus niet op in het maagzuur en wordt niet vermalen in een ander deel van het lichaam.

Hahahahahaha, lekkerder :D Ik kies uit vies of viezer ;) Ik drink het nooit zonder citroensap, maar lekkerder? Nee hoor Liesje, daar doe ik het niet voor. Iets minder vies, dat dan weer wel ;)

Op 2,5 jaar tijd heb ik denk ik 2 kilo bitterzout naar binnen gewerkt. Er komt iedere keer weer even een punt dat je je ertoe moet zetten.

Reiniging nr. 6 moest vandaag vanwege heftige pijn, kon al twee dagen m'n schouder/rug bijna niet bewegen en 's nachts was het helemaal erg.

Ik denk dat de steen verschoven is, zo voelt het, maar de pijn is i.i.g. bijna helemaal weg. De oogst is heel weinig, heb de lever ook niet echt gevoeld, maar 1 of 2 keer.

Ik moest even denken aan Elmo, al een week niets gehoord :?:

Terwijl de meeste mensen nu aan het kerstmaal zitten of gaan, heb ik besloten mezelf te trakteren op een leverreiniging. Het is een tijd geleden, maar ik voel mijn galblaas al een tijdje zeuren en bovendien heb ik de afgelopen week na 4 maanden weer eens een keer foute dingen gegeten. Dat ik daar trek in had, is geen goed teken. Nu heb ik dus twee signalen dat het tijd is voor een reinging. Aangezien ik nu twee volle dagen écht vrij kan zijn, ben ik er maar aan begonnen. Lijkt me een prachtig kerstcadeautje aan mezelf :D

Bitterzout werkt bij mij altijd nogal traag, dus om 13.30 uur is de eerste lading er al in gegaan. In het begin weer veel pijn in mijn maag (ondanks de capsules!), maar nu zit de derde lading erin (ik voel nu eindelijk een beetje rommelen) en heb ik nergens meer last van.

Ben heel benieuwd in ieder geval. Zo'n lange aanloop bevalt me stiekem beter. Dan zijn mijn darmen tenminste wat leger als ik aan de mix begin.

En dat is nu echt de weg naar gezondheid nemen! Super dat je jezelf dit kado doet Pinklady! Ik hoop dat de maagpijn niet meer terugkomt! Zou het een teken kunnen zijn van een flink maagzuurtekort?

Heel veel succes!

Elmo, hoe gaat t met je? Ben je nog op t forum?

Wat goed Pinklady. Reinigen in deze contemplaire periode lijkt me zeker een mooi cadeau aan jezelf. Have a happy flush!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan