Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dank jullie wel!

Alexandra,

Ik heb normaal geen last van maagzuur: ik kan alle échte voeding eten zonder last. Eieren, vlees, vet, en alles zonder koolhydraten erbij. Deze week heb ik wel last van maagzuur, maar ik heb ook twee keer foute dingen gegeten. Suiker of andere troep doet mijn maag (en ook darmen!) dus wel opspelen. Vraag me in ieder geval niet wat dat is met het bitterzout. Het lijkt soms wel of het niet goed gaat als er nog iets van voeding in mijn maag zit. Ik zou het wel willen weten eigenlijk, maar ik heb het nog niet ontdekt.

Sinds een jaar ofzo is mijn maag absoluut leeg als ik de reiniging doe, aangezien ik om 19.00 uur de avond ervoor t laatste wel gedronken en gegeten heb. En dan om 18.00 uur komt het eerste glas bitterzout. Drinken doe ik tussendoor ook niet, dus alleen maar maagzuur daarbinnen :D Maar ik kan ook goed eerst eten en daarna vol aan het bitterzout gaan, nergens last van. Dat doe ik niet bij een leverreiniging, maar deed het wel bij koliekaanvallen.

Ik denk dat je maagzuur nog wel aan de mindere kant is, anders speelt het niet gelijk op bij suiker en andere troep lijkt mij. De troep laat je zwakke plekken zien is mijn idee.

Ja, zou kunnen. Voorheen was het omgekeerd. Zonder suiker verteerde ik niets. Eieren, vlees, vet, ik kon helemaal niets eten zonder er last van te krijgen. Alleen brood en suiker gingen goed. Nu lijkt het dus omgekeerd. Mij best, troep wil ik er toch niet meer in (ook al ben ik dus wel bezweken deze week :( ). Maar, never mind, met frisse moed begin ik opnieuw.

Op de dag zelf niet meer eten, zou ik ook wel een keer kunnen doen. Moet ik wel écht niets te doen hebben, want anders krijg ik 's ochtends maagpijn van de honger. Ik kan elke maaltijd overslaan, zonder honger te krijgen, maar als ik mijn ontbijt oversla, word ik heel beroerd.

Wauw, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Inmiddels ben ik plat op de bank beland, want ik ben zó duizelig. Heb net een paar slokken sole tussendoor genomen, maar het helpt niet echt. Interessant wat er allemaal voor nieuws kan gebeuren tijdens zo'n reiniging.

Ik heb ook nooit afspraken op de dag van de reiniging. Maar wordt ook niet meer wakker met honger en vast normaal gesproken tot een uurtje of 12 of langer. Dus dan is doortrekken niet zo heel moeilijk.

Ervaarde je opeens stress voordat je duizelig werd? Dat is wel de manier, nieuwsgierig zijn naar de nieuwe dingen ;) Ik hoop dat je je snel weer goed voelt!

Nee, die stress niet zo. Ik blijf wat wiebelig op mijn benen en ben vooral heel erg moe. Nu komt dat vermoedelijk doordat mijn ritme verschoven is. Ik ben sinds 5 weken van 4 - 20 uur op, dus dan is het nu eigenlijk al laat. Heb heel erg de neiging om nu de mix te nemen en te gaan slapen, maar dan weet ik zeker dat ik er waarschijnlijk snel een keer uit moet. Hoewel ik om 13.30 uur begonnen ben met bitterzout en een extra portie heb genomen, ben ik nog niets kwijt. Had gehoopt dat op tijd beginnen zou helpen. In plaats daarvan heb ik een hele pijnlijke buik, dus er gebeurt wel e.e.a.

Een uur met mijn moeder aan de telefoon gezeten, dus ik lees t nu pas. Ik hoop dat je ondertussen al het 1 en ander hebt kunnen lozen. Ik zou als ik jou was toch een klysmasetje kopen. Niet zozeer om een volledige spoeling te doen, maar wel om de boel los te maken. Ondanks het geklooi werkte het wel, ik hield niets binnen, want alles kwam er steeds met een noodgang uit. Wie weet bij jou ook!

Wat mij ook helpt, ik heb het niet meer in huis, is een zetpil zitten. Gegarandeerd binnen een minuut aan de diaree! Dus ik zou zelf ook niet zo bang zijn voor de schadelijke middelen ;)

Vooralsnog is het geen cadeautje aan mezelf. Ben vannacht goed misselijk geweest en heb best even wakker gelegen.

Wat ik heb geslapen, heb ik vervelende nachtmerries gehad. Ben voor m'n gevoel echt wel 8 keer wakker geweest. Ik hoop dan maar op een goede lozing en een goed resultaat, want voor het proces had ik het niet hoeven doen.

Je hebt twee soorten manieren van zuiveren, de fysieke zuivering, puur lichamelijk, en het psychische, emotionele. En vannacht heb je volgens mij vooral het laatste gedaan. Het voelt misschien niet fijn, maar er ligt allerlei rommel opgeslagen in de lever en echt alles moet eruit om een gezondorgaan te komen.

Ik heb een nacht beneden doorgebracht, vol woede. Totdat ergens in de vroege ochtend uberhaupt het kwartje viel dat ik boos was (had dat dus eerst niet eens door!) en daarna de link legde met de zuivering, het emotionele stuk.

Ik denk dat er nu bij jou ook onbewuste dingen gezuiverd/losgelaten/vrijgegeven worden. Net als met de rest, beter eruit dan erin!

Uiteraard hoop ik daat er ook een flinke fysieke oogst is!

Het fysieke resultaat is niet slecht te noemen. Het duurt even voordat het bitterzout bij mij z'n werk doet (gisteren om 13.30 uur begonnen, vannacht om 04.00 uur de eerst lozing), maar dan gaat het ook best aardig. Heb al wel wat platte steentjes van een halve centimeter voorbij zien komen.

Die emotionele reiniging zou wel kunnen, ja. Ik zit vandaag niet bepaald op de top van mijn vrolijkheid om het maar even zo uit te drukken. Het geeft niet, vandaag kan het er gewoon zijn.

Ben benieuwd wat er allemaal nog komt. Meestal gaat het door tot een uur of 13 - 14 en dan is het klaar. Nog een paar uurtjes te gaan dus.

Je hebt gewoon een complete reiniging te pakken, op alle gebieden! Een geweldig kado dus! Kan me voorstellen dat het zo op dit moment niet voelt, zeker als die burning ass erbij komt, maar beter eruit dan erin!!!!! En vandaag lekker aan mutsen, met een dekentje op de bank, top 2000 aan. Heerlijk! Bijna jammer dat ik naar familie moet vandaag ;)

Heb op zich redelijk veel steentjes geloosd, dus mag niet klagen. Ben wel heel moe en heb het heel koud, dus lig lekker op de bank met 8 kilo (ofzo, geen idee wat het beest weegt: de obesitaspoes iig) kat op me. Daarstraks ben ik ook weer aan mijn gebruikelijke leverreinigingsmaal gegaan: gebakken eieren met veel vet, pesto, mayonaise en groente. Hoewel ik daarstraks heel vol zat, heb ik nu anderhalf uur later alweer honger. Gelukkig staat er curry met kokoscrème, kokosmelk, kokosolie en ghee op het vuur voor straks. Er is dus in ieder geval duidelijk wat gebeurd! Hoe slecht ik me vannacht ook heb gevoeld, mijn lijf is duidelijk bezig reserves aan te vullen (honger) en hard bezig met opruimen (koud en moe). Al met al vind ik het toch wel een kerstcadeautje :)

Fijn! interessant je verslag te lezen. En het werkt aanstekelijk: krijg er ook zin in!

Fijn dat de oogst goed is en je alweer aan de beterende hand bent. Ik denk dat dat eigenlijk de belangrijkste boodschap is voor mensen die angstig zijn voor de reiniging. Het kunnen taaie uren zijn, psychisch en/of lichamelijk, maar het zijn "maar" uren. Voordat je het weet ben je er alweer klaar mee en ben je er doorheen. Is even lastig en vervelend op het moment zelf, maar het gaat over.

Fijn Pinklady! En die trouwe Fikkie heeft je even een handje geholpen door wat extra druk op lever&galblaas te zetten met al dat gewicht ;-)

Ik doe geen reiniging zoals die hier beschreven wordt maar ben wel lever en nieren aan het reinigen met kruiden. Bij mij komt er vooral emotioneel veel los. Dat wakker liggen en je echt niet fijn voelen klinkt erg bekend. Heb ook een enorme woede aanval gehad waarbij ik wat dingen kort en klein geslagen heb... 8O mijn man heeft het met lede ogen aangezien en me maar even uit laten razen. Ben even gestopt met de druppels om te reinigen en ga het nu na de kerst weer oppakken want vakantie en even tijd voor mezelf :-)

Ik heb het idee dat druppels, kruiden en in het begin vooral ook voeding, zaken zijn die ondersteunen, maar wil je echt met de lever en galblaas aan de gang gaan, dan is volgens mij de enige manier de reiniging van Morritz Zeker als je ook stenen kwijt wilt. In een (veel) later tijdsstip kan je ook de andere middelen gebruiken om daadwerkelijk de boel te reinigen, maar de meesten zitten zo verstopt, daar is gewoon even een botte bijl voor nodig.

Fijn dat je emotioneel opruimt Kamama, maar juist dat lichamelijk opruimen is zo belangrijk en een zeer ondergeschoven kindje in deze maatschappij!

Ik ben vandaag pas weer serieus begonnen met de druppels dus zal de komende weken merken of ik ook fysiek iets loos. Toen ik het twee weken terug nam voelde het na de nacht alsof er een baksteen uit mijn buik was gehaald. Ik merk sowieso de laatste tijd het effect van wapf eten. 3 x op een dag ontlasting wordt eerder regel dan uitzondering!

Alexandra, ik ben het helemaal met je eens, maar ik kan de reiniging van Moritz niet doen ivm borstvoeding. Dat is te heftig. Dus ik doe het op deze manier. Ik en mijn kindje zijn er nog niet aan toe om te stoppen. Het is te mooi en te innig :-) op deze manier kan ik toch stappen zetten!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan