Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Heb je een reiniging gedaan Alexandra?

Ik ben weer veel stenen kwijt. Ongeveer 200 grote en kleine.

Als ik wakker wordt kan ik niet een paar uur later een reiniging gedaan hebben Edwin ;) Maar zaterdag staat tie op de planning, past beter met mijn afspraken.

Fijn dat jij alweer een heleboel kwijt bent!

Edit, het kan zaterdag helemaal niet, ik zit te wachten op het doorbreken van mijn menstruatie, dus dat ik zaterdag nog niet voorbij. En de vorige keer is die combi me niet goed bevallen. Wordt een andere keer dat ik ga reinigingen!

Je zou misschien mee doen, maar dat had ik dan waarschijnlijk verkeerd begrepen :-)

Een vraag:

Ik kan me herinneren dat in het boek van Andreas Moritz staat dat er gemiddeld tussen de 8 en 10 reinigingen nodig zijn om alle stenen kwijt te raken. Is dat niet wat te optimistisch?

Jij bent de tel inmiddels kwijt. Ik heb nu 7 reinigingen gedaan en het einde lijkt nog niet in zicht. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer anderen die het gemiddelde ruim overschrijden. Natuurlijk is die 8-10 een gemiddelde, maar het is denk ik ook niet zo dat een gemiddeld persoon deze reinigingen doet. Dat zijn meestal mensen die al jaren op zoek zijn naar een oorzaak en oplossing van lichamelijke klachten. En juist bij die personen zijn denk ik een groot aantal reinigingen nodig. Meer dan 10. Ligt het ware gemiddelde dan niet hoger dan 8 tot 10 reinigingen?

Waarschijnlijk wel. Tanja en Alexandra zijn al veel verder, dus die schroeven het gemiddelde hier flink op :) Ik denk ook niet dat iedereen schoon is na 10 reinigingen. Jarenlange vergiftiging is niet in 10 reinigingen opgelost, hoe goed het zelfreinigend vermogen van je lijf ook is.

Ik heb geen idee hoe ver ik ben. Stuk of 6, denk ik? Dat ik nog niet schoon ben, weet ik, maar of ik verder ga, weet ik nog niet zeker. Niet als het bitterzout slecht valt.

Mooie oogst, Edwin!

Ik vind het wel een tikkie zuur dat het zo lang duurt voor ik 'schoon' ben, de 10 al lang gepasseerd idd. Ik had niet eens klachten!, tenminste (nog) niet merkbaar. Misschien als er in het boek zou staan dat er mensen zijn die er 20+ nodig hebben, je er niet aan begint ha ha ha . Dit weekeinde ben ik weer van de partij, jammer dat je niet meedoet Alexandra.

Wat een toestand Pinklady, beter eerst aan de darmen werken lijkt me verstandig. Misschien kun je wel kummel verdragen? dit is in principe een ondersteunend kruid voor de darmen.

Ik had dan vandaag begonnen Edwin. Maar eerst maar braaf de menstruatie cyclus doen.

Ik had dus wel volop klachten, maar als je dan kijkt naar de Co van de Poekies, die had 10 keer nodig voor een eerste oogst en Lia heeft nog helemaal niets geoogst. Aan stenen dan. Terwijl de verwachting is dat er toch echt wel wat zit.

Ik weet niet waar Morritz zijn wijsheden vandaan gehaald heeft, ik denk van heel gelukkige mensen. Maar ik ben er straks echt wel echt vanaf!!! Want ik eet geen stenenmakend voedsel meer, dus heb ik geen onderhoudsdosis meer nodig van 2 keer per jaar. Of ben ik nu te positief... Ach, we zien het wel. Eerst gewoon maar braaf verder met zuiveren!

Balen Pinklady. Misschien toch wat sparen voor die darmspoelingen? Ik heb dat ook laten doen, en er kwam best wat vrij. Denk dat het wel zin heeft op zich.

@Tanja: ik begrijp ook niet waarom jij nog niet schoon bent Tanja. Jij hebt heel veel energie, dat las ik tenminste ergens. En je eet gezond. Snap niet dat jij nog steeds moet reinigen.

Van Alexandra snap ik het al helemaal niet. Jij bent constant aan het ontgiften :-D Snap niet dat je lichaam nog plaats heeft voor die stenen.

Ik vind het heel mooi die reinigingen, maar als het betekent dat ik 6 jaar bezig ben zal ik ze toch gaan onderbreken. Ik wil over een paar jaar wel graag gezinsuitbreiding. En niet om iemand te beledigen, maar ik vind mezelf over 6 jaar te oud om zwanger te worden (ik ben dan bijna 36). Ik zie het belang in van schoon zijn voor je aan een zwangerschap begint, maar als ik na 30 reinigingen nog in de weer ben zal ik toch keuzes moeten maken.

Minimaal 1 per maand San en als je haast hebt of last, dan vaker. Zit je zo aan de 30 hoor ;) Maar jij bent nu op andere manieren al bezig met ontgiften, voor mij was de reiniging nummer 1. En ik ontgift verder alleen op de voeding, ik doe niets anders gebruiken, misschien dat dat scheelt? Het eerste jaar ontgifte ik dagelijks, nu zie ik dat niet meer dagelijks terug in mijn ontlasting. Net op het moment dat ik me dan daarover "zorgen" ga maken zie ik weer leuke kleurtjes, dus ik loos nog steeds regelmatig het 1 en ander.

Ik zou ook ook stoppen als ik zwanger zou willen worden en verder gaan met de voeding. Ook geen andere ontgiftende dingen eten/nemen dan, behalve dus de rauwe melk en vetten. Maar ja, grote kans dat ik me daar niet meer mee bezig ga houden. Over een aantal maanden wordt ik 39 en ik heb geen partner. Dus heb ik alle tijd om met mijn lichaam aan de slag te zijn :D

Mijn WAPF-voeding vormt voor mij een voortdurende, dagelijkse L&G-reiniging. Ook ik ben er nog steeds niet. De laatste 3 weken heb ik DAGELIJKS zwarte, zure en zeer stinkende ontlasting!

Mike

Ik heb net voor het eerst de milde reiniging gedaan, als voorbereiding op de grote zaterdag.

San, klopt, ik voel me goed en heb meer dan genoeg energie. Ik ben geen reclame voor de grote reiniging :D

Hoewel ik me na een reiniging altijd wel supergoed voel.

Die zwarte, zure stinkende ontlasting heb ik dus niet, misschien dat ik er daarom wat langer over doe?

Zwart stinkende ontlasting heb ik ook nooit. Zuur weleens, maar ook niet vaak. Buiten de reinigingen om. Ik denk dat je lijf weet wat er wanneer uit gegooid kan worden als je het de mogelijkheden geeft. Een continue proces dat ik ondersteun met grote en af en toe milde reingingen.

Mike.

Ik hoor je altijd over zwarte of groene/gele zooi, maar kun je ook wel eens stenen herkennen?

Ik vind dit wel een groot verschil van ontgiften en grote L&G reiniging.

Dit laatste is namelijk specifiek voor de kanalen vrij maken toch.

Ik weet dat er stenen kunnen zitten in mijn ontlasting, omdat ik die heb zien zitten. Bij onverwachtste diaree komen er ook weleens steentjes en/of schilfers mee. Maar nooit zoveel als met de L&G reiniging.

Bitterzout zet je kanalen open, waardoor stenen er makkelijker doorheen kunnen. De reiniging zelf gooit de stenen uit je lever en galblaas die kanalen in.

Ja daarom vraag ik dat aan mike, ik zou denken dat als je de lever schoon wil maken moet dat toch echt met de L&G reiniging.

Als je het geluk al hebt dat er wat stenen met gewoon goed vet eten vrij komen gaat dat veeeel te traag.

Ik heb vorig jaar 1 week lang pik zwarte ontlasting geloosd toen zat ik in Italie (vakantie). De week er voor was ik erg ziek met koorts en ging ik wel 10 keer per dag naar de wc het leek toen wel alsof ik in de fik stond, brandende ontlasting niet normaal.

Dat was gewoon Super ontgiften.

Wil je je lever schoonmaken, dan moet je in beginsel heel goed eten! En wat is traag? Als mijn lever niet zo beschadigd zou zijn door het verleden zou ik misschien ook al gestopt zijn met de reinigingen. Maar zolang ik het af en toe nog voel ga ik door. En nu is het een sport om door te gaan totdat ik geen steen of schilfer meer zie :D En daarna zal ik ook vertrouwen op alleen de voeding. En ga ik er ook vanuit dat ik geen nieuwe meer aanmaak.

De meesten van ons zijn zo gigantisch verstopt dat er niets anders meer opzit dan de grote reinigingen. Gelukkig dat die bestaat. Maar ik ben nog blijer met de ouders hier op het forum die hun kinderen borstvoeding geven en wapf-opvoeden. Want die kinderen zullen zelf weten hoe een steentje op te lossen en vervolgens op een compleet natuurlijke manier eruit te werken.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zoal 'eten' op zo een dag als een lever reiniging? Ga het binnenkort proberen in combinatie met eerste keer zo een klysma, ziet er wel ingewikkeld uit.. :lol:

Sunsr, ik eet niks op de dag zelf, drink alleen water met appelazijn en een kopje thee 's ochtends. Voorheen een appel en/of rijst met groenten, maar niks bevalt me beter.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan