Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@moestuin; dat zijn toch maar weer mooi 15 stenen minder moet je maar denken! Of ben je er inmiddels meer kwijt?

Ik heb ergens gelezen dat het oliemengsel 20 minuten nodig heeft om zijn werk te doen. Langer stil blijven liggen is ideaal, maar hoeft niet. Je kleintje is dus net lang genoeg stil gebleven :)

Ik ben hier nog volop bezig met lozen; ik schrijf deze post in etappes haha.

Heb het hele ritueel gelukkig weer zonder ongemakken doorlopen; geen honger gehad tijdens het vasten, vond het bitterzout weer een soort van zoet smaken (hoe kan dat toch steeds?), ontlasting kwam mooi op gang en ik heb heerlijk en non-stop van 22 tot 6 geslapen.

Ik heb inmiddels zo'n 50 kleine gele en groene steentjes geloosd, met de grootte van een erwt of kleiner. Daarnaast zo'n 10 grotere, zowel geel als groen, waarvan 3 grote (grootste 12 mm).

Nou An, daar teken ik voor dat het bij mij zo verloopt vandaag en morgen, goede oogst ook, goed bezig!!

Ik moet weleens na 10 minuten al heel snel op de pot gaan zitten en kan daarom ook niet 20 minuten blijven liggen. Er wordt inderdaad gesteld dat het geen probleem is om na 20 minuten weer in beweging te komen. Ideaal is als je gelijk gaat slapen. Maar huilende kinderen willen maar 1 ding, en dat is hun mama! Goed op gereageerd, anders geeft het weer stress ;)

Mijn ervaring is dat het geen effect heeft op het resultaat, dat is bij mij altijd veel :p

Lekker bezig An! Ik wens jou ook een fijne en succesvolle reiniging toe Tanja!

Uiteindelijk dus iets van 25 steentjes geloosd. Prima resultaat. Ik was wel misselijk dit keer s nachts. De andere keren had ik daar geen last van.

Fijn om te weten dat je het nooit alleen doet en er medekandidaten zijn, An. Jij ook succes vannacht Tanja.

Zojuist de beschreven lever reining gedaan vanmorgen. Aantal keer flink van naar de wc geweest maar zag geen stenen of dergelijke. Alleen een boel omtslastimg vuil. Had toch wel op wat stenen gehoopt (te zien). Maar helaas.. Heb nu best wel een aparte steek linkerkant onderin buik, heup/been gedeelte.

Welke reiniging heb je gedaan Sunshinerivier? Er zijn er namelijk 2 in omloop ;) En eigenlijk geeft er maar eentje stenen die loskomen.

Oh, hmm misschien toch de milde gepakt denk ik. Op pagina 1 van deze topic: De ei/limoen mengsel. Nog geen klysma gedaan.. Wil ik morgen voor de eerste keer uitproberen

Sunshinerivier,

Een klysma hoeft alleen als de boel echt niet wil doorstromen en er wat achter blijft dat vervelend blijft doen. En zo te zien stroomt het bij jou al goed door op alleen het ei/limoen of citroen mengsel. Maar het is ook heel handig om ontlastingsvuil kwijt te raken, en sommige raken de eerste keer ook niks kwijt op de grote twee daagse reiniging.

Van mij ook succes Tanja.

Met zoveel aanmoedigingen moet het wel een succes worden, dankjullie!

Ik heb vandaag niets gegeten en een zeer actieve dag gehad (huishouden, schaatsen met de kinderen en net weer een berg strijk weggewerkt) nergens last van. Had gisteren extra veel eten gemaakt, zodat ik niet achter de pannen hoefde voor de kinderen, dat was een goed idee, want van koken krijg ik wel trek.

Ik ben niet alleen bezig trouwens, want manlief heeft zich ook weer aangesloten en moeders doet ook altijd mee, zij is nu (+/-20.00) alweer stenen kwijt, doet ze altijd zonder de mix te drinken al. Zeker meer yang dan ik.

20.000????? Of 2000? Ik kan ook zo lekker los gaan op alleen al t bitterzout. Ik wens jullie alledrie heel veel succes dan maar!!!! Moeders woont toch niet bij jullie? *denkt aan een wc-tekort...*

20.00 als in acht uur, voor de volledigheid dacht ik de tijd er bij te zetten voor mensen die dit pas achteraf lezen, hoeveel heb ik niet gevraagd. Nee moeder woont lekker in haar eigen huis (met 2 w.c.'s) gelukkig!

Wederom een succesvolle reiniging, gisteravond keurig leeggelopen, veel gruis vannacht en vanochtend een pot vol stenen, ook wat grotere (de tikkels waren ook weer van de partij). Redelijk geslapen echter 2 keer door mij jongste wakker gemaakt en kon daarna moeilijk inslapen. Vanochtend een beetje slappe benen, maar nu na glas kefir knap ik alweer op. Moeder ook een goede oogst en mijn partner tot nu toe alleen gruis van wat ik heb begrepen. Mix en bitterzout ging moeiteloos, niks misselijk geweest, dus vanavond weer vroeg naar bed en dan ben ik morgen weer als nieuw. Ik drink bijna traditiegetrouw alleen kefir vandaag en misschien verleng ik dat nog wat.

Wauw! Goed bezig jullie allemaal! Ook alleen gruis kan zorgen voor serieuze verstoppingen, dus gelukkig is dat er ook uit! In mijn beleving is gruis nog erger dan stenen. Kijk maar eens naar een dam gemaakt door stenen. Het is het kleinste spul dat maakt dat het water niet meer door kan stromen. De grote stenen laten gaten over waardoor er nog wel doorstroming kan zijn.

Gaaf is dat he, dat je ze hoort vallen in de pot!

Dat gruis is inderdaad erger en het komt vaker voor dan stenen. Het zijn stenen in wording die voor een vertragende en verstoppende 'modderstroom' zorgen. Zie ook:

https://www.fatsforum.nl/topic/trage-galstroom

Zoals eerder beschreven ben ik nu al een week of 4 DAGELIJKS pikzwart 'slijk' aan het lozen, ook vanochtend nog. Bedenk dat hier ook zware metalen in kunnen zitten, die nu eindelijk je systeem na lange aanwezigheid aan het verlaten zijn!

Mike

Ik hoor niks vallen in de pot Alexandra, dat kan ook liggen aan het type w.c., maar heb van die stenen met een bruin hard laagje en groen aan de binnenkant en verwijs hiermee naar de snoepjes tikkels die me hieraan deden denken. :D

O... Ik hoor soms opeens iets hards in het vergiet vallen, en dat was mijn associatie. Het waren ook de grootste stenen die dat doen ;)

Allemaal weer goed aan de reiniging dus, mooi zo!

Ik heb een vraag over de milde reiniging. Ik merk dat ik na inname wat last krijg van maagzuur (ik gebruik 2 citroenen, 2 dooiers en olijfolie). Dat zou toch juist niet zo moeten zijn, omdat citroenen helpen maagzuur aan te maken? Ik neem het drankje op de nuchtere maag, en eet daarna uren niks, het kan niet aan een ander voedingsmiddel liggen. Weet iemand hoe dit kan?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan