Hoi Mike,
interessant artikel. Helemaal mee eens.
Wat ik zo vreemd vind bij mezelf is, dat ik dus moeilijk loslaat, ik zweet ook bijna nooit. Alleen wat op mijn bovenlip. Ik hoef dus ook nooit deo te gebruiken.
Ook als ik saunaatje pak, dan duurt het zeker 3 rondes in de sauna voordat ik ga zweten, mijn hoofd voelt alsof het ontploft, omdat er zoveel warmte zichopkropt, maar er niet uitkomt.
Ik weet ook dat loslaten niet mijn sterktste punt is. Ik wil graag gelijk hebben... achja.. typisch yin zullen we maar zeggen.
Maar wat ik dus zo vreemd vind, is dat ik niet kauwelijk ben, geen gezondheidsklachten heb en laatst die bijnieruitputtingsvragenlijst heb gedaan, waar uitkwam dat ik geen bijnieruitputting heb.
Ik heb dus geen klachten, waarom ben ik hier beland dan? Omdat mijn vriendin 2 jaar geleden is overleden aan kanker op 33 jarige leeftijd. Toen ben ik me daar in gaan verdiepen en kwam bij jullie uit. Dat sprak me aan en ben ik wapf gaan eten. Eerst een beetje en nu bijna helemaal.
Maar goed, soms vraag ik me af, of er wel iets te ontgiften valt bij mij.... Ik ga stug door en kom er vanzelf wel achter!