Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik zat laatst flink verstopt en dan krijg ik altijd flinke pijn in mijn rechterheup (ik denk dat er dan ook een steen vastzit) ik heb toen om de paar uur bitterzout genomen, de laatste vlak voor ik ging slapen. Ik heb toen een erg slechte nacht gehad (bijna de hele nacht wakker gelegen) maar het smorgens moest ik gelijk naar de wc met pik zwarte ontlasting en dit heeft toen dagen aan gehouden, en de pijn was weg. Ik heb dit nu al een paar x gedaan en help me hier goed mee.

Hoi San, ik heb nu 2 reinigingen gedaan en dat is me reuze meegevallen. Er is toen alleen wat gruis meegekomen dus ik hoop de volgende x op meer.Ik heb toen ook heerlijk door geslapen maar dat was nu niet het geval.

Hoe is het eigenlijk met jouw borsten, heb je het filmpje van de massages toen nog bekeken ?

Oh ja, jij had inderdaad al gereinigd. Mijn geheugen is niet altijd even goed soms ;-) Bij mijn reinigingen komt er ook nog niet heel veel los, maar alles wat er uit gaat is mooi meegenomen. Ik zit nu ook aan de lever & galthee, en doe meerdere keren per week de milde reiniging, allemaal ter voorbereiding.

Ja die heb ik gekeken, het is me toen ontschoten te reageren! Ik heb sowieso nog info voor je. Heb ooit biofotonentherapie gedaan, en navraag gedaan bij deze therapeut over wat de oorzaak kan zijn van borstcystes. Zij gaf aan dat dit een probleem kan zijn met de doorbloeding en/of de galblaas. We moeten dus goed door blijven reinigen, en geen strakke bh's dragen. Al vind ik dat wel moeilijk, als ik de deur uitga draag ik toch het liefst een bh. Ga wel kijken of ik de beugels er uit kan krijgen. Momenteel heb ik zelf weinig pijn aan de cystes, en heb het idee dat ze iets minder dik zijn. Maar ze zitten er nog wel. Hoe gaat het bij jou?

Ik heb ook eens ergens gelezen dat metalen beugels straling opvangen uit de lucht, het zouden een soort antennes zijn. Als je dan beugels zou willen dragen zouden plastic beugels beter zijn. Bij de hema kun je ook best redelijke bhs kopen zonder beugels.

Zoiets las ik ook eens, goed dat je me er aan herinnert. Op zich heb ik niet direct beugels nodig met mijn maat, alleen kom je dan aan niet voorgevormde bh's. En als ik iets lelijk vind bij mezelf, zijn het zulke bh's. De Hema kent trouwens mijn omvang niet. Te klein denk ik.

Ik ga straks ook weer aan de reiniging!

Ik heb gisteren ge-melkvast en vandaag alleen nog maar groentesap op, uit mijn sapcentrifuge.

Ik hoop dat ik zo mijn darmen ook al een beetje heb voorbereid. Echter, als ik op niet vast voedsel overga heb ik meestal helemaal geen ontlastging meer...

Ik ben benieuwd wat mijn oogst is morgen, dit is mijn derde reiniging. Bij mijn eerste had ik wat kleine steentjes. De vorige iest van 100 en 1 van 1 cm! daar was ik heel trots op. Mijn steentjes zijn allemaal gifgroen en sommige geel.

Ik ontgiftig volgens mij heel moeilijk. Doe al 3 weken h2o2 kuur. Zit nu op 14 druppels. Ik voel dat dit langzaam de max is voor mijn lijf. Als ik het inneem lijkt het alsof mijn lijf "stilvalt". Heel gek, ik kan het niet anders omschrijven alsof de energie stopt (ja ik kan nog wel alles, lopen ademen enzo, maar alleen de energie) Ik wordt kots en kots misselijk. Na een half uur is dit weg. Maar ik doe er geen poepje meer om hoor!

Ontgif gewoon moeilijk denk ik.

Bitterzout reageer ik wel goed op. vooral als ik in beweging blijf, dan komt het er meteen uit!

Succes allemaal met de nieuwjaarsreinigingen!

Ik doe met je mee moestuin! Dit wordt mijn vierde reiniging. Mijn eerste reiniging leverde zo'n 300 gele steentjes op, de tweede zo'n 20 groene. De laatste reiniging 'maar' 2 kleintjes. Daar waar de eerste 2 reinigingen erg makkelijk verliepen (geen klachten, heerlijk slapen etc) ben ik de laatste reiniging tot mijn eerste ontlasting in de ochtend misselijk geweest. Ik ben benieuwd wat het deze keer wordt. Ik ben er iig klaar voor!

Quote:
Ik ontgiftig volgens mij heel moeilijk. Doe al 3 weken h2o2 kuur. Zit nu op 14 druppels. Ik voel dat dit langzaam de max is voor mijn lijf. Als ik het inneem lijkt het alsof mijn lijf "stilvalt". Heel gek, ik kan het niet anders omschrijven alsof de energie stopt (ja ik kan nog wel alles, lopen ademen enzo, maar alleen de energie) Ik wordt kots en kots misselijk. Na een half uur is dit weg. Maar ik doe er geen poepje meer om hoor!

Ontgif gewoon moeilijk denk ik.

Heb je mijn artikel over vasthouden tegenover loslaten al gelezen?

https://www.fatsforum.nl/topic/we-zijn-te-yin

Niet verwonderlijk dat vrouwen, die uit zichzelf al yin zijn, hier beduidend vaker last van hebben dan mannen...

Mike

Quote:
Bij de hema kun je ook best redelijke bhs kopen zonder beugels.

Quote:
De Hema kent trouwens mijn omvang niet. Te klein denk ik.

Ik heb ook wel eens bij de h-ema gekeken voor leuke bh's zonder beugels die ik pas. En ik kon niks vinden of het zag er echt niet uit of je hebt een sport bh.

Maar de h-ema heeft juist wel leuke bh's in kleine maten. Je moet dan alleen wel op de kindergedeelte kijken en er zitten er ook tussen zonder beugels (ook met) die voorgevormd zijn die niet kinderachtig zijn.

Ik zal eens kijken binnenkort, bedankt voor de tip! Alleen denk ik dat dat cup a zal betreffen, volgens mij al eens tussen gekeken. Mijn omvang is 70, maar de cup ligt iets hoger in het alfabet :-)

Ik kon niet helemaal zeker op maken uit de tekst wat er nu te klein was of dat het op de een of andere manier gewoon te niet goed paste. Dat heb ik tegenwoordig ook wel.

Maar die bh's waar ik het over had zijn inderdaad allemaal a.

Ok, dan hoef ik niet te kijken. Ik las ook dat iemand heel blij was met de Belvia bh, maar die heeft weer geen vorm. Het is wat, als vrouw zijnde ;-)

Die BH ziet er wel ok uit. Draag je dat zelf ook? Alleen ben ik altijd bang dat het zichtbaar is wanneer ik het koud krijg, als er geen vulling in zit.

Ja als ik de deur uit ga draag ik ook liever een bh. Ik heb ongeveer 1 mnd helemaal geen pijn gehad en deze maand was het er weer. Ik heb wel de adrenal en het schildklier hormoon iets afgebouwd en volgens mij heeft dit er ook mee te maken. Doorbloeding heeft toch ook weer met de schildklier te maken want heb het ook weer iets kouder nu.

Die vrouw van de thermografie gooit het op het eten, melk en granen en suiker. Ik moet volgende week vrijdag weer voor een borst thermografie, de 3 mnd zijn om. Als de uitslag "goed" of te wel hetzelfde als de vorige x is ben ik er klaar mee.

Ik draag liever niks, maar meestal hemdjes, is een kwestie van wennen is mijn ervaring. Ligt er aan wat je er over aan trekt San, in de winter zie je bij truien niet veel, in de zomer heb ik het niet vaak koud, zo wel dan is dat maar jammer, iedereen heeft toch tepels?

Hoi Mike,

interessant artikel. Helemaal mee eens.

Wat ik zo vreemd vind bij mezelf is, dat ik dus moeilijk loslaat, ik zweet ook bijna nooit. Alleen wat op mijn bovenlip. Ik hoef dus ook nooit deo te gebruiken.

Ook als ik saunaatje pak, dan duurt het zeker 3 rondes in de sauna voordat ik ga zweten, mijn hoofd voelt alsof het ontploft, omdat er zoveel warmte zichopkropt, maar er niet uitkomt.

Ik weet ook dat loslaten niet mijn sterktste punt is. Ik wil graag gelijk hebben... achja.. typisch yin zullen we maar zeggen.

Maar wat ik dus zo vreemd vind, is dat ik niet kauwelijk ben, geen gezondheidsklachten heb en laatst die bijnieruitputtingsvragenlijst heb gedaan, waar uitkwam dat ik geen bijnieruitputting heb.

Ik heb dus geen klachten, waarom ben ik hier beland dan? Omdat mijn vriendin 2 jaar geleden is overleden aan kanker op 33 jarige leeftijd. Toen ben ik me daar in gaan verdiepen en kwam bij jullie uit. Dat sprak me aan en ben ik wapf gaan eten. Eerst een beetje en nu bijna helemaal.

Maar goed, soms vraag ik me af, of er wel iets te ontgiften valt bij mij.... Ik ga stug door en kom er vanzelf wel achter!

Mijn oogst is maar mager dit keer. Tot nu toe 15 groene mini steentjes. 1 bruine. mijn zoontje werd wakker een half uur nadat ik het olie sinasappel mengsel had genomen. hij lag te huilen, dus ik moest naar hem toe. zou het daardoor kunnen komen? Dat ik ben opgestaan?

Ik ben in elk geval blij dat mijn darmen weer lekker leeg zijn. over 4 weken zien we het wel weer. ik verwacht niet dat ik dan "klaar" ben. Dus hopelijk volgende keer meer oogst.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan