Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Toch gewoon een tekort van maagzuur. Het is niet zo dat als je citroen eet je opeens dit tekort niet meer hebt. Je lichaam geeft aan wat er nodig is, in dit geval dus je maagzuur vergroten.

Ik dacht dat citroensap maagzuur blust, vandaar dat ik het niet kon plaatsen. Ik ga er iig mee door, het bevalt me prima om dit dagelijks te doen. 's Avonds als ik trek heb neem ik het drankje ook weleens, helpt prima tegen een knorrende maag.

Merk jij veel effect van de Betaine HCL?

Ik neem er iedere dag 2 stuks in en dat bevalt me prima. Als de pot leeg is zal ik eens kijken wat het doet als ik het niet inneem. Ik verwacht nog niet dat ik helemaal klaar ben.

Ik ga ze ook bestellen. Heb gelezen dat je er net zoveel moet innemen tot je wat pijn krijgt, dan zit je aan de goede dosis. Heb jij dat ook zo gedaan?

Bedankt voor jullie berichtjes, vind het toch wel spannend zulke reiniging helemaal alleen.

Jaren geleden 1 keer de gal en lever reiniging gedaan.

Vandaag na een week appelsap de 2de.

Nog een klein uurtje en dan is het zover.

Hoi Hetty,

Heel veel succes dan straks, vannacht en morgenochtend, laat ons even weten hoe het is gegaan. Je kunt ipv appelsap in het vervolg ook appelazijn gebruiken, dan krijg je niet zoveel suiker binnen.

Hoi allemaal,

De oogst valt tegen, ik ben echter wel niet ziek geweest. Dat is weer een voordeel.

Ik vraag me af de grapefruit met olijfolie wel bitter genoeg was, in een keer opgedronken naast het bed en meteen gaan liggen.

Heb tot nu toe maar een paar korreltjes gal gevonden, stoelgang is er ook nauwelijks geweest. Darmen waren gewoon leeg van te voren.

Zou het liggen aan de drie glazen bitterzout i.p.v. 2.

1 om 14.00uur om 18.00u en om 20.00u.

Voel me trouwens wel beter en ik heb vannacht over vroeger gedroomd.

Groetjes,

Hetty

An, alleen om 7 uur vanochtend.

Ik was eerlijk gezegd bang voor overdosering van Magnesiumsulfaat vandaar dat ik de het 5de glas niet genomen heb. Trouwens nog een kleine pingpongbal, samen geklonterde gal gruis geoogst uurtje geleden.

Als je zegt geen ontlasting, bedoel je dan ook dat je niet naar de wc hoefde van het bitterzout, waterpoepen zeg maar? En waarom had je het extra glas bz gisteren genomen?

Tanja, ik was in de veronderstelling dat om 14.00uur het eerste glas bitterzout moest worden ingenomen, daarna 18.00u en 20.00uur gewoon niet goed gelezen.

Gisteren wel ontlasting gehad, vooraf. Vandaag een klein beetje waterachtig.

Vrijdochtend om 10.00uur het laatste gegeten. Ik voel me wel ok vandaag niet erg moe.

Heb je wel het idee dat je darmen goed leeg zijn? Zelf loop ik altijd volledig leeg en ga de hele avond achter elkaar naar de wc, de volgende ochtend ook.

Ik denk niet dat je snel bang hoeft te zijn voor een overdosis. Door koliekaanvallen heb ik wel de reiniging gedaan en op de tweede dag 2 glazen bitterzout weer in de avond. Ik denk dat het belangrijk is om zeker de tweede dag minimaal 2 glazen bitterzout te drinken. Je moet de boel wel stimuleren zich leeg te (kunnen) gooien.

En komt dat niet op gang, dan (ook) een extra glas bitterzout nemen. Het is niet zo dat je dat iedere dag gaat doen, maar doorspoelen is zeker wel belangrijk. Ik kan me met mijn systeem niet voorstellen dat je niet leegloopt, maar je bent niet de enige Hetty.

Daarnaast ben je ook niet de eerste die weinig tot niets loost. Dusdannig verstopt dat het nog niet vrij kan komen. Kijk eens of castor-oil-packingen je kunnen helpen de boel los te werken.

Alexandra en Tanja, bedankt voor jullie bericht.

Ik zit er ook over te denken nog bitterzout te nemen, er is alleen galgruis vrijgekomen in samengepakte bollen (kleine pingpongballetjes). Echter momenteel heb ik ontlasting in de kleur van stopverf, veel gal dus. De bilirubine ontbreekt die normaal de ontlasting bruin kleurt.

Zou het kunnen dat de lever de gal niet kan opslaan in de galblaas? Ik heb geen pijnklachten.

Wel heb ik het Eindelijk niet meer koud! Alsof ik een beschermlaag over mijn huid gekregen heb.

Stopverfkleur is niet veel gal, gal is groen, stopverf betekend meestal dat er iets verstopt zit. Ik zou morgenochtend op nuchtere maag een glas water met een flinke eetlepel bitterzout nemen, kijken wat er gebeurt. Volgende keer toch maar minstens 2 glazen nemen de ochtend na de mix en eventueel zoals ik vaker doe een paar dagen erna s' ochtends een theelepel bitterzout in een glas water.

De gal wordt momenteel omzeild en daarom heb je witte ontlasting. Volgens mij dus geen gal ipv veel gal ;)

Als je nu gewoon ontlasting hebt, geen pijnklachten en niets lijkt verstopt te zitten, dan zou ik geen bitterzout nemen. Het blokkeert niet, er is geen pijn. Lekker genieten van je beschermlaag!

Hahahaha, tegelijkertijd ;)

En 2 verschillende adviezen. Ik weet wel dat er wordt gesteld dat witte ontlasting het gevolg is van een verstopping, maar ervaar dat zelf niet altijd op die manier. En kan dat ook niet uit je verhaal opmaken Hetty. Maar ga goed na, voel wat voor jou op dit moment de juiste route is.

En een keer extra bitterzout kan zeker geen kwaad ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan