Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Witte of grijze ontlasting is niet noodzakelijk het gevolg van verstopte galwegen. Soms kan de lever het zich niet permitteren om rommel via de galwegen te lozen en is er geen tijd te verliezen. Zoals vaker gezegd heb ik letterlijk de afgelopen jaren alle kleuren van de regenboog gehad en dit kwam lang niet altijd omdat ik verstopt was. Als je ELKE DAG 's ochtends goed bent voor 3-6 ontlastingsmomenten ben je niet verstopt!

Mike

Fijn dat ik mijn vragen/opmerkingen met jullie kan delen!

Wat is "witte" ontlasting, moet eerlijk bekennen, het is eerder beige/geel dan Wit.

Ik ben blij dat er meerdere zijn, die met regenboogkleuren te maken hebben gehad. Wil namelijk absoluut niet naar een dokter toe (heb nog maar weinig vertrouwen in de reguliere geneeskunst)

Een glas bitterzout op nuchtere maag lijkt me een goed idee, vraag me alleen af of ik dan nog wel met de fiets naar het werk toe kan zonder dat ik plotseling hoog nodig een toilet moet bezoeken.

Zal ik dit glas bitterzout om 5 uur 's ochtends innemen, ik vertrek om 7.45 naar mijn werk.

Is gal groen? Ik dacht dat het iets van okergeel was.

Kennen jullie de link naar http://www.slideshare.net/Evenwijs/de-alvleesklier-en-haar-enzymen , hier wordt ook over de werking van de lever en gal verteld.

Hetty

Ik zou het niet doen. Ik zou wachten totdat ik thuis was en dan pas bitterzout nemen. Waar wil jij je onderweg ontlasten als t komt? Dan maar niet op nuchtere maag ;)

Gal komt er aan de bovenkant bij mij altijd geel uit. Maar aan de onderkant, geel tot groen. Wacht maar totdat je nummerbordgeel of smileygeel poept. Echt, er gaat hier een wereld voor je open :mrgreen:

Quote:
Zal ik dit glas bitterzout om 5 uur 's ochtends innemen, ik vertrek om 7.45 naar mijn werk.

Ik zou het niet doen. Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad alleen blauw nog niet.

Ik heb wel blauw en paars gehad. Nadat ik een stukje mega-chemische regenboogtaart heb gegeten! Geloof me, ik schrok me rot toen ik in de pot keek. Totdat ik bedacht wat ik de dag ervoor had gedaan ;)

Rood en oranje hebt ik nog niet gehad. Mijn ontlastingregenboog is van wit tot zwart en van geel tot donkergroen. En alle tinten bruin, die zie je in een echte regenboog ook niet :D

Ik heb wit, geel, bruin, zwart, groen (net iets donkerder groen als jonge blaadjes maar wel echt knal groen) paars en rood gehad met alle kleuren die er tussen zitten. Alleen oranje heb ik volgens mij ook nog niet gehad. En dat allemaal zonder chemische kleurstoffen. De paarse kleur kwam een van de keren van bietensoep. Ik had de helft in de diepvries gestopt en de andere helft in een paar dagen op gegeten. De eerste dagen was er alleen een gewone kleur toen een dag paars maar dan ook echt knal paars-paars precies dezelfde kleur als de soep en daarna weer een paar dagen een gewone kleur. En met de tweede helft soep weer precies hetzelfde. Die eerste keer dat ik paars tegen kwam in de wc was in het begin van mijn WAPF avontuur je weet inderdaad even niet wat je tegen komt. Ik weet wel zeker dat die rode kleur niet door een bloeding in mijn darmen komt mocht iemand dat gaan denken.

Heb ik iemand op visite, die zegt bijna beschaamd, en ik heb groene poep. O, zeg ik heel enthousiast, je bent aan het ontgiften! Goed bezig :D

Nogmaals wat fijn dat jullie er zijn...

Nee groen, heb ik nog niet meegemaakt, goed om te (w)eten. Alleen worteltjes oranje meen ik me te herinneren en nu het beige/okergeel dan. Ook alle kleuren bruin meestal met stukjes erin. (slechte vertering).

Nou ik wacht even dan tot vrijdag met bitterzout dan hoef ik niet te werken.

Ik voel nu dat ik me geen zorgen hoef te maken, dankzij jullie gedeelde ervaringen.

Over 3 a 4 weken wil ik het vervolg aanpakken.

Misschien dat ik dan ook een "groene" ervaring mag meemaken of ik ben niet giftig, dat kan ook nog.

Hetty

Ik zit hopeloos aan te hikken tegen het bitterzout. De citroen is op, dus ik ga het aanlengen met grapefruit. Maar het wordt een vies gebeuren.... Moet het van mezelf voor 20.15 uur hebben ingenomen!

Iemand nog tips voor morgenochtend? Want dit is geen succes.... Zo, als ik bij het eerste glas de laatste citroen gebruik, dan ga ik eerst naar de winkel toe!

Heel veel succes vanavond Alexandra!!! en voor het bitterzout, misschien appelazijn? Ik weet het anders ook niet, ik drink het altijd zonder iets erin. Ik hoop dat het je lukt om het naar binnen te werken.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, je heb morgen ochtend toch geencitroen meer nodig? Bitterzout heb ik altijd heel grote moeite mee gehad om het naar binnen te krijgen. Ik doe er daarom maar een lepel palmsuiker bij dan is het naar binnen te werken anders niet.

succes verder,

Met een rietje drinken? Neus dichtknijpen? Sole er doorheen? "Gewoon" even doorzetten? Ik deed het altijd met rietje midden op mijn tong. Later met capsules. En nu helemaal even niet meer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan