Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zonder iets erin????? Ik altijd met citroensap.... Maar appelazijn lijkt me wel eentje om t mee te proberen morgenochtend. Heb ik volop staan, maar kreeg het zelf even niet verzonnen. Misschien ook gelijk sole erbij :D Wordt het toch nog een feestje om 6.00 uur....

Suiker ga ik niet toevoegen. Gebruik geen suiker meer en dan vliegt mijn suikerspiegel denk ik door het dak.

Fijn dat je meedenken!!!! Maakt het weer ietsje makkelijker!

Komend weekend ga ik weer een reiniging doen.

Bitterzout drink ik altijd puur, zonder iets er doorheen.

Het is super vies en valt wat mij betreft in de categorie H2O2 35% 35 druppels in één glas.

Ik drink het glas in één slok leeg. Dan gaat het wel.

Ik dacht dat het zonder citroensap moest gewoon alleen met water dat bitterzout. En ik dacht te begrepen dat de smaak van het bitterzout je ineens heel erg was gaan tegen staan en dan kan suiker het achteroverklokbaar maken. Suiker gebruik ik ooit vrijwel nooit meer, maar je moet het op de een of andere manier naar binnen krijgen.

De hele reiniging lijkt een mentale uitdaging te worden. Ondanks dat ik er iedere keer weer zin in heb en voorheen echt genoot van de oliemix heb ik gisteravond met pijn en moeite bijna alles gedronken. Ik weet wanneer 1 hap of 1 slok te veel kan zijn en dan komt de inhoud van mijn maag er gelijk weer uit. Dus niet alles opgedronken. Terwijl er tijden zijn geweest waarin ik meer olie nam dan dat Morritz voorschrijft. En alles echt met heel veel plezier opdronk. Het valt nu als een blok op mijn maag en een licht misselijk gevoel.

Om 23.00 uur zat ik met pure gallozingen op de wc. Erg zuur.... en 3 steentjes, de grote van een halve spiterwt.

Vannacht om 3.00 uur lag er weer een steen in het vergiet. En de rest is te klein om op te vangen ;) Vergiet dus maar uit de pot, want er komt wel heel veel hele kleine steentjes en schilfertjes vrij. Idem deze morgen.

Ik was keurig wakker geworden om 6 uur, maar ben in bed blijven liggen omdat ik zo opzag tegen het bitterzout. Maar dat zit er ook weer in. Even wilde ik me voor de gek houden:"Je ontlast nu toch al, het gaat toch goed? Waarom nog bitterzout nemen?" Omdat ik geen koliekaanvallen wil en vervolgens een half uur kan wachten totdat ik weer pijnvrij ben!

Nog 1 glas bitterzout te gaan, met appelazijn is het te doen. Oogst is in ieder geval weer goed, heel, heel veel klein spul.

haha, ik herken dat. Ik had vorige weekend iets vergelijkbaars. Daar waar ik de vorige keren het bitterzout zonder problemen kon wegtikken walgde ik nu al van de smaak voordat ik een slok genomen had. Mijn gezicht vertrok er zelfs helemaal van voordat ik een druppel gedronken had. Daarom voor de eerste keer maar wat citroensap toegevoegd en dat hielp wel iets. Nog steeds geen pretje trouwens.

Het oliemengsel ging er wel weer lekker in. Wel veel moeten boeren en wat misselijk. Waarschijnlijk omdat de reactie (galuitstoot) door de combi van de pakking en reiniging behoorlijk heftig was. Daarna nog een wat minder fijne nacht gehad met hoofdpijn en een beurse lever.

Maar goed, als ik dan in de pot weer gruis, groene en gele stenen en heel wat oude stenen zie ben ik weer helemaal tevreden. En zolang ik nog niet schoon ben is het dus gewoon doorgaaaaaaan! :D

Ik zit op 30+ reinigingen ondertussen.... En tuurlijk ben ik blij dat ik heel veel mini-steentjes (donker, dus oud lijkt me) eruit gooi. Maar als ik eraan denk dat de castorpackingen een extra verdieping gaan geven, dan ben ik bang dat ik nog lang niet klaar ben en ik moet er niet aan denken deze dranken nog 20 keer als protocol te moeten gaan nemen....

Puur gal met steentjes is het effect dit keer. Gaat lekker dus. En t laatste glas bitterzout zit er ook in!

Zo, ben weer aan het eten gegaan. Kreeg echt honger! Heb ik al heel lang niet meer gehad dat gevoel. Ik loos nog steeds gal, met een verdwaalde steen erin. Ik verwacht dat ik met een paar uurtjes weer naar buiten toe kan, melk halen ;)

alexandra, even een verslagje van mijn reiniging. maar goed dat ik de avond geen packing meer gedaan heb. ik had het water voor het bitterzout met de zappicator gegaan, het water is dan positief geladen. ik kon het merken ik had voor het oliemengsel al 4 x op de wc gezeten en soms zelfs al klein steentje. met het oliemengsel drinken was ik wel een beetje misselijk, en ik voelde mijn lever. s nachts wel een paar keer wakker geweest, en om half 6 werd ik wakker en was toen echt misselijk en overgegeven.

gelukkig voelde ik me daarna beter. ik heb iedere keer wat wel steentjes, in het begin donkergroen ,nu zijn ze lichtgroen en zit er ook heel fijn gruis bij. mijn achterste doet echt heel zeer als ik nu steeds wat moet lozen. de kokosolie staat in de badkamer :-)

ben wel tevrede over de lozingen.

Het wordt pas echt spannend als je niet meer weet hoe je moet zitten na de lozingen ;) Super!! ! Ik heb net de eerste packing gedaan, zal in dat topic mijn ervaringen beschrijven.

ik las wat over de alvleesklier. ik denk dat ik die ook voelde gisteravond , want het zat aan mijn linkerkant.

Ik ben ook weer bezig met een reiniging, nu zo'n stuk of 20 stenen al geloost..gister toen ik het grapefruitmengsel op had en rustig stil lag had ik ook wel iets apart.Ik rook ineens een sigaretten/asbakgeur en volgens mij kwam dat uit mijzelf. Er was namelijk absoluut niets in de buurt waar het vandaan van had kunnen komen. En ik heb 10 jaar gerookt...en inmiddels gelukkig ook alweer 7 jaar gestopt.

Mooi dat het eruit is :-)

Ik heb ook een reiniging gedaan. Er zijn niet veel grote stenen uitgekomen. Wel heel veel kleine, zowel groene als grijze.

Ik zag ook een paar slijmerige draden. Het kan van de grapefruit zijn, maar ik heb het nog niet eerder gezien en heb altijd grapefruitsap gebruikt.

Zijn dit parasieten?

Ik verlies nog steeds stenen..gisteravond en vanmorgen een hele hoop stenen er weer uitgekomen. Denk dat ik er inmiddels mischien wel 100 geloost heb...voel me alleen niet zo lekker,hoofdpijn moe en licht misselijk. Vraag me dus af of ik vanmiddag mischien een klysma moet doen..heb het nog nooit eerder gedaan maar kennelijk ben ik nog niet klaar met mn reiniging.

Parasieten en dergelijke heb ik nog niet gezien bij mezelf. En ik ben iedere keer braaf de volgende middag klaar met alles. Vaak heb ik op dag 2 al redelijk vaste ontlasting aan het einde van de middag en daarna is het wel over.

Ook in de tijd dat ik op dag 2 koliekaanvallen kreeg en aan het bitterzout ging, stopte het lozen van stenen wel.

Ik snap wel dat je je niet lekker voelt I-lady, op deze manier vraagt het namelijk ook wel erg veel van je lijf. Probeer het eens uit of je alles eruit krijgt als je een klysma doet. Niet geschoten is altijd mis.

Dankje voor je reactie Alexandra! nou het hoeft dus al niet meer..mijn lichaam is het zelf gaan lozen allemaal..maar jemig wat was ik beroerd vanmorgen,en nog niet helemaal lekker. Had echt golfbewegingen van rilling,raar..slecht voelen..paniekgevoel en diarree...en dat zo'n 20 keer vanmorgen. Nadeel was dat ik een afspraak had,gelukkig is het goed gegaan maar erg fijn is dat niet.

Zo gingen mijn vorige 2 reinigingen ook Alexandra..de vorige had ik nauwelijk stenen maar vooral die parasieten.De eerste keer een stuk of 30 stenen..en nu nog een paar parasieten maar heel weinig zo te zien en echt mega veel stenen.Maar ik ben er nu wel vanaf volgens mij..mijn hoofdpijn is inieder geval weg. Ik dacht al dat ik niet klaar was omdat ik maandag dus ookal hoofdpijn had en m'n oor dicht ging zitten.En volgens mij heb ik gelezen dat dat kan gebeuren als je lever ineens veel gifstoffen dumpt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan