Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
liesje.

waar dienen de darm bacteriën dan voor? hier zou ik nog wel wat meer van wikken weten.

bij mij denk ik dat het vooral slechte vet vertering is (te kort aan gal) ik weet niet of er nog bacteriën bij komen kijken voor vet opname ofzo.

Goedemorgen,

Ben nu met de ca 25 a 26 ste reiniging bezig en er blijft maar rommel komen en ik vraag mij wel eens af of we niet straal voor de gek worden gehouden.Ik ga tot maximaal 40 keer en dan kap ik er mee.

Goedemorgen Frank,

Ik heb vrijdag en zaterdag mijn 28e leverreiniging gedaan. Tot nu toe heb ik geen resultaat, dus ik geloof dat ik schoon ben. Ik hou je op de hoogte. Ik merkte de afgelopen reinigingen dat er voornamelijk gruis kwam en een paar piepkleine steentjes. In de reinigingen daarvoor had ik duidelijk grotere stenen.

Ik zal je iets heel tastbaars geven, waardoor die twijfel bij mij is weggenomen. Na mijn eerste bevalling, 8 jaar geleden, kreeg ik bij mijn wenkbrauw een levervlekje. Heel klein, viel niet op. Maar hij werd steeds groter en duidelijker zichtbaar. Er ging nog een zwangerschap overheen, en toen was hij bijna zo donker als een moedervlek. Door de leverreinigingen is die vlek nu bijna helemaal verdwenen. Een vriendin zei laatst 'he, heb je die niet weg laten halen?' Nee dus! Alleen door de leverreinigingen. Ik heb het op foto's terug gekeken en het is onmiskenbaar.

Ik snap je twijfel wel en ik vind dat er in het boek best aandacht besteed had mogen worden aan dit grote aantal reinigingen. Alleen denk ik dat veel mensen afhaken als ze horen dat je er 20+ of 30+ nodig hebt.

Oh ja, mijn colonhydrontherapeute had er 18 nodig om helemaal schoon te worden. Succes met de reinigingen. Ik ben er ook helemaal klaar mee, dus ik begrijp je.

Ik begrijp je helemaal Frank! Maar zolang ik af en toe mijn lever/galblaas voel en troep eruit werk weet ik gewoon dat de situatie daar nog niet optimaal is. Leuk is anders. Maar ik ga door totdat ik schoon ben.

Ik ga ook door totdat ik schoon ben. Na iedere reiniging heb ik meer energie en ben (in ieder geval even) verlost van de pijn in mijn schouders. Dat maakt het voor mij de moeite waard.

@Tanja, dank, de oogst tot nu toe: veel kleinere stenen (zo'n honderd) maar ben nog niet leeg :wink:

Bedankt voor jullie reaktie,s.

Ik heb op het puntje van mijn neus en naast mijn oog/wenkbrauw ook een levervlekje zitten en deze wordt nog niet echt kleiner en wat betreft de schrijnende pijn tussen mijn schouders is ook een van de redenen dat ik er mee door ga al hoewel ik er zo af en toe wel de p er in heb.

Maar goed verstand op nul en er maar gewoon mee doorgaan tot alles schoon is.

Zo herkenbaar Frank! Zit zelf ook aan te hikken tegen de volgende ronde. Heb als excuus genomen: hond :p Excuus kan ik niet te lang gebruiken ben ik bang ;)

Even een klein vraagje/opmerking: wat zijn levervlekken precies? Een lichte verkleuring van de huid? Als ware dus een moedervlek maar dan niet zo donker? Volgens mij ben ik namelijk geboren met een levervlek dan! Had altijd een klein pigmentvlekje op m'n voorhoofd... Ong 5 mm bij 8/9mm.... Maar geeft dit dan al direct een indicatie dat je geboren met een slechte lever zou zijn??

levervlekken zitten in het algemeen in de buurt van je jukbeenderen, en ook wel op je handen. kijk maar eens bij oude mensen die krijgen er steeds meer.

ze zijn lichtbruin vorm is meestal iets van rond of ovaal of iets wat erop lijkt

weer een leverreiniging gedaan vrijdag zaterdag.

ik had voor deze reiniging 2 sessies castor oilpackings gedaan, en na het drankje tijdens de 20 minuten stil liggen op je rug een warme kruik op mijn lever gelegd.

Ik had nu al wat steentjes voordat ik het drankje op had.

Ook zaten er wel wat grotere groenen stenen tussen, en ook verschillende witte stenen.

die witten had ik nooit voordat ik de packings deed.

Ben wel tot zaterdagavond naar de wc gedaan, op het laatst kwam er alleen groenig water uit met veel gruis wat ontzettend beet aan je achterste :(

maar ja beter eruit dan erin.

nu voel ik geregeld mijn rechternier, zal er ook wel mee te maken hebben.

Gisteren heb ik voor de eerste keer de milde reiniging gedaan waarmee dit topic opent, vanmorgen voor de tweede keer. Er kwam al flink wat rotzooi uit, dat beloofd wat voor de grote reiniging die ik volgende week vrijdag en zaterdag ga doen, ook voor de eerste keer trouwens. Als ik jullie ervaringen lees van de vele aantallen reinigingen die er nodig kunnen zijn voor een schone lever, zit ik in gedachte al te rekenen hoeveel jaar dit me bezig gaat houden. Ik ben benieuwd en ik heb het idee dat met de leverreinigingen er een nieuwe dimensie aan mijn leven toegevoegd gaat worden. Wat het extra spannend maakt is dat ik de reiniging samen met mijn vriend ga doen. Ook dit is de eerste keer dat hij heel bewust mee gaat doen. De vele pagina's van dit topic heb ik gelezen en ik ben bezig met het lezen van het boek van Moritz. Een gedegen voorbereiding is het halve werk. Op ja, mijn vriend slikt nog maagzuurremmers, hij is dit wel aan het afbouwen. Weet iemand of er dingen zijn waar hij extra rekening mee moet houden bij de voorbereiding of de reiniging zelf?

zo! ik heb de eerste weer gehad (gister/vandaag) na een 8 maanden gestopt te zijn (3 gehad)

de eerste twee had ik alleen geel/bruine stenen, 3e keer geel/bruine en groene(galblaas?)

en dit keer in het begin alleen maar groene en later ook wat gele erbij (nu net om 16;15 nog steeds stenen er uit) totaal schat ik er minstens 1000 kwijt te zijn, van 1mm dia tot 10a12mm diameter.

ik telde vanochtend mijn pols kort na de 4e glas bitterzout, hartslag van 125a130.

heb met de middag ook nog bloeddruk gemeten en deze was 116/91 hartslag117 (was benieuwt)

vandaag hele dag de oren dicht en deze beginnen nu los te komen..

als ik hier boven die aantallen lees.. 8O jeetje! knap hoor! ik vind dat bitterzout wel zo heel donders smerig!! als ik er aan denk vertrekt mijn gezicht.. en das geen grapje!

vind het ook een raadsel dat jullie er zo veel nodig hebben (reinigingen), hoe is het met jullie stress gesteld?

toevoeging:

vandaag ging er als eerste melk kefir in (65u) om de flora beetje te helpen.

FF met jullie delen, ik heb vandaag mijn 3de leverreiniging gedaan en had warempel steentjes in de wc liggen, (een paar ter grote van een erwt en nog een paar iets groter) goed hè. De vorige reinigingen alleen gruis, dus ik was hier erg blij mee. :D Zou de boel dan toch los beginnen te komen, ik ben benieuwd of er nog wat komt...

nou hier niet zo goed nu.. vannacht werd ik wakker riebellig en beetje koud en duizelig!

darmen borrelen constant.. verstopt?

of zijn de bijnieren er klaar mee?? ik hoop het niet! vanmiddag bel ik ron velthuis ook even of hij een idee heeft wat dit is..

en nu nog steeds niet lekker.. voeld niet goed, iemand ervaring en advies hier voor?

Maarten, ben je niet gewoon aan het herstellen? Zo te lezen is het erg heftig geweest vanwege je verhoogde hartslag e.d. Ik zou me geen zorgen maken, tenminste als je hartslag en bloeddruk nu beter zijn. Zelf heb ik me ook een keer zwaar ellendig gevoeld na de reiniging. Ook o.a. duizelig en koud en heel erg moe.

hoi Mojita.

ja kan vast wel, ik tel nu nog 20 slagen per 10sec dus 120/minuut.

de andere keren had ik ook wel hoge hartslag maar niet het moe/koud/duizelig.

hoelang had je er voor nodig om ervan te herstellen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan