Goedemorgen Frank,
Ik heb vrijdag en zaterdag mijn 28e leverreiniging gedaan. Tot nu toe heb ik geen resultaat, dus ik geloof dat ik schoon ben. Ik hou je op de hoogte. Ik merkte de afgelopen reinigingen dat er voornamelijk gruis kwam en een paar piepkleine steentjes. In de reinigingen daarvoor had ik duidelijk grotere stenen.
Ik zal je iets heel tastbaars geven, waardoor die twijfel bij mij is weggenomen. Na mijn eerste bevalling, 8 jaar geleden, kreeg ik bij mijn wenkbrauw een levervlekje. Heel klein, viel niet op. Maar hij werd steeds groter en duidelijker zichtbaar. Er ging nog een zwangerschap overheen, en toen was hij bijna zo donker als een moedervlek. Door de leverreinigingen is die vlek nu bijna helemaal verdwenen. Een vriendin zei laatst 'he, heb je die niet weg laten halen?' Nee dus! Alleen door de leverreinigingen. Ik heb het op foto's terug gekeken en het is onmiskenbaar.
Ik snap je twijfel wel en ik vind dat er in het boek best aandacht besteed had mogen worden aan dit grote aantal reinigingen. Alleen denk ik dat veel mensen afhaken als ze horen dat je er 20+ of 30+ nodig hebt.
Oh ja, mijn colonhydrontherapeute had er 18 nodig om helemaal schoon te worden. Succes met de reinigingen. Ik ben er ook helemaal klaar mee, dus ik begrijp je.