@ watisgezond
Vorig jaar heeft een vriendin van mij haar galblaas laten verwijderen. Ik kwam er één dag van tevoren achter en kon haar telefonisch niet bereiken. Toen heb ik allemaal linkjes gemaild, o.a. naar dit forum en haar tel. berichtjes gestuurd. Ik had haar o.a. gevraagd of ze wilde dat ik langs zou komen, met het boek van Andreas Moritz natuurlijk.
Dat hoefde niet en ze had haar haar ouders op bezoek om haar moreel te ondersteunen. Ze wist overigens van mijn leverreinigingen af.
De volgende dag heeft ze natuurlijk 'gewoon' haar galblaas laten verwijderen en ze voelt zich daar prima onder. 'Het kon gewoon niet anders.'
Ik ken jouw vriendin natuurlijk niet, maar ik geloof, onder andere door deze ervaring van mij, niet dat mensen een geplande operatie afzeggen vanwege een paar dringende berichtjes en toegestuurde linkjes. Als je écht je best wilt doen, dan moet je naar haar toe, met het boek van Andreas Moritz onder je arm en praten als Brugman. In het boek van Andreas Moritz staan talloze foto's van gigantische leverstenen die er door de leverreiniging uit zijn gekomen. Laat haar dat boek onmiddellijk lezen en kijken of ze nog tot inkeer komt. Het is wel een orgaan.