Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ken hoogstpersoonlijk iemand die mij fotografisch bewijs heeft toegestuurd, waarin duidelijk zichtbaar is dat er stenen van 2.5 tot wel 5 cm uit zijn gekomen door deze zuiveringen. Waarom zou je je dan berusten in het laten verwijderen van een essentieel onderdeel van je spijsverteringsstelsel?

Mike

@ watisgezond

Vorig jaar heeft een vriendin van mij haar galblaas laten verwijderen. Ik kwam er één dag van tevoren achter en kon haar telefonisch niet bereiken. Toen heb ik allemaal linkjes gemaild, o.a. naar dit forum en haar tel. berichtjes gestuurd. Ik had haar o.a. gevraagd of ze wilde dat ik langs zou komen, met het boek van Andreas Moritz natuurlijk.

Dat hoefde niet en ze had haar haar ouders op bezoek om haar moreel te ondersteunen. Ze wist overigens van mijn leverreinigingen af.

De volgende dag heeft ze natuurlijk 'gewoon' haar galblaas laten verwijderen en ze voelt zich daar prima onder. 'Het kon gewoon niet anders.'

Ik ken jouw vriendin natuurlijk niet, maar ik geloof, onder andere door deze ervaring van mij, niet dat mensen een geplande operatie afzeggen vanwege een paar dringende berichtjes en toegestuurde linkjes. Als je écht je best wilt doen, dan moet je naar haar toe, met het boek van Andreas Moritz onder je arm en praten als Brugman. In het boek van Andreas Moritz staan talloze foto's van gigantische leverstenen die er door de leverreiniging uit zijn gekomen. Laat haar dat boek onmiddellijk lezen en kijken of ze nog tot inkeer komt. Het is wel een orgaan.

@ frank

B12 zit grotendeels opgeslagen in de lever, dus op basis van gezond verstand lijkt het me inderdaad niet gek dat je last krijgt van een vitamine b12 tekort. Had ik ook. B12 smelttabletten heb ik ook geprobeerd, maar dat voelde niet goed. Voor mijn gevoel pak je met de leverreinigingen de oorzaak aan.

@ Mike

Ja, de vraag is hoe ver moet je gaan he. Naar mijn vriendin gaan en de deur barricaderen leek me ook zo drastisch, hoewel... 8)

@Zon

Het lijkt me inderdaad vrij lastig om haar nog op andere gedachtes te brengen. Het boek van Andreas Moritz heb ik niet, ik ben zelf namelijk nog niet aan leverreiniging toe, eerst m'n darmen herstellen.

Ik heb inderdaad ook diverse links en citaten gestuurd, maar omdat ik zelf ook nog geen reiniging gedaan heb, is het moeilijk om te praten uit eigen ervaring. Het beste zou zijn als iemand die ook grote galstenen had en er van verlost is door lever/galreiniging, op haar zou inpraten.

Ik heb nog geen reactie gehoord, dus misschien is ze de leverreiniging-omschrijving aan het bestuderen.

Zal straks nog weer eens informeren bij haar.

Edit: ik heb haar de link naar dit topic gestuurd, dus misschien leest ze dit nu wel :-)

@ Mike

Dat is een serieus, doch het enige correcte antwoord.

@ Watisgezond

Ja doe dat, informeer even bij haar. Misschien is deze manier van reinigen van je lever helemaal nieuw voor haar en een eye-opener. En anders heb je je best gedaan.

Het blijft soms een lastige afweging tot hoever je moet / kunt gaan bij mensen.

Je kan mensen niet dwingen. Hoeveel mensen mij wel niet voor gek hebben verklaard dat ik niet in me liet snijden. Mijn werkgever heeft serieus geprobeerd mij hiertoe te dwingen, alleen kwamt tie er achter dat dat dus net niet kan.

Het is zo geaccepteerd en een mix van ei, olie en zuur sap niet, dat snijden de enige oplossing lijkt. En ja, dan kan je "alles" weer eten. En ondertussen blijkt het probleem niet opgelost te zijn en blijven de klachten bestaan.

Geloof me, hele grote stenen gaan er pijnloos uit, ervaringsdeskundige :mrgreen:

Ik denk dat ik het over 3-4 weken iets anders ga aanpakken. Appelsap was ik na 2 dagen al behoorlijk zat, dus ik zal dat wel vervangen door appelazijn. Ik had het wel gelezen dat mensen dat deden, maar volgde voor de eerste keer maar gewoon de instructies van het boek. Ook al kan ik niet zeggen dat ik de dieet voorschriften heb gevolgd, alleen de laatste twee dagen dierlijke producten wat meer laten staan.

En de smoothie was qua smaak goed te doen, het was meer de textuur. Maar ik merkte wel dat hij echt wat deed en had totaal geen honger gevoel, dus ik houd hem er wel in. Alleen dan zonder het wit van de citroen en sinaasappel.

Voel me nu overigens al weer een stukkie beter!

Quote:
Mijn werkgever heeft serieus geprobeerd mij hiertoe te dwingen

Daar zeg je iets heel engs. Heeft je werkgever geprobeerd je te dwingen tot het verwijderen van je galblaas? Dat het al zo ver is dat zoiets in het hoofd van een werkgever opkomt...

Wat is een goede klysmaset? Ik zie verschillende op internet. Iemand goede ervaringen ergens mee?

Helaas wil ze de operatie toch door laten gaan.

Je kan iemand inderdaad niet dwingen, dat werkt vaak averechts.

Zon, bedankt voor de link naar de pdf. Ik ga het doorlezen, over een tijdje zal ik ook een lever/galreiniging gaan doen. Het zit bij ook wel behoorlijk vast volgens mij.

De enige goede klysmaset is die je niet koopt ;) Ik kan er niet mee omgaan. Maar Liesje heeft vast wel tips waaraan een goede klysmaset moet voldoen!

Keuzevrijheid, ook respecteren dat mensen niet (meer) in staat zijn gezonde keuzes te maken. Heel spijtig.

Hallo,

Ik ben ca 3 mnd geleden begonnen met B12 zuigtabletten en twee weken na het eerste gebruik hiervan ben ik ruim een week behoorlijk ziek geweest,na dat ik was uitgeziekt kreeg ik op de achterzijde van mijn tong aan weerszijde een klein bultje.Ik ben voor de bultjes op mijn tong naar de huisarts geweest en deze huisarts in opleiding gaf aan dat dit opgezette lymfeklieren zijn en bezig is om virussen op te ruimen.Maar goed nu zijn we een week of acht verder en de bultjes zijn nog steeds niet verdwenen.Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn dit omdat ik op internet er ook weinig over kan vinden.

Graag hoor ik van jullie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan