Ik heb dit ook nog voor je, pinklady, en hier komt geen bitterzout aan te pas:
Oliekuur voor de lever. Je begint met de darm grondig te reinigen door 3 tot 4 eetlepels
wonderolie in te nemen en verder die dag niets meer te eten. Het drinken van vruchtensap (maximaal 1 tot 1 1/2 liter per dag)
en Spawater is toegestaan. De volgende dag neem je ‘s morgens vanaf 7 uur dertig druppels Boldocynara en vervolgens ieder
uur 20 druppels Boldocynara, steeds met wat water. Om 1 uur in de middag begin je met het innemen van de halve liter olie.
Je kunt kiezen uit: zonnebloemolie, olijfolie, walnootolie, sesamolie of maanzaadolie. Je mag er eventueel een half uur over doen als
je moeite hebt met het innemen ervan. Het kauwen op een stukje komkommer helpt soms goed tegen de vette smaak. Mocht je deze
hoeveelheid olie niet aankunnen, dan mag het ook iets minder zijn. Bijvoorbeeld 5 dagen achterelkaar 100 centiliter. Van de Boldocynara worden
vanaf 7 uur ‘s avonds om het uur 20 druppels ingenomen, tot het naar bed gaan. Die dag eet je niet en is het houden van bedrust noodzakelijk.
De dagen daarna maak je de Boldocynara op. Veelal raak je dezelfde dag zonder pijn galproppen en ingedikte gal kwijt, een enkele maal gebeurt dat
pas een dag later. Probeer de olie niet over te geven. Gebeurt dat wel, stimuleer het proces dan zo veel mogelijk. Kijk of er veel gele of groene
gal meekomt. Een enkele maal kun je met de ontlasting echte galstenen verliezen. Zeer gunstig is het wanneer je tijdens de periode van bedrust,
dus voor en na het innemen van de olie, gedurende een paar uur steeds verse, zo heet mogelijke kompressen op de leverstreek legt.
Heel veel succes! Als ik af en toe jouw pogingen lees, dan krijg ik er bijna zin in. Haha!