Quote:
Fatsnotbad schreef:
Enjoy,
Inmiddels weet je dat als je acne hebt je dus niet supergezond bent en dat er 3 ontgiftingsprocessen mis zijn gegaan, voordat het lichaam besloot de rommel via de huid te lozen. Chronische zelfoverschatting is ook epidemisch. Het lijkt wel of heel Nederland denkt dat ze gezond eten en gezond zijn. En dat terwijl de ziektestatistieken het tegenovergestelde laten zien!
Okay, pas over een jaar of 45 kan ik je eventueel het tegendeel bewijzen :wink:
En alles is relatief......vergeleken met een hoop rokers, snackers en zoetekouwen ben ik supergezond bezig.
Door dit forum ben ik me van een hoop bewust geworden, en ik kan aardig wat voedsel dat ik naar binnen werk aanwijzen dat gezond lijkt maar niet aan jullie normen voldoet. Ik ben bijvoorbeeld gek op de Unox romige tomatensoep, die uit zo'n zak. Ik heb maar niet gekeken wat er op de ingredientenlijst staat, zal wel een hoop suiker inzitten. En ik heb net een makreel op met yogonaise van Albert Heijn. Heerlijk, maar tot m'n verdriet kwam ik er vandaag achter dat er glucose-fructose inzit
Veel voedsel laat ik inmiddels achterwege, of heb ik vervangen door een meer onbewerkte variant. Maar ik heb (nog) niet de zin en de tijd er zo uitgebreid mee bezig te zijn als velen van jullie. Komt ook omdat mijn vriend met wie ik samenwoon er absoluut niets in ziet en alleen maar pleased maar ook perplext is dat ik na zoveel jaar anorexia-nasleep opeens de andere kant (vet) lijk doorgeslagen.
Ik volg echter jullie posts aandachtig, en dagelijks leer ik. Zo las ik zaterdag, vlak voordat ik boodschappen ging doen, dat fluor in je tandpasta zo slecht is! Wist ik echt niet! Dus bij AH gauw een tube fluorloze tandpasta (Paradontax) meegenomen.
En toen ik voor het eerst las dat jullie rauwe melk drinken dacht ik dat je dan toch wel heel erg geschift moest zijn! :lol: Maar ik sta op het punt om zelf ook een keer naar zo'n zuivelboerderij te rijden voor rauwe melk :roll: