Vorig jaar heb ik ook 2 leverreinigingen gedaan, beide met goed resultaat. Pasgeleden heb ik de korte leverreiniging gedaan, zoals op de 1e bladzijde van dit onderwerp omschreven. Ik had echt verwacht dat dit bij mij wel wat zou doen, helaas het enige wat er op volgde was een complete verstopping van een paar dagen.
Deze week heb ik de fruitsmoothie van Mike (met de zure appels en citroenen) gemaakt. Deze kon ik goed verdragen, ondanks dat ik toch iets teveel kruiden had toegevoegd. Echter na het avondeten die flink vet was kreeg ik ontzettende kramp bovenin mijn buik. Ik dacht eerst aan mijn maag, maar waarschijnlijk was het mijn lever die flink uitgeknepen werd. Het duurde wel een kwartier en het was echt niet fijn. Na een tijdje had ik 2x lichtgele dunne ontlasting, de pijn was zo goed als weg. Wat een opluchting. Dit was dus duidelijk een lozing van de lever/gal.
Is het mogelijk dat je op deze manier ook steentjes kwijtraakt ? Oftewel reinig ik hiermee ook mijn lever want die kan wel wat ondersteuning gebruiken ?