Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Boschje, daar kom je pas achter door gewoon te proberen. je weet, ik scoorde ruim 70, dus hoog, op eieren. Ik eet nu 3 eierdooiers gemiddeld per dag. Ook rauw/milde reiniging gaat prima. Ik vind het drankje zelfs lekker. Ik klop het wel op(in een soort slagroomklopper,handmatig).

Hoe scoorde jij op melkeiwit? Ik hoog namelijk (100 % en ook op eieren 100%)

Ik heb vandaag 3/4 liter rauwe melk op.. wel betaine HCL erbij genomen.

Ik ga het zodra ik 2 dagen achter elkaar vrij ben, proberen. Niet op een werkdag. Zo uit mijn hoofd wordt het dan niet aankomende week, maar de week erop.

Ik durf het wel aan. Het ergste dat me kan overkomen is dat ik er niet lekker op word en daar kom ik wel weer overheen.

Deze reiniging staat onder het topic 'leverreiniging' geloof ik?

Reken er in ieder geval op dat je de eerste dag ongeveer van 19 tot 22u diarree hebt, daarna niet meer, want dan ben je leeg. En de tweede dag heb je de hele dag ook dunne/vloeibare ontlasting, maar vanaf halverwege de middag hou je de spijs wat meer binnen en ga je jezelf weer vullen.

Volgens mij: vertaling leverreiniging.

Ik heb geen idee wat ik scoorde op melkeiwit, zoek ik voor je op.

Van Pyramid en Jacob Hooi heb je een lever gal thee. Heeft iemand daar ervaring mee, het lijkt me meer een aanvulling op de reiniging met een klysma en mag men deze thee gebruiken als je borstvoeding geeft?

Mag men de reiniging met klysma ook doen als je borstvoeding geeft?

Nee nee, ik ben niet de eerste man op aarde die borstvoeding gaat geven, mijn vrouw geeft nog borstvoeding daarom deze vraag.

Mijn dank gaat uit naar u allen.

Ik vind de thee van Pyramid vrij mild, heb het ook lange tijd gedronken. Ik ben op een gegeven moment uitgekomen bij de lever thee van Salus, heeft iets meer smaak vind ik.

Ik heb een vraag over de appelsmoothie. Kan je deze goed combineren met H202?

Je neemt dus gelijk met opstaan de H202 en kan je dan plusminus een uur later het Bitterzout innemen ?

Ik heb de lever/galthee van jacob hooy, die is heerlijk, ik voeg er aan toe verse geraspte gember.

Dit is echt lekker, ik weet niet of dit invloed heeft op de borstvoeding. persoonlijk zou ik mij daar geen moment druk over maken, ik denk: wat goed is voor de moeder, is ook goed voor t kind.

Maar misschien weten anderen hier meer over.

Ik wil morgen de appelsmootie doen. Is dit te combineren met H202. Eerst Bitterzout nemen of H202 of maak dat niet uit?

Hallo Allemaal

Mijn man heeft mij ook aan gestoken om op deze site elke keer te kijken en te lezen en elke keer leer ik wat maar door mijn dislyxie kan ik niet altijd helemaal volgen.

Jullie geven zo'n uitgebreid antwoord dat het soms te veel wordt en heel vaak laat ik het Haluk lezen en soms probeer ik het zelf te volgen.

Maar nu mijn vraag als ik het goed heb als je opstipatie hebt dan moet je niet je lever gal reinigen klopt of heb ik het helemaal verkeerd gelezen.

Want ik krijg mijn darmen niet versoenlijk meer op gang ik eet niet veel maae drink veel rauwe melk en dat is mijn favoriet ik heb ook gelezen drie rauwe eieren en rauwe melk en ik drink lever gal thee sinds deze zaterdag maar ik kan nog steeds niet versoenlijk naar de wc ik ben ook een beetje bang omdat je ziet altijd op tv dat knikkers zo noem ik het maar gevaarlijk zijn.

Kan iemand mij helpen met deze vraag zodat ik gewoon naar de wc en of ik een lever gal reiniging mag doen.

Al vast bedankt voor jullie tijd

Met vriendelijke groeten de vrouw van Haluk

Hallo vrouw van haluk, ik heb ook al jaren problemen met de ontlasting. Ik doe nu sinds enkele maanden 's morgens een klysma, dat geeft rust en opluchting. Hierdoor ben ik er niet meer de hele dag mee bezig en heb er geen last meer van, ook geen zware benen meer. Uiteraard hop ik dat uiteindelijk de ontlasting weer normaal en vanzelf gaat komen.

Bij het gaps protocol wordt er veel over geschreven, misschien kun je daar meer informaatie hierover vinden.

En het heeft in ieder geval heel veel tijd nodig.

Over lever/galreinigingen kun je het boek lezen van andreas moritz of de topic hier op het forum, er is ook een milde reiniging. misschien kun je die eerst proberen?

Hoi vrouw van Haluk (Tanja),

Ik wil je nogmaals heel erg hartelijk bedanken voor de waterbuffelmelk die je voor me had meegebracht. Ik heb er echt van genoten, heerlijk!!!

Ik drink sinds anderhalve week elke ochtend een glas met sap van 1 citroen, 2 rauwe eieren en een eetlepel olijfolie. Zie begin van dit topic.

Sindsdien geen verstopping meer gehad.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik de ochtend begin met H2o2 (langzaam opgebouwd, ik zit nu op 25 druppels) dus ik weet niet of het aan de combinatie ligt.

Is het proberen waard.

Marian

@Echtgenote van Haluk: Problemen met obstipatie hebben meestal heel erg veel tijd nodig om opgelost te worden. De mogelijkheden met betrekking tot het verbeteren van je spijsvertering kun je hier lezen op het forum. Daarnaast kun je voor the time being wat lapmiddelen gebruiken omdat te lang verstopt blijven niet goed is voor je lichaam. Je kunt, zoals Dirtsa zegt, aan de slag met klysma's en daarnaast zou je middelen gebaseerd op magnesium kunnen gaan gebruiken (bijv. magnesiumsulfaat, magnesiumoxide, oxypowder ed.) Deze geven geen gewenning aan de darm, het magnesium houdt vocht vast in je darm en triggert op die manier stoelgang. De kans op overdoseren met magnesium is daarom niet groot (hoewel aanwezig). Kijk uit met middelen als senna en cascara sagrada: dit prikkelt de darmwand en bevordert peristaltiek waardoor je snel en makkelijk naar het toilet kunt maar de darm gaat wennen aan deze stimulans en wordt afhankelijk.

Even ter voorbeeld: ikzelf heb een levenslang probleem met obstipatie onder andere agv van een spastische darm. Ik verwacht daarom ook niet dat ik dit in een paar maanden heb opgelost. Ik doe er alles aan mijn spijsvertering op peil te brengen en ondertussen houd ik mezelf gaande met magnesiumsulfaat en doe ik regelmatig koffieklysma's. Deze routine ligt me goed. Wekelijks neem ik een paar dagen pauze om te kijken of eea zelf op gang komt. Indien niet, dan ga ik door met mijn protocolletje.

Dat regelmatige leverreinigingen zin hebben ondervind ik aan den lijve. Naarmate ik er meer gedaan heb verandert de consistentie en het uiterlijk van de stenen. De eerste paar flushes gaven voornamelijk gifgalgroene 'klei'bolletjes van verschillende vorm. Of de verhalen over dat dit mogelijk verzeepte gal/vet mix is waar zijn weet ik niet maar ik zou het me kunnen voorstellen. De laatste paar flushes veranderde dat. Nu zijn de stenen grijzig van kleur en meestal rond en ovaal van vorm en wat ruw aan de oppervlakte (de groene konden wat grillig zijn). De buitenkant voelt hard en verkalkt-achtig aan en de binnenkant is groenig en wasachtig zacht. Ook vond ik erwtachtige bolletjes met een gladde buitenkant. Dat dit echte stenen zijn lijkt me duidelijk. Beetje plastisch misschien maar een goed voorbeeld van hoe vaker je een flush doet, van hoe verder de stenen komen en je gal en lever dus wel degelijk worden schoongespoeld. Nu kan ik me ineens ook een met stenen gevulde galblaas voorstellen waar nauwelijks nog gal in opgeslagen kan worden wat weer belemmerend is voor de spijsvertering. Wens ik mezelf meteen ook maar even rijk met de gedachte dat als mijn galblaas beetje bij beetje schoner wordt er méér gal in kan en er dus ook méér gal gebruikt wordt bij de spijsvertering = normale(re) stoelgang. Dat zou in de krant mogen.

Rapunzel, ik blijf proberen je over te halen.. :wink: (ware het niet dat je bang bent voor braken, I know): het wordt steeds leuker, je raakt geroutineerd en het gevoel wordt steeds triomfantelijker. Lees ook deze reactie van Dennis een tijdje geleden:

Quote:
Ik wil mezelf even openbaar feliciteren met mijn derde succesvolle leverreiniging! 8)

Gisteravond lag ik met een glimlach in bed toen ik mijn olijfolie-grapefoodshake had weggeslokt. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind steeds leuker om te doen en kijk al weer uit naar ronde 4 in februari...

Hilda, je hebt helemaal gelijk hoor! Ik zal hem inderdaad ooit moeten doen. Op het ogenblik bezorgt het denken eraan alleen al mij de rillingen. Ik denk dat mijn bijnieren eerst aan de beurt zijn. Ook vraag ik me af wat mijn IgA is en als het nog steeds zo laag is of het dan wel wijs is om al dat bitterzout en die stenen er langs te flushen. Maar fijn dat jij het doet en dat je zulke successen boekt!

Je moet niks! Maar onwillekeurig denk ik vaak aan je als ik met mijn gaps/bee/wp dingetjes bezig ben. Ik weet niet of het slecht is voor je IgA, misschien kortdurend, maar je lost er ook het een en ander mee op waardoor je lijf meer de ruimte krijgt in die zelfherstellende modus terecht te komen, dat IgA wordt dan vanzelf weer beter. Mijn eerste flush had een bijnier'crash' tot gevolg maar ik ben blij dat ik doorgezet heb. Ik ben adrenal gaan gebruiken en daarna heb ik nooit meer een probleem ervaren en als ik zie welk resultaat het heeft kan ik niet anders dan denken dat mijn lichaam daar alleen maar blij mee is. Maar je gebruikt toch resium, en thee, en je doet toch de kleine flush? Duss.. net zo effectief!

Hilda, inderdaad: ik doe wat ik op dit moment kan. En volgens mijn arts was mijn vetvertering niet zo slecht als die van mijn zus. Dus dat geeft hoop. Maar mijn eiwitvertering is belabberd.

Een slechte vertvertering heeft te maken met de uitstoot van te weinig galzouten, dus een zwakke galblaas. Ironisch genoeg is er juist vet voor nodig om die galblaas voldoende 'aan te duwen', zodat deze zich goed kan ledigen. Dit voorkomt ook de vorming van galstenen. Een slechte eiwitvertering heeft te maken met te weinig maagzuur. Jij hebt dus te weinig maagzuur, je zus te weinig gal. Beide zijn van cruciaal belang voor de spijsvertering.

Mike

Nee, maar ik ben van plan er dit voorjaar weer eentje te gaan doen. Ik ga elke ochtend standaard 3-4 keer naar de WC, dus je kunt wel zeggen dat mijn galblaas dagelijks geledigd wordt!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan