Toi-toi-toi Pinklady! Ik zal aan je denken! Heb je er wel eens over gedacht om wonderolie te nemen i.p.v. bitterzout? Dat schijnt ook te kunnen. Ik las zoiets in het boek over de leverzuivering. Maar dat zou ook best weer heel heftig kunnen zijn (Gerson ervaringen). Geen idee. Ik weet wel dat de bevalling van mijn moeder is opgewekt door wonderolie in te nemen! Toch lees ik de laatste tijd vaak dat een alternatief behandelaar wonderolie voorschrijft om in te nemen. En zonder allerlei waarschuwingen erbij. Dus een fijne bevalling vannacht! Hihi.
september 6, 2014 om 9:12 pm #15523
Tanja
Bijdrager
Rapunzel, ik weet dat wonderolie laxerend werkt (en dat de darmkrampen door kunnen werken op de baarmoeder en op die manier de bevalling zou kunnen opwekken), maar magnesiumsulfaat zorgt er ook voor dat de galwegen ontspannen en dat doet wonderolie naar mijn weten niet, daarom zou ik het zelf niet gebruiken voor een leverreiniging.
n.a.v deze 2 berichten wil ik graag de vraag stellen of het verstandig is om Wonderolie te gebruiken om de bevalling op te wekken.
Aan de ene kant denk ik, ja, waarom niet.
Aan de andere kant denk ik, misschien ga ik dan flink ontgiften, dat wil ik niet voor de baby.
Het verhaal van dat de baby dan vaker in het vruchtwater poept bij het gebruik van Wonderolie, lijkt voor mij niet helemaal te kloppen, omdat bij een buikgriepje bij wijze van, de baby net zo goed er in kan poepen.. dus tja.
Wie weet raad?
Oja, Waarschijnlijk zijn de Wonderolie vd apotheek/drogisterij allemaal troep, dus dan zou ik Jamaican Castor Oil moeten hebben denk ik?
Of als iemand nog een aangebroken flesje heeft, waar nog een klein beetje in zit, zou ik dit wel over willen nemen, mits het gebruik van wonderolie voor de bevalling aan te raden is (kosten voor mijn rekening uiteraard)