Edwin,
Cutler is geen fan van reinigingen van de lever bij mensen met kwikvergiftiging, omdat dat de lever extra belast en die heeft het al moeilijk genoeg met de aanwezige kwik. Plus er kan veel kwik vrijkomen bij zo’n reiniging waar je goed ziek van kunt worden.
als ik je quote zo lees is hij niet alleen van mening dat het bij kwik niet moet maar dat ook bij van mening is dat die reiniging gewoonweg niet werkt.
Gifvrij,
Er zal ongetwijfeld iets anders hebben meegespeeld waardoor jij er zoveel last van hebt gehad.
Ja dat kan, maar ik heb al heel wat therapeuten gezien (6), en allemaal zeggen ze, ik liet het ook patiënten doen, maar ze worden er eigenlijk allemaal beroerder van.. net als wat cutler ook zegt dus.
Een paar mensen (3) in levelde lijven ken ik die er mee bezig geweest zijn en hier van de ene werd er moeier van, de ander merkte niks, maar ik heb dus nog nooit gehoord dat iemand er echt beter van werd.
Jij stelt dat nu dus wel gifvrij, maar wel 26 gedaan en was je met de laatste 3 a4 schoon??
Ben benieuwd naar je antwoord maar ik geloof het in eerste instantie van niet.
Maar wat voor iets ander zou dat zijn dan, dat bij mij heeft mee gespeeld? Ik deed de reiniging en van de een op andere dag was ik een weekdier geworden..
Dat er iets anders heeft gespeeld bij mij kan misschien ja, maar niet los van de reiniging.
Van jou is het echter het zelfde te zeggen, wie zegt dat je niet ondanks de reiniging je veel beter ben gaan voelen?
Tanja,
Maarten, maar wat als er op de scan galstenen zijn gezien en ze er dus daadwerkelijk zitten. De artsen hebben alleen een operatie in hun trucendoos, wat ga je dan doen?
Wat ik er van gelezen heb is dat er idd al heel wat mensen deze situatie gehad hebben en dan geen operatie gingen doen, maar de Moritz reiniging.
Deze zouden met forse kolieken terug gekomen zijn.
Ook is er een onderzoek geweest dat ze mensen gezocht hebben die al wel stenen op de scan vertoonde maar nog geen klachten hadden, deze hebben ze aan de reinigingen gezet en later weer een scan, stenen waren dan nog steeds aanwezig.
Ik kan je hier de bronnen zo niet van geven, ik heb een lange tijd geleden hier in verdiept puur. oor mijn eigen overtuiging, omdat dus al de therapeuten waar ik kwam maar zeiden dat de reiniging niet werkt, ik geloofde dat eerst niet.
Maar ik heb geen bronnen bewaard ofzo, al heb ik er een enkele wel in dit topic staan, die niet echt in dank ontvangen werden, maar welke pagina.. geen idee.
Geloof dat dat ook wel een reguliere site was. Maar of dat een reden is om gelijk weg te schuiven?
Gifvrij, heel mooi dat je je zelf zo heb kunnen helpen, maar ja, ik vraag me dus wel af of het de reiniging toe te schrijven is, en misschien eerder het fijt dat je véél beter bent gaan eten hier, of andere dingen.
Oja! Wat ook zo is is dat geen enkele arts/therapeut of want dan ook zegt dat de Moritz reiniging NIKS goeds doet, alleen wat betreft de PRIMAIRE FUNCTIE (stenen ruimen) zeggen ze dat die dat niet vervuld. Maar dat het even goed wel mogelijk is dat het op andere vlakken wel het een of ander iets teweeg brengt dat goed is.
En dat dat de enkele goede resultaten verklaard.