Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ga er zondag 1 doen al een tijde (net niet elke dag) flink ee nscheitje azijn met water gedronken, dan zondag ochtend alleen licht ontbijten ongeveer elke 3 uur wat capsules bitterzout(lijkt me veel prettiger op de smaak :P) en voor het slapen gaan citroen + grapefruit sap en flink wat olijfolie. Vraag me af af er deze keer stenen uitkomen, heb al best wat ontgiftiging gehad vorige keren maar nog geen stenen gehoord/gezien(niets porberen op te vangen ook)

Peace

Nou het liefste zonder klisma en met bitterzout.

Maar die met bitterzout staat met een anti-candida-dieet tenminste in die link?

Is het nou beter in die week ervoor geen vlees en teveel vet te eten of geld het alleen voor die dag zelf?

Ik ga nog wel eeven op het internet speueren ik krijg het idee dat er niet een eenduidige methode is maar dat er meerdere wegen zijn.

Debsy, er is maar 1 echte leverreiniging. Die van Andreas Moritz. Inderdaad eet je dan in de week voorafgaande aan geen vlees. Deze werkt met bitterzout. Het fijne weet ik er niet van omdat ik hem nog nooit gedaan heb. De kleine leverreiniging die op dit forum ook weleens ter sprake komt bestaat uit het sap van 2 limoenen/citroen+1 eigeel+ eetl.olijfolie. En daarna zou je officieel een klysma moeten doen. Deze leverreiniging is veel milder. Je wordt er niet ziek van.

Debsy,

Ik zou omdat de bieb het boek van Andreas Moritz niet heeft het gewoon zelf aanschaffen.

Als je nl. eenmaal een leverreiniging gedaan hebt doe je het vaker en dan is het wel handig om het boek zelf te hebben.

Over een week wil ik nog een keer een leverreiniging gaan doen. Nu is de vorige keer me niet goed bevallen en mogelijk kwam dat door het bitterzout. Moritz geeft aan dat je dat eventueel kunt vervangen door magnesiumcitraat, maar hoe werken andere vormen van magnesium? Is citraat echt de enige magnesiumsoort die qua functie het dichtst in de buurt van bitterzout komt?

Geen idee pinklady. Heb je wel eens een bitterzoutoplossing zo geprobeerd? Wat beviel je niet goed aan de vorige spoeling? Een lichte misselijkheid is denk ik wel gewoon. In het protocol van Hulda Clark wordt volgens mij minder olie gebruikt.

Ja lang geleden heb ik wel eens bitterzout genomen. Geen idee meer hoe ik daarop gereageerd heb.

Vorige keer heb ik sowieso vrij weinig positiefs gemerkt (maar dat kan en is op zich geen probleem). In ieder geval kreeg ik vorige keer een hele pijnlijke maag na het drinken van de eerste portie bitterzout. Dat werd ook niet beter bij het tweede glas. Ben de eerste paar uur na het citroen-oliemengsel flink misselijk geweest, totdat eindelijk alles er in een x aantal keren uitkwam (niet leuk als citroensap er via je neus weer uit komt!). Ik vond het persoonlijk toch een minder leuke ervaring, die ik niet graag opnieuw zou hebben.

Ik zou eens wat voorzichtiger toch het protocol opnieuw proberen. Neem dan een half glas bitterzout of een lagere dosering en dan op een apart moment. Als dit goed bevalt, kan je ook het hele protocol eens proberen, maar halveer de dosis van olie-sap-shake. Misschien kan je lever nog niet zo enorme lading olie ineens verwerken. Als dit goed gaat doe je het de volgende keer met 3/4 van de hoeveelheid. Zoiets...

@ pinklady

Volgens mij is misselijkheid een signaal van een verstopte, niet-goed werkende lever. Wanneer je ineens te vet eet of drinkt, dan kan je misselijk worden als je lever het niet bij kan houden met de galproductie. Sinds ik leverspoelingen aan het doen ben, heb ik het idee dat ik veel vettere maaltijden kan hebben. Dus misschien is het een idee om de verhoudingen gelijk te houden, maar de hoeveelheden te verminderen zodat je lever niet ineens een te grote klap te verwerken krijgt. Het gaat er wel om dat je lever een hevige prikkel krijgt, maar misschien is een halve dosis olie al hevig genoeg voor jouw lever.

Wat het bitterzout betreft kan het zijn dat je maag deze stof minder goed verdraagt of op dat moment even niet zo goed aankon. Daarom zou ik het op een ander moment alsnog eens proberen, maar dan eerst eens in een lagere dosis. Gaat dit goed, dan nog eens in een grotere dosis. Zo kan je jezelf er misschien weer vertrouwd mee maken.

Ik heb afgelopen nacht mijn 6e leverreiniging gedaan. Afgezien van een paar vrij grote stenen en één hele grote (2 x 1,3cm), kwamen er niet zo heel veel grote en middelgrote stenen uit. Wel nog redelijk wat kleine mini-steentjes. Dat wordt in ieder geval weer een 7e spoeling volgende maand. Ik ga er mee door totdat ik 'leversteenvrij' ben.

Nog een goedkoop webshop-adresje voor bitterzout:

http://drogisterijmartine.nl/product.php?id=622693

Euro 8,05 incl. verzendkosten.

heeft iemand de leverreiniging al geprobeerd zonder de appelsap? (vind het nogal veel suiker)

Ah ok, ik eet sowieso eigenlijk iedere morgen mijn eigen versie van kefirsmoothie met een appel erin, dan ga ik die extra appelsap ook niet meer drinken tenzij op de laatste dag. Die zoetigheid een week lang wordt idd al snel te veel, zeker als 'prediabeet'..

je zou op die laatste dag ook i.p.v. appelsap een paar appels kunnen eten of er appelmoes van kunnen maken in de blender.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan